Musta tuntuu, että tämä ilmapallo-keissin jankkaaja...
tuntee tän kyseisen ilmapallo-isän ja on jostain ihan muusta katkera, ja nyt sitten kun tilaisuus on, niin haluaa lynkata julkisesti. ei tuo vaikuta enää normaalilta, kirjoittaa tänne pitkiä ja analysoivia avauksia miksi isä on hirviö ja vartija tarinan sankari. ...minun silmiini koko juttu on ihan vähäpätöinen. kyse oli ilmapallosta. Stocka toimi lapsellisesti kun vei ilmapallon, jonka oli jo kertaalleen antanut, isä toimi lapsellisesti, kun tykitti asiaa somessa... ja nyt unohtakaamme koko juttu. Kyse oli tosiaankin vain ilmapallosta, voitas keskustella täällä paljon tärkeämmistäkin asioista. Jutun jauhanta pahentaa vaan tilannetta kaikkien osapuolten kohdalla, jotka haluaisivat varmaan jo unohtaa koko homman.
Kommentit (173)
Palstamammoilla on ihan oma lukutaito ja säännöt, jopa totuus!
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 12:22"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 12:14"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 12:09"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 12:05"]
En yhtään ihmettele jos teidän lapsistanne tulee joskus kiusaajia, ootte aivan uskomattomia.
[/quote]
Ehkä kannattaa jutella tästä Teemun äidin kanssa - miten tässä näin pääsikään käymään. Taustalla voi olla periytyvää sotatraumaa, esimerkiksi.
[/quote]
Siis miten tämä liittyi kommenttiini mitenkään?
[/quote]
Että miten Teemusta tuli kiusaaja.
Kiusaa omaa lasta ja vartijaa, aspaihmisiä ja Stockaa.
[/quote]
Taidatte sitten olla saman ihmisen kasvatteja.
Tämä nyt on vain nykyaikaa. Halutaan se oma hetki ja liioitellaan ja kerjätään säälipisteitä.
Onhan tällaisia ihmisiä ollut aina. Jutut suurenee joka kertomisen jälkeen ja lopulta heitä on kohdeltu niin kaltoin ja presidenttikin on sekaantunut asiaan.
Nyt on vain fb ja netti apuna
Ei tämä ole mikään uusi ilmiö. Jokainen tuntee lähipiirissään sen liioittelijan, kenellä aina on kaikki ollut kauheampaa ja juuri hänen lapselleen on sattunut hirvein neuvolantäti ja opettaja.
Nyt se vain oli isä ja isä mokasi, kun pani todisteet nettiin. Se vartija ei ollutkaan hirviö. Ilman videota joku olisi saattanut uskoakin sen
Nyt sinä sairas jankkaaja lopetat ilmapalloisästä jankkaamisen.
Isa halusi lapselleen parasta. PISTE
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 12:28"]
Tämä nyt on vain nykyaikaa. Halutaan se oma hetki ja liioitellaan ja kerjätään säälipisteitä.
Onhan tällaisia ihmisiä ollut aina. Jutut suurenee joka kertomisen jälkeen ja lopulta heitä on kohdeltu niin kaltoin ja presidenttikin on sekaantunut asiaan.
Ei tämä ole mikään uusi ilmiö. Jokainen tuntee lähipiirissään sen liioittelijan, kenellä aina on kaikki ollut kauheampaa ja juuri hänen lapselleen on sattunut hirvein neuvolantäti ja opettaja.
Nyt se vain oli isä ja isä mokasi, kun pani todisteet nettiin. Se vartija ei ollutkaan hirviö. Ilman videota joku olisi saattanut uskoakin sen
[/quote]
Hah, hieno tarina, mutta ei me sun stoorejas täällä haluta kuulla. Ikävä lapsuus teki sinustakin liioittelijan.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 12:22"]
En yhtään ihmettele jos teidän lapsistanne tulee joskus kiusaajia, ootte aivan uskomattomia.
[/quote]
Ehkä kannattaa jutella tästä Teemun äidin kanssa - miten tässä näin pääsikään käymään. Taustalla voi olla periytyvää sotatraumaa, esimerkiksi.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Yksinkertaisuus on aika vakava ongelma myös.
Isa halusi lapselleen parasta
Ai parhaimman pallon vai??
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 12:28"]
[/quote]
Mut jotenkin säälittävämpi vielä on tämä palstan jankkaaja, joka ei tunnu pääsevän tästä ilmapalloasiasta mitenkään yli. Monta päivää se on nyt ollut niin kovin tuohtunut isän käytöksestä että. Jotenkin sitä ajattelee että normaali ihminen pääsee päivän-parin päivittelyllä näinkin pienestä asiasta yli, mutta toiset näköjään tarvii vähintään viikon ja ehkä jopa psykiatrin apua toipumiseen.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 12:10"]
Mikäli kyseistä "näpistystä" ei ole poliisin tai oikeuslaitoksen kirjoissa niin sitä EI ole olemassakaan. Sen sijaan aika helposti pätkähtää herjaussyyte jos alkaa väittää jonkun tehneen tälläisen olemattoman näpistyksen. Kannattaa siis miettiä mitä näppikseltään päästää.
[/quote]
No minäpä käyn hakemassa Stockalta muutaman vaateripustimen, kun kaapissani ei ole oikein riittävää määrää vielä. En välitä henkilökunnan huomautuksesta, että niitä ei saa ottaa, vaan kävelen vain ulos. Selitykseksi tarjoan sitä, että joku myyjä lupasi että saan ottaa ne, mutta en kysyttäessäkään kerro kuka se myyjä oli - en näet halua "vasikoida" tätä "asiansa osaavaa" myyjää tavaratalon johdolle. Jos joku tämän jälkeen määrittelee teon näpistykseksi tai varkaudeksi, uhkaan kunnianloukkaussyytteellä. On aikamoista hiusten halkomista väittää, että tuo ei ole näpistys.
Olen yksi heistä joka ei hyväksy tuon isän tapaa hoitaa asia. En ole laittanut kaikkia aloituksia, enkä pidä niitä esillä vartavasten.
Luulisin meitä olevan useita jotka pidämme isän touhuja käsittämättömän huonoina.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 12:36"]
Mikäli kyseistä "näpistystä" ei ole poliisin tai oikeuslaitoksen kirjoissa niin sitä EI ole olemassakaan. Sen sijaan aika helposti pätkähtää herjaussyyte jos alkaa väittää jonkun tehneen tälläisen olemattoman näpistyksen. Kannattaa siis miettiä mitä näppikseltään päästää.
[/quote]
No minäpä käyn hakemassa Stockalta muutaman vaateripustimen, kun kaapissani ei ole oikein riittävää määrää vielä. En välitä henkilökunnan huomautuksesta, että niitä ei saa ottaa, vaan kävelen vain ulos. Selitykseksi tarjoan sitä, että joku myyjä lupasi että saan ottaa ne, mutta en kysyttäessäkään kerro kuka se myyjä oli - en näet halua "vasikoida" tätä "asiansa osaavaa" myyjää tavaratalon johdolle. Jos joku tämän jälkeen määrittelee teon näpistykseksi tai varkaudeksi, uhkaan kunnianloukkaussyytteellä. On aikamoista hiusten halkomista väittää, että tuo ei ole näpistys.
[/quote]
Niin, jos kysyt stockalta että voitko ottaa ne ja täti hymyillen antaa niin et sinä näpistänyt.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 12:39"]
[/quote]
[/quote]
Niin, jos kysyt stockalta että voitko ottaa ne ja täti hymyillen antaa niin et sinä näpistänyt.
[/quote]
Mutta tietenkin se riittää että itse sanoo että myyjä antoi, ei tarvi todistaa jos vaikka vartija tai joku muu kysyy.
noista lynkkaus-aloituksista huomaa selvästi, että ovat saman ihmisen aloittamia. niiden mustavalkoinen tyyli ärsyttää ja selkeä tahto jotenkin sabotoida toisten elämää. siitä en tykkää.
[/quote]
Täällä Hesari-aiheisen keskustelun aloittaja. Pidätkö kenties sitäkin "lynkkaus"-aloituksena? Jos, niin voin kertoa sinulle että en ole aloittanut muita ketjuja aiheesta. En myöskään näe mitään lynkkauspyrkimystä siinä, että henkilön itse julkisuuteen tuomasta aiheesta halutaan keskustella.
Itse olen lisäksi sitä mieltä, että on huomattavasti ilkeämpää pyrkiä sabotoimaan sen hyväkäytöksisen vahtimestarin elämää, joka ei ole tätä millään tavalla ansainnut vaan teki työnsä ja hoiti sen vieläpä erinomaisen asiallisesti, verrattuna siihen että tämä sabotoija pyritään saamaan edes jonkinlaiseen vastuuseen omista virheistään. Ensin mainitussa tapauksessa rangaistus (maineen menetys somessa ja mahdollisesti vielä työpaikan menetys) on aivan täysin kohtuuton suhteessa tekoon. Vahtimestarin ainoa virhehän oli se, että ei uskaltanut tai älynnyt rikkoa työnantajalta saamiaan ohjeita.
Nytkö sitten pitäisi tuollaisia kohtuuttomia rangaistuksia omapäisesti jakelevaa ilmapalloisää kohdella silkkihansikkain? Itse olen valmis jättämään asian sikseen heti, kun hän osoittaa tajunneensa virheensä itse ja pyytää anteeksi syyttömältä vahtimestarilta, jonka maine hänen oli pakko tuhria sokean omaneduntavoittelun nimissä.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2013 klo 12:45"]
noista lynkkaus-aloituksista huomaa selvästi, että ovat saman ihmisen aloittamia. niiden mustavalkoinen tyyli ärsyttää ja selkeä tahto jotenkin sabotoida toisten elämää. siitä en tykkää.
[/quote]
Täällä Hesari-aiheisen keskustelun aloittaja. Pidätkö kenties sitäkin "lynkkaus"-aloituksena? Jos, niin voin kertoa sinulle että en ole aloittanut muita ketjuja aiheesta. En myöskään näe mitään lynkkauspyrkimystä siinä, että henkilön itse julkisuuteen tuomasta aiheesta halutaan keskustella.
Itse olen lisäksi sitä mieltä, että on huomattavasti ilkeämpää pyrkiä sabotoimaan sen hyväkäytöksisen vahtimestarin elämää, joka ei ole tätä millään tavalla ansainnut vaan teki työnsä ja hoiti sen vieläpä erinomaisen asiallisesti, verrattuna siihen että tämä sabotoija pyritään saamaan edes jonkinlaiseen vastuuseen omista virheistään. Ensin mainitussa tapauksessa rangaistus (maineen menetys somessa ja mahdollisesti vielä työpaikan menetys) on aivan täysin kohtuuton suhteessa tekoon. Vahtimestarin ainoa virhehän oli se, että ei uskaltanut tai älynnyt rikkoa työnantajalta saamiaan ohjeita.
Nytkö sitten pitäisi tuollaisia kohtuuttomia rangaistuksia omapäisesti jakelevaa ilmapalloisää kohdella silkkihansikkain? Itse olen valmis jättämään asian sikseen heti, kun hän osoittaa tajunneensa virheensä itse ja pyytää anteeksi syyttömältä vahtimestarilta, jonka maine hänen oli pakko tuhria sokean omaneduntavoittelun nimissä.[/quote]
no sä olet kyllä tehnyt tänne muitakin aloituksia. tuskin olisit laittanut loppuun muuten, että "jätät asian sikseen vasta, kun..." onko tuo vartija sulle jotenkun läheinen, sun mies kenties? Vai miksi olet noin anaali tämän asian suhteen? Ja siis saiko se vartija potkut vai mitä sille on tapahtunut?
Minä olen myös viesteissäni tuonut esiin sen, että vartija ansaitsee julkisen anteeksipyynnön. Meitä on useampia :)
Minun mielestäni Teemun olisi julkisesti pyydettävä anteeksi sekä vartijalta että infotiskin työntekijältä ja koko Stocmanin väeltä itsekkyydellään ja nololla käytöksellään aiheuttamaansa sotkua ja mielipahaa.
[/quote]
[/quote]
Se ei ole näpistys jos ne päästää sut niiden ripustimien kanssa eikä soita poliisia. Tässä maassa on tietyt säännöt joiden mukaan mennään ja ne on ihan meidän kaikkien suojaksi tehdyt. Olis kauhean helppoa nimitellä ja väittää ties ketä varkaaksi tai näpistelijäksi (vaikkapa kostoksi), siksi on päätetty että niin ei tehdä. Varkauden tai näpistyksen päättää poliisi tai oikeuslaitos tutkittuaan pitääkö se paikkaansa. Ei kukaan yksittäinen ihminen.
Eli kun te nyt niin vaaditte että niitä sääntöjä on noudatettava niin koittakaa itsekin niitä noudattaa. Ei haukuta ja mustamaalata muita, ei koska säännöt kieltää sen. Ja sääntöjähän pitää aina noudattaa. Eikös vaan.
Kuinka usein muuten itse luette nimilapun saatte muistatte keneltä myyjältä olette kysyneet kaupassa apua?
[/quote]
[/quote]
[/quote]