Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on käyttänyt prostituoituja ennen tapaamistamme

Vierailija
06.09.2020 |

Sain tällä viikilla tietää aivan sattumalta, että aviomieheni on käyttänyt säännöllisesti prostituoitujen palveluita ennen minun tapaamista, useita kertoja. Tämä tuli esille hänen kaverinsa sivulauseessa sanomasta vitsistä, mutta mies sitten avautui aiheesta kunnolla, kun juttelimme kahden kesken ja kysyin, oliko se pelkkä vitsi vai totta. Eli käynyt aivan säännöllisesti useita kertoja huorissa useamman vuoden ennen tapaamistamme. Olen todella järkyttynyt tästä tiedosta, koska en olisi ikinä voinut uskoa mitään tällaista hämestä. Tuntuu kuin jokin suhteessamme olisi mennyt rikki, enkä enää voi katsoa häntä entisin silmin. Mies on ns. tavallinen kunnon mies, ei mikään peräkammarin poika tai myöskään pelimies. Hän perusteli huorissa käyntiä sillä, että ei ole ollut sillä hetkellä seurustelusuhdetta ja ei ole halunnut hakea seuraa mistään baarista tai Tinderistä. Silti jotenkin tuntuu, että voiko mies kunnioittaa naisia kovin paljoa, kun sortuu johonkin itseään rahasta myyvään naisparkaan, jolla tuskin on hirveästi ollut vaihtoehtoja elämässä. En voi vain käsittää, kuka tekee tuollaista? Miten voin ikinä rakastaa miestäni kuten ennen? En olisi halunnut saada tietää tätä koko asiaa ja en usko että suhteemme voi koskaan palata entiselleen.

Kommentit (825)

Vierailija
221/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaveri tietää sen mistä? Mies siis myönsi ja perusteli sinulle?

Olisihan tuo vaikea tilanne. En ehkä alkaisi rikkomaan suhdetta tuon takia jos muuten ollut hyvä ja kunnioittava mies.

Mutta palaako mies entisiin tapoihinsa jos suhteessa välillä tulee aallonpohjaa tai ehkä lapsia ja näiden takia kuivaa kautta tms.?

Minun olisi vähän vaikea luottaa ettei mies herkästi alkaisi uudelleen juosta maksullisissa..

Kun " naiset eivät ymmärrä" että eihän se ole rakkautta vaan tarpeen tyydytystä ym koottuja selityksiä.

Tuota voisi verrata esim siihen, että jos nainen on pettänyt puolisoaan aiemmassa suhteessa niiden aallonpohjien aikana. Voiko mies luottaa siihen, ettei nainen uudessa suhteessa samoin palaa vanhoihin tapoihinsa vaikeuksien koittaessa?

Vierailija
222/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaveri tietää sen mistä? Mies siis myönsi ja perusteli sinulle?

Olisihan tuo vaikea tilanne. En ehkä alkaisi rikkomaan suhdetta tuon takia jos muuten ollut hyvä ja kunnioittava mies.

Mutta palaako mies entisiin tapoihinsa jos suhteessa välillä tulee aallonpohjaa tai ehkä lapsia ja näiden takia kuivaa kautta tms.?

Minun olisi vähän vaikea luottaa ettei mies herkästi alkaisi uudelleen juosta maksullisissa..

Kun " naiset eivät ymmärrä" että eihän se ole rakkautta vaan tarpeen tyydytystä ym koottuja selityksiä.

Miehen historian tulisi siis olla virheetön. Jos vaikka opiskeluaikoina joskus käynyt maksullisella stressiä purkamassa niin hän on lopullisesti pilalla? Vahvasti epäilen että kaikki miehet ovat niin puhtoisia. No ehkä nyt olis niille k.miehille käyttöä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se oksettava sika. suurin osa tuolla alalla ei ole omasta tahdostaan, ja varmasti tämä sun miehes on ollut tukemassa ihmiskauppaa, kun on pitänyt päästä vähän panemaan. seksinostajat luo ainoastaan lisää kysyntää. heittäsin suoraan pihalle tommosen perseen.

Vierailija
224/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei ymmärrä tai ei halua ymmärtää näitä juttuja. Ei kukaan mies jaksa loputtomiin runkata ja baarista mukaan raahatut kännipanot on yleensä järkyttäviä, eikä tämä ole edes kaikille vaihtoehto jos olemus ei naisia miellytä. Kuinka usein jaksat lähteä baariin seuraa hakemaan ja aina tulla tyhjin käsin kotiin? Seuraavana päivänä krapula ja kännipanetus johon taas omaa kättä tarjolla. Eikö olisi vaan helpompaa lyödä suomineidolle 200€ käteen ja hoitaa hommat? Molemmille win-win tilanne. Mikä tässä on ongelma?

Miten se hommien hoitaminen suomineidon kanssa on helpompaa kuin runkkaaminen? Varsinkin, kun pitää vielä maksaa hommasta, jonka voisi hoitaa itse ilmaiseksi.

No mietippä hetki mikä tossa on ero..

Se, että runkkaaminen on helpompaa ja halvempaa, ja siinä säilyy yksityisyys.

Jos runkkaaminen olisi sama asia kuin seksi toisen ihmisen kanssa niin miksi yksikään nainen tai mies lähtis hakeen baarista Seuraa? Mieti nyt jo itekin vähän

Vierailija
225/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen, joka ei parisuhteessa täysin maksa omia menojaan asumisen, matkojen, ostosten yms. suhteen ja ottaa vastaan kalliita lahjoja mieheltä, on maksullinen, itseään myyvä nainen.

Sellaisia parisuhteita on Suomessa hyvin vähän. Toisekseen naiset tekevät enemmän kotitöitä ja hoitavat yhteisiä lapsia, mistä mies hyötyy taloudellisesti.

Kaltaisesi sovinisti naisvihaaja ei tietenkään tule koskaan parisuhteista mitään ymmärtämään.

Ne kotityöt ruoanlaittoineen ja lastenhoidot Lasketaan miehelle huviksi ja naiselle työksi, puhumattakaan metatöistä. Kyllä nykyään taitaa hommat mennä melko lailla fiftysixty, on tosin joitakin lastenhoidollisia töitä, joihin mies ei pysty.

Vierailija
226/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi olla ihmisen kanssa, joka ostanut koskaan seksiä. Ostaa ihmisen, kuin jonkin lihanpalan. Yäk. Ihan sama, vaikka miehet ja naiset ajattelisivat tässä asiassa jotenkin eri tavalla. Minusta ihminen pitää kohdata ihmisenä.

Miehet, jotka ostavat seksiä, eivät ajattele naista ihmisenä. 

Vierailija
227/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vähän yksinkertainen mies kyseessä, jos uskoo prostituoidun tarinan siitä, että prostitoitu saisi oikeasti orkun ja vielä poikkeuksellisesti juuri ko miehen kanssa.

Kertoo tietysti siitä, että hän ei myy pelkkää teknistä seksisuoritusta, vaan myös unelmaa siitä, että mies olisi mahtava rakastaja.

Ettekö ole nähneet dokumenttielokuvaa Pretty Woman?

Vierailija
228/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ketjun jeesustelijanaiset ette etsi niitä miehiänne uskovaisista? Tai ole itse pariutuneet jo 16-vuotiaina ja onnistuneet pitämään miehestä kiinni? Yhtäkään neitsytnaista tässä ketjussa tuskin on, 

ja jokaiselle teistä miehet ovat maksaneet illallisia, matkoja, koruja, sirkushuveja ja materiaa.

Aloittajakaan ei suostu edes kertomaan paljonko tuo rahaa talouteen, eli kertoo kaiken oleellisen. 

Vierailija
229/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko ap tuo rahaa talouteen? Maksoiko mies ensitreffeillä? Voitko vastata? 

Minä voin vastata ap:n puolesta. Olen se, joka on jättänyt miehen, kun kävi ilmi, että hän oli käynyt maksullisilla. Naisten näkeminen maksullisina ja esineellistäminen on yksi isoimpia turn offeja, mitä tiedän.

Tuon perheeseen tuloista 80% ja kaikki omaisuus on minun. Olen ostanut kotimme ja koko irtaimiston siinä. Mieheni on huomattavasti köyhempi.

Olen mieheni kanssa siksi, että hän on fiksu ja hyvä tyyppi, suhtautuu naisiin kunnioittavasti ja tasa-arvoisesti, on komea ja huomioiva sängyssä, eikä muuten koskaan käynyt maksullisilla, koska on saanut ilmaiseksikin.

Mistähän luulette tietävänne miehen prostituutio-historian? Kun se sanoi niin?

Vierailija
230/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vähän yksinkertainen mies kyseessä, jos uskoo prostituoidun tarinan siitä, että prostitoitu saisi oikeasti orkun ja vielä poikkeuksellisesti juuri ko miehen kanssa.

Kertoo tietysti siitä, että hän ei myy pelkkää teknistä seksisuoritusta, vaan myös unelmaa siitä, että mies olisi mahtava rakastaja.

Eikö tuo ole ammattilaiselta paras mahdollinen työsuoritus. Tuplapalkkio olisi paikallaan. Eikä tuon asiakkaan tarvi olla mikään vähä-älyinen vässykkä. 6-7 numeroisia rahoja on viety eri viitekehyksessä varmasta älykkäiltä ihmisiltä. Ihmisen halu uskoa juuri omalle kohdelle osuneeseen hyvään on suuri.

Vierailija
231/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen, joka ei parisuhteessa täysin maksa omia menojaan asumisen, matkojen, ostosten yms. suhteen ja ottaa vastaan kalliita lahjoja mieheltä, on maksullinen, itseään myyvä nainen.

Sellaisia parisuhteita on Suomessa hyvin vähän. Toisekseen naiset tekevät enemmän kotitöitä ja hoitavat yhteisiä lapsia, mistä mies hyötyy taloudellisesti.

Kaltaisesi sovinisti naisvihaaja ei tietenkään tule koskaan parisuhteista mitään ymmärtämään.

