Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten anoppi on voinut kasvattaa miehen noin pieleen?

Vierailija
15.10.2013 |

Mies jättää surutta tiskille voileipätarpeet ja maitopurkit. Jos jätepussi on täynnä, hän vaan lisää roskia siihen päälle, vaikka ne putoaisivat sitten kaapin pohjalle. Oma-aloitteisesti roskista ei voi viedä.

Likaiset vaatteet jätetään lojumaan siihen, missä ne on satuttu riisumaan.

Märkä pyyhe heitetään surutta sängylle tai sohvan päälle.

Tyhjät saippua- ja shampoopullot voi huoletta jättää suihkutelineeseen. Niitä voi kerryttää sinne vaikka kokoelmaksi asti. Lattialle mahtuu, jos hyllyllä ei enää ole tilaa!

Likaisia astioita ei voi laittaa koneeseen. Joskus ne ehkä voi vaivautua viemään keittiöön.

Tärkeät työpaperit jätetään viikkokausiksi lojumaan ruokapöydän päälle ja alle.

Jos jotain katoaa tai jos vaate on likainen tai jos sattuu saamaan ylinopeussakot, se on kaikkien muiden syy. Ei koskaan oma syy.

Ruokaa kuuluu syödä niin, että pöytä, tuoli ja lattiakin saa osansa.

Hampaat pestään ehkä kerran viikossa. Käsiä ei ainakaan pestä aina vessassa käynnin jälkeen. Ja vessa vedetään, jos jaksetaan.

Surullisinta tässä, että miehen sisarus kuulemma, kumppaninsa mukaan, ihan samanlainen.

Miten anoppi on ne oikein kasvattanut?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt samaa oman mieheni kohdalla, vaikka noin pahasta meiningistä ei meillä olekaan kyse. MIes itse on todennut, että kaikki aikuiselämän taidot ja itsenäisyys on pitänyt opetella pitkän kaavan kautta, ja silloinkin välissä sai olla monta sataa kilometriä. Nyt kun anoppia tavataan (joka muuten on ihan sympaattinen ihminen), jaksaa kysellä onko aikuisella pojalla tarpeeksi päällä ulkona jne. :D Meille myös jakelee kasvatusvinkkejä kun kuulemma ollaan lapsellemme liian ankaria, kieltää ei saisi ja kuulemma omat lapsensa nukkuivat hänen kättään pidellen samassa sängyssä kouluikään asti. Hieman ahdistavalta kuulostaa!

Vierailija
62/75 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans ihmetyttää, että miten huomasit asian vasta kun olitte aviossa? Vai etkö halunnut huomata miehen huonoja puolia aikaisemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö muka olleet avoliitossa, tai asuneet yhdessä ennen avioliittoa?

Että menit suoraan joko kirkosta, tai maistraatista, asumaan miehesi kanssa? Aika hurjaa ja sanoisin että jopa kiinalaista meininkiä.

Vierailija
64/75 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä passaa sitä. Anna miehen hoitaa omat minkä jättää tekemättä. Kyllä sen pitäis jossain vaiheessa tajuta kun et korjaa sen jälkiä.

Vierailija
65/75 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämähän nyt on selvääkin selvempi juttu. Ap kuvitteli (kuten kaikki naiset) että tottahan HÄN ja RAKKAUS sen ukon muuttavat kusipäästä herran tertuksi.

Vierailija
66/75 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma anoppini kasvatti mieheni hyvin <3 iso kiitos hänelle!

Vierailija
67/75 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 21:05"]

Älä passaa sitä. Anna miehen hoitaa omat minkä jättää tekemättä. Kyllä sen pitäis jossain vaiheessa tajuta kun et korjaa sen jälkiä.

[/quote]

Naiset eivät koskaan tajua kuinka afrikkalainen aikakäsitys miehillä on kotitöiden kanssa :D  

Vierailija
68/75 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 21:06"]

No tämähän nyt on selvääkin selvempi juttu. Ap kuvitteli (kuten kaikki naiset) että tottahan HÄN ja RAKKAUS sen ukon muuttavat kusipäästä herran tertuksi.

[/quote]

Ei. Vaan; alkuun kun ap oli rakastunut, nämä piirteet hänen miehessään eivät häirinneet häntä ollenkaan. Vasta kun hän on ollut tarpeeksi kauan naimisissa, ne piirteet ovat alkaneet suorastaan vituttamaan.

Vierailija
69/75 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun mieheltä, tosin hampaat pesee useammin :D

Ja mun mies myöntää itsekkin että oli suhteen alussa reippaampi kotitöiden suhteen, koska halusi näyttää parhaat puolensa, joten en tiennyt että mies on tooosi laiska, ennenkuin suhde oli vakiintunut. Ja kai tuo on ihan tavallista että ei tuoda niitä huonoimpia puoliaan esiin, itsekkin olin varmaan paljon mukavampi, haastoin riitaa vähemmän ym.

Vierailija
70/75 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä olen tuollInen ja mies on kanssani helisemässä, koska hän on siisti ja huolellinen. Olen sitä mieltä, että koska minua ei häiritse sotku, en siivoakaan. mutta koska haluan olla parisuhteessa, pakotan itseni siivoamaan aina välillä. Muuten en tulisi edes miettineeksi asiaa, mutta minulla on kännykässä muistutus pari kertaa viikossa. Siivoan silloinp uoli tuntia. Mieheni saa hoitaa loput.

Vierailija
71/75 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 21:05"]

[/quote]

Naiset eivät koskaan tajua kuinka afrikkalainen aikakäsitys miehillä on kotitöiden kanssa :D  

[/quote]

Tiedän miesten aikakäsityksen mutta toimi ainakin meillä.

Vierailija
72/75 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 21:49"]

Meillä minä olen tuollInen ja mies on kanssani helisemässä, koska hän on siisti ja huolellinen. Olen sitä mieltä, että koska minua ei häiritse sotku, en siivoakaan. mutta koska haluan olla parisuhteessa, pakotan itseni siivoamaan aina välillä. Muuten en tulisi edes miettineeksi asiaa, mutta minulla on kännykässä muistutus pari kertaa viikossa. Siivoan silloinp uoli tuntia. Mieheni saa hoitaa loput.

[/quote]

yök, likainen nainen, eihän teitä ile olemassa

Vierailija
73/75 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli alkuun ihan samanlaista. Likaiset astiat lojuivat olohuoneessa, roskat se jätti aina tiskipöydälle ja jos jääkaapista otti jotain, niin siihen ne jäivät keittiön pöydälle. Aikani katselin tuota porsastelua ja lopulta tuli mitta täyteen, kun ei sanomisesta mennyt jakeluun. MRgariini, leikkeleet, ketsuppi, juusto ym lojuivat koko päivän hellesäällä pöydällä. Nakkasin ne roskiin ja laitoin miehen kauppaan ostamaan uudet tilalle. Lopulta alkoi risomaan se jatkuva paskaisten lautasten ja haarukoiden arsenaali olohuoneessa. Vittuunnuin kunnolla ja uhkasin vastedes nakella seinille ne, jos ei opi raivaamaan jälkiään. 

Nykyisin on kunnostautunut. Meillä myös kaksi pientä lasta ja ei tulisi kuuloonkaan että enää raivailisin aikuisen ihmisen jälkiä. 

Vierailija
74/75 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tän mun miehelle (joka ei koskaan vie roskista oma-aloitteisesti vaan juurikin kasaa siihen päälle lisää tavaraa, jättää likaiset vaatteensa siihen missä nyt ikinä ne sattuukin riisumaan ja tosiaan, kaikki tärkeät paperit on joka jeesuksen kerta hukassa kun niitä tarvitaan) ja ihme kyllä, se tavallaan myönsi paitsi kasvatuksensa, myös oman syynsä: miehet vaan kuulemma on paitsi aikakäsitykseltään niin afrikkalaisia kuten aiempi kommentoija sanoikin, muutenkin kamalan monikulttuurisia - otetaan se itselle sopivin tapa sieltä missä se on :D

(Joo. Ottakaa ihan tosissanne. Meillä tuo tapaus on vuosikaudet kuunnellut narinaa tavoistaan ja monta asiaa onkin muuttunut, mutta kai jotain on niin syvään iskotettukin että ei meinaa lähteä. Taitaa tämän tiedostaa ja siksi kai tuollaisia puhuu ;)

Vierailija
75/75 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se anoppi on vain kyllästynyt aikoinaan sanomaan ja sanomaan ja sanomaan? Jotkut on vaan ihan toivottomia siisteysasioissa. Meilläkin asuu tällainen keskenkasvuinen, nyt 14 v. Aivan toivoton tekemään mitään tällaista oma-aloitteisesti. Olen erittäin kyllästynyt jäkättämiseen ja teen mielummin itse kun odotan sitä ihmettä että mukula saa aikaiseksi. Hermo siinä menee.

Toiset lapset ihan toista maata. Hyvin pienellä sanomisella ovat oppineet ja ovat nyttemmin ihan oma-aloitteisia.

Usko pois, mikään uhkailu, lahjonta tai kiristys ei vain aina auta. Sori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän