Miten kukaan mies voi olla tällainen kusipää?
Matkustin miehen luokse n. 300 km ja yövyin hänen luonaan. Teimme normaaleja asioita, laitoimme ruokaa, kävimme leffassa, otimme rentouttavia ja katsoimme tv:tä. Seksiä ei ollut (mies vaikutti kyllä siltä että olisi halunnut).
Yhteydenpito hänen puoleltaan loppui, ja sain myöhemmin tietää että hän oli tapaillut jotain naista jonka oli löytänyt netistä. He olivat alkaneet seurustella ja sopineet seurustelunsa "vuosipäiväksi" sen ystävänpäivän, saman päivän jonka olin viettänyt miehen kanssa! Sekään nainen tuskin tiesi asiasta mitään.
Miten joku mies voi olla noin epäinhimillinen olento, että ei voi kertoa tapailleensa toista vaan antaa minun matkustaa kaukaa luokseen. Tyhmemmänkin pitäisi tuossa tilanteessa ymmärtää, että olen todella tosissani kun panostan noin paljon orastavaan suhteeseen. En ikinä tekisi noin kellekään.
Oletteko te miehet useinkin tuollaisia, vai sattuiko kohdalleni poikkeuksellisen itsekäs kusipää?
Kommentit (219)
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ihan ymmärtänyt. Siis ap lähti kotiin, suhde katkesi ja myöhemmin hän sai tietää, että mies oli samana päivänä tavannut jonkun, johon rakastui?
Vai miten? Ei kai hän uuteen naiseen voinut sellaisena päivänä tutustua, jolloin on 24h koko ajan ap:n seurassa, vaan vasta hänen lähdettyään/lähtöpäivänään?
En minä nyt tuosta miestä syyttäisi, elämä yllättää. Jälkikäteen sitten tulee se tulkinta, mistä suhde on alkanut. Ei sitä välttämättä silloin tajua, kun vaikkapa kaupan kassalla alkaa jutella jonkun kanssa, että nyt minä tässä luovun toisesta naisesta ja aloitan uuden suhteen.
Ja ei, ei kenenkään kanssa pidetä parisuhdetta yllä vain säälistä, kun "se selvästi panostaa ja on tosissaan". Suhteessa ollaan - ainakin toivottavasti - vain rakkaudesta. Ja mies nyt sattui tapaamaan jonkun, jota rakastaa, sinua ei. Ikävää, muttei mikään sikamaisuuden merkki, ap hyvä!
Lukaise aloitus uudestaan. Mies oli tapaillut jotain naista jonkin aikaa jo! Ja tuon meidän tapaamisen jälkeen sopivat sen naisen kanssa että alkavat seurustella, ja vuosipäiväksi sovittiin se ystävänpäivä, jonka olin viettänyt miehen kanssa. Tuo tässä on törkeää myös sen toisen naisen kannalta.
Minusta olisi hirveää, jos sopisin rakkaani kanssa suhteemme "vuosipäiväksi" (päivä jona seurustelu virallisesti eli yhteistuumin sovitusti alkaa) vaikka 14.2.2020, ja hän olisi viettänyt juuri tuon kyseisen päivän jonkun toisen naisen kanssa! Voisin kuvitella, että tuo ystävänpäivän valinta on ollut sen naisen idea. Voi nais parkaa, on näköjään ollut yhtä naiivi kuin minäkin. Tai sitten se mies on ollut todella hyvä kusettamaan sitäkin naista ja lirkutellut jotain ystävänpäivästä (vaikea kyllä uskoa tuota vaihtoehtoa).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin. Olen mies ja tiedän kyllä haluanko toisen vai en. Sen vaan tietää.
Törkeä temppuhan tuo oli.
Niin tosiaan, hyväksikäyttöä. Mutta tämä tuntuu olevan aika normaalia nykysin, ja oli sitä ennenkin. Minulle myös tapahtunut joskus nuorena. Törkeimpiä on ne jotka harrastavat tätä vielä naimisissa ollessaan. Neuvona on vaan se että älä odottele liikoja keneltäkään niin et pety turhaan. Elä elämääsi niin kuin itse haluat.
Eipä isännät niiltä piioilta paljon kyselleet tahtooko nämä vai ei...
Isäntä ja piika -aikojen jälkeen on pariutunut jo ainakin kaksi sukupolvea, jotka ovat tapailleet useita ennen vakiintumistaan. Ei se ole mikään nykyajan keksintö. Ota huomioon, että nykyiset isovanhempi-ikäiset olivat nuoria vapaan rakkauden aikaan, ja myös me ysärinuoret osattiin ilman nettiäkin.
Vietin tässä taannoin vklopun tinderissä tapaamani miehen kanssa. Hän vaikutti alkuun ihan mukavalta, osallistui vklopun ruokien kustantamiseen, ajeliin kaupungilla ja vähän ulkopuolellakin ja käytiin kahvilla, laitettiin ruokaa yhdessä. Sunnuntaine hän sanoi jotain sellaista että ajattelin onko hänellä kaikki kohdallaan. Maanantaina kun viestiteltiin niin sanoin etten halua enää tavata. Siitä alkoi sellaine paskamyrsky ettei pahemmasta väliä. Haukkui minut kaikin mahdollisin sanoin. Jouduin laittamaan estot puhelimeen. Poisti tinderistä profiilini, enkä mene takaisin enää ikinä. Kaikenlaisiin sitä törmääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ihan ymmärtänyt. Siis ap lähti kotiin, suhde katkesi ja myöhemmin hän sai tietää, että mies oli samana päivänä tavannut jonkun, johon rakastui?
Vai miten? Ei kai hän uuteen naiseen voinut sellaisena päivänä tutustua, jolloin on 24h koko ajan ap:n seurassa, vaan vasta hänen lähdettyään/lähtöpäivänään?
En minä nyt tuosta miestä syyttäisi, elämä yllättää. Jälkikäteen sitten tulee se tulkinta, mistä suhde on alkanut. Ei sitä välttämättä silloin tajua, kun vaikkapa kaupan kassalla alkaa jutella jonkun kanssa, että nyt minä tässä luovun toisesta naisesta ja aloitan uuden suhteen.
Ja ei, ei kenenkään kanssa pidetä parisuhdetta yllä vain säälistä, kun "se selvästi panostaa ja on tosissaan". Suhteessa ollaan - ainakin toivottavasti - vain rakkaudesta. Ja mies nyt sattui tapaamaan jonkun, jota rakastaa, sinua ei. Ikävää, muttei mikään sikamaisuuden merkki, ap hyvä!
Lukaise aloitus uudestaan. Mies oli tapaillut jotain naista jonkin aikaa jo! Ja tuon meidän tapaamisen jälkeen sopivat sen naisen kanssa että alkavat seurustella, ja vuosipäiväksi sovittiin se ystävänpäivä, jonka olin viettänyt miehen kanssa. Tuo tässä on törkeää myös sen toisen naisen kannalta.
Minusta olisi hirveää, jos sopisin rakkaani kanssa suhteemme "vuosipäiväksi" (päivä jona seurustelu virallisesti eli yhteistuumin sovitusti alkaa) vaikka 14.2.2020, ja hän olisi viettänyt juuri tuon kyseisen päivän jonkun toisen naisen kanssa! Voisin kuvitella, että tuo ystävänpäivän valinta on ollut sen naisen idea. Voi nais parkaa, on näköjään ollut yhtä naiivi kuin minäkin. Tai sitten se mies on ollut todella hyvä kusettamaan sitäkin naista ja lirkutellut jotain ystävänpäivästä (vaikea kyllä uskoa tuota vaihtoehtoa).
Ap
Ei hyvää päivää sinä uliset jostai joka tapahtu monta kuukautta sitten🤣
Kannattaa sanoa miehille jatkossa heti tutustuessa, että olet aseksuaali, niin ei tule väärinymmärryksiä.
Kylläpä oli törppö äijä. Jos sua yhtään lohduttaa niin paljastui ajoissa . Valitettavasti näitäkin on. Halaus sulle.
Ikävää ap. Väittäisin, että 90 prosenttia miehistä toimisi noin, mikäli olisi mahdollista.
Valitettavasti kävi niin, että sinä olit varalla , eli mies piti sinua vaihtopenkillä, kunnes sai varmistettua, että tämä ykkösvaihtoehto oli varma nakki.
Meidän naisten kannattaisi toimia samoin miesten suhteen, kuten he ovat aina tehneet. Ei kannata sitoutua, ihastua tai varsinkaan rakastua