Ne kotityöt ruoanlaittoineen ja lastenhoidot Lasketaan miehelle huviksi ja naiselle työksi, puhumattakaan metatöistä. Kyllä nykyään taitaa hommat mennä melko lailla fiftysixty, on tosin joitakin lastenhoidollisia töitä, joihin mies ei pysty.

Tutkimusten mukaan ei mene, naiset tekee yhä edelleen selvästi enemmän kotitöitä kuin miehet. Ero on toki kaventunut, mutta tasa-arvo on edelleen kaukana.

Vierailija
232/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei ymmärrä tai ei halua ymmärtää näitä juttuja. Ei kukaan mies jaksa loputtomiin runkata ja baarista mukaan raahatut kännipanot on yleensä järkyttäviä, eikä tämä ole edes kaikille vaihtoehto jos olemus ei naisia miellytä. Kuinka usein jaksat lähteä baariin seuraa hakemaan ja aina tulla tyhjin käsin kotiin? Seuraavana päivänä krapula ja kännipanetus johon taas omaa kättä tarjolla. Eikö olisi vaan helpompaa lyödä suomineidolle 200€ käteen ja hoitaa hommat? Molemmille win-win tilanne. Mikä tässä on ongelma?

Miten se hommien hoitaminen suomineidon kanssa on helpompaa kuin runkkaaminen? Varsinkin, kun pitää vielä maksaa hommasta, jonka voisi hoitaa itse ilmaiseksi.

Jos runkkaaminen olisi sama asia kuin seksi toisen ihmisen kanssa niin miksi yksikään nainen tai mies lähtis hakeen baarista Seuraa? Mieti nyt jo itekin vähän

En tiedä, koska en ole hakenut baarista seuraa. Enkä väittänyt, että se olisi sama asia, vaan että se on helpompaa.

Vierailija
233/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boss Ass Bitch kirjoitti:

jätä se oksettava sika. suurin osa tuolla alalla ei ole omasta tahdostaan, ja varmasti tämä sun miehes on ollut tukemassa ihmiskauppaa, kun on pitänyt päästä vähän panemaan. seksinostajat luo ainoastaan lisää kysyntää. heittäsin suoraan pihalle tommosen perseen.

No nyt on miestenvihaaja potenssiin tuhat. Oletko harrastanut irtoseksiä koskaan? Mies vähän tarjonnut sidukkaa baarissa ja panoille? 

Vierailija
234/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro mitä eroa siinä on.

Vierailija
235/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki horatsut ole surkeita elämän päähän potkimia tyyppejä. Niitä on monenlaisia. Luxushuoria, nuoria jne, jotka tekee omasta tahdosta niitä hommia. Näin olen ymmärtänyt.

Vierailija
236/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voin vastata ap:n puolesta. Olen se, joka on jättänyt miehen, kun kävi ilmi, että hän oli käynyt maksullisilla. Naisten näkeminen maksullisina ja esineellistäminen on yksi isoimpia turn offeja, mitä tiedän.

Tuon perheeseen tuloista 80% ja kaikki omaisuus on minun. Olen ostanut kotimme ja koko irtaimiston siinä. Mieheni on huomattavasti köyhempi.

Olen mieheni kanssa siksi, että hän on fiksu ja hyvä tyyppi, suhtautuu naisiin kunnioittavasti ja tasa-arvoisesti, on komea ja huomioiva sängyssä, eikä muuten koskaan käynyt maksullisilla, koska on saanut ilmaiseksikin.

Luuletko että mies haluaa parisuhteen naisen henkisten ominaisuuksien takia? Yhtä hyvin mies voisi olla miesten kanssa.

Vierailija
237/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se siinä mielessä ole sama asia, että seksi on sosiaalinen tapahtuma. Runkkaamisesta saa kuitenkin saman tai joskus jopa paremman tyydytyksen seksuaalisesti.

Vierailija
238/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että mies haluaa parisuhteen naisen henkisten ominaisuuksien takia? Yhtä hyvin mies voisi olla miesten kanssa.

Miksei ole?

Vierailija
239/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan ei mene, naiset tekee yhä edelleen selvästi enemmän kotitöitä kuin miehet. Ero on toki kaventunut, mutta tasa-arvo on edelleen kaukana.

Toisaalta nainen yleensä haluaa se; perheen perustaa ja lapset. Ei kai hän odota, että mies silloin passaisi kuin prinsessaa pl. palstamammat. Nauttisi, että on saanut miehen ja lapset.

Vierailija
240/825 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi olla ihmisen kanssa, joka ostanut koskaan seksiä. Ostaa ihmisen, kuin jonkin lihanpalan. Yäk. Ihan sama, vaikka miehet ja naiset ajattelisivat tässä asiassa jotenkin eri tavalla. Minusta ihminen pitää kohdata ihmisenä.

Miehet, jotka ostavat seksiä, eivät ajattele naista ihmisenä. 

Ihan yhtä vähän ne miehet, jotka ovat harrastaneet yhdenillanjuttuja tai muita panojuttuja, ajattelevat naista ihmisenä. Ei siinä mitään ajatella että "ooh arvokas ihminen tässä tämä toinen", vaan seksiä vaan ja tarpeiden tyydytystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän