Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin eka kertaa seksiä esikoisen syntymän jälkeen?

Vierailija
15.10.2013 |

Gallup!

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 20:18"]

Mä ihmettelen miten joku pystyy harrastamaan seksiä viikon tai kahden kuluttua synnytyksestä... Mulle ei tullut repeämiä, ei episiotomiaa, ei mitään, ja silti en ois pystyny harrastaa seksiä kahen viikon kuluttua. Kuukausi pari siihen meni.

[/quote]

Mä ihmettelen, että miten joku voi pitää 2vkoa pidempään selibaattia jonkun synnytyksen takia!!! Katsos meitä on moneksi!

[/quote]

Ehkä sen takia että paikat on niin kipeät?

Vierailija
42/52 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 20:21"] [quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 20:18"] Mä ihmettelen miten joku pystyy harrastamaan seksiä viikon tai kahden kuluttua synnytyksestä... Mulle ei tullut repeämiä, ei episiotomiaa, ei mitään, ja silti en ois pystyny harrastaa seksiä kahen viikon kuluttua. Kuukausi pari siihen meni. [/quote]   Mä ihmettelen, että miten joku voi pitää 2vkoa pidempään selibaattia jonkun synnytyksen takia!!! Katsos meitä on moneksi! [/quote] Ehkä sen takia että paikat on niin kipeät? [/quote]

Mä ihmettelen, että joku vastaa retoriseen kysymykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni yhdeksän päivää, sektio.

Vierailija
44/52 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 2 ja puoli kk.. tehtiin välilihanleikkaus jonka tikit repes muutama päivä synnytyksestä nii meni vähän kauemmin röörin paranemiseen...

Vierailija
45/52 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lääkärinä olen nähnyt monenlaisia värkkejä jälkitarkastuksissa. On revenneitä eppareita, pahoja tulehduksia, tehohoitoon vieneitä verenmyrkytyksiä... Suosituksilla on syynsä. Jos oikeasti haluttaa ja hyvältä tuntuu, sen kun, mutta kaikille se ei sovi. Jos tuntuu pahalta, pitää jättää väliin ja yrittää myöhemmin uudelleen. Ei seksi niin tärkeää ole, että pitäisi henkensä kaupalla.. Usein nuo pahimmat tapaukset on valitettavasti vl-perheistä. Ja on todella vaikea uskoa, että rouva on ollut se aloitteellinen.

Vierailija
46/52 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi siinä meni ja sattui aivan sairaasti liukkarista huolimatta. Ja mulla oli vielä sektio, tosin kuukauden olin kyllä tosi kipeäkin haavasta ja jälkivuotokin kesti melkein 6vkoa. Yllätti kyllä se alapään kipeys, vaikka saihan se tietty kovakourasen käsittelyn siinä surkeassa synnytyksen yrityksessä.. Kai se taisi hormoneista johtua, oli kuin hiekkapaperia.

Vierailija
47/52 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3pvää kiireellisen sektion jälkeen :)

Vierailija
48/52 |
15.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää, et joku haluaa harrastaa yhdyntää jälkivuodon aikana. Jälkivuoto mulla ainakin haisi jo sen verran, et pelkästään sen takia olisi ollut tosi ällöttävää kaikki seksitouhut. Eikö nyt järkikin sano, että sen muutaman viikon vois pitää jalat kiinni. Mutta ymmärrän että kaikki on niin henkilökohtaista, mutta itselle se vaan tuntuu niin käsittämättömältä.

Vierailija
49/52 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nythän on niin, että ainakin reilu 10 vuotta sitten, kun itse kuopukseni synnytin, nimenomaan sairaalasta saaman ohjeen mukaan yhdyntää ei suositeltu ENNEN JÄLKITARKASTUSTA JA ENNEN VUODON LOPPUMISTA! Johan järkikin sanoo, ettei jälkivuodon aikana ole JÄRKEVÄÄ harrastaa yhdyntää, muuta läheisyyttä kylläkin suositellaan! Jotenkin vain vaikuttaisi monen kohdalla siltä, että nainen pelkää, että mies ei jaksa odottaa ja lähtee hakemaan seksiseuraa muualta. Meillä jokaisen kolmen lapsen jälkeen yhdessä miehen kanssa laskettiin päiviä ja odotettiin jälkitarkastusta ja voi että, kun lääkäri oli kaiken hyvin parantuneeksi todennut, sitä ihanuutta, kun saimme lemmiskellä ilman kipua ja ylimääräisiä verisotkuja!!! Kun oli paikat saaneet rauhassa hyvin parantua. Ja kyllä, se on totta todellakin, että tulehdusriski on suurempi, jos vuotoa vielä on, käytti sitä kumia tai ei. Ps. Noista joistakin kirjoituksista tulee mieleen, et täällä taitaa olla pervoja liikkeellä. (tai sit miehet kirjoittelee naisina, heh heh!) Ja vielä: toi "sulla on paska mielipide" on ite ihan tod. tod. TYPERÄ!! 

Vierailija
50/52 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on niin vaikea uskoa, että on meitä naisia jotka itse halusivat seksiä pian synnytyksen jälkeen, ja jotka nauttivat siitä? 

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? 

Turhaa pelottelua sekin, että yhdyntää ei suositella ennen jälkitarkastusta. Niin, ei suositella. Mutta jos EI ole kipeä ja vuotoa on vähän, ja jos käyttää kondomia ja molemmat haluaa, niin miksi ei?

Vierailija
51/52 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin hirveissä himoissa päivää ennen synnytystä, mutta koska lapsivettä tihkui, mieheni ei suostunut antamaan.

Synnytyksen jälkeiset kaksi viikkoa vain halailtiin, olin todella turvonnut alapäästä ja tikkejä oli kolmessa kohtaa. Himotti kuitenkin kovasti. Sitten harrastimme (minun aloitteestani) anaaliseksiä. Tästä vielä kaksi viikkoa eteenpäin, eli 1 kk synnytyksestä, harrastimme perinteistä seksiä. Sekin minun aloitteestani. Jälkivuotoa oli enää vain vähän, ja käytimme tottakai kondomia.

Joidenkin kannattaisi ymmärtää, että ihmisiä, haluja ja parisuhteita on erilaisia. Minun ei todellakaan tarvitse pelätä, että mieheni pettäisi jos en antaisi. Vaikka seksielämämme on tällä hetkellä melko tasaisesti 2-4 kertaa viikossa, niin pisin aika ilman seksiä oli nimenomaan tuo ennen synnytystä - synnytyksen jälkeinen aika eli 2,5 viikkoa jos anaaliyhdyntä lasketaan, ja 4,5viikkoa perinteiseen.

Vierailija
52/52 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edellinen vastaaja lisää aloittajalle, että tottakai voitte varovasti aloitella jos teistä molemmista tuntuu siltä!