Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauva kuume näin nuorena?

28.09.2013 |

heippa olen 15-vuotias tyttö. Olen seurustellut poikaystäväni kanssa jo kohta puolivuotta. Aina kun nään jossain pienen vauvan minulle iskee vauvakuume. Voiko se olla mahdollista että minulla on jo nyt vauvakuume?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kissanpentu. Hoivavietti on viisainta suunnata ihan muualle vielä tuossa iässä.

Vierailija
2/9 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käy vielä äikän tunneilla:). Kisu tai hauveli kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/9 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä kyllä tässä iessa aijokaan mitään lasta hankia sen verran järkevä mäkin vielä oon ku on koulut kesken yms yms.. no voiku vois vaa hankkii se kissapennu mut ei sekää helpoo oo ku ollaa kotona allergisia kissoille ja koiraa ne ei suostu tänne ees oottaa

Vierailija
4/9 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienostihan siellä oli yhteen kirjoitettu poikaystävä! Pahamieli kyllä tulee, kun sanotaan puolivuotta. Minulle iskee kuume. Yhdyssanakuume. Voiko olla mahdollista, että tässä iässä on jo yhdyssanakuume?

Vierailija
5/9 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kotiväki ei aijo kissaa ottaa mutta jos nei ookkaan allergisia vauvalle niin sellainen voisi olla kiva mun ja mun poikakaverin kanssa eikö vaan. MInä alan kohta ihan sekoilla täällä av:lla kun minun niin tekee mieli lemmikkivauvvaa.

Vierailija
6/9 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotias ei käytäs sanaa av sori, mut joo ilman muuta vauva vaan nii jää enemmän itelle aikaa sit kolminelikymppisenä :)

Vierailija
7/9 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotias kirjoittaisi varmaankin AVlla. Tämä on 2:.seksi paras veikkaus 2den joukosta

Vierailija
8/9 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että jonkun pikkuvauvalla on kuumetta :( onneks ei ollu!

Vierailija
9/9 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin mahdollista :) Minä olen kuumeillut 13 v asti, mutta odotin silti. Koira auttoi. 18v sain esikoiseni ja taas kuumeilen uutta :) Kuitenkin nyt kun on vielä niin pieni tuo ensimmäinenkin, niin tarkoitus olisi odottaa ja keskittyä esikoiseen. Jos sitten muutaman vuoden päästä :)

Mitäs mieltä muuten se poikaystäväsi on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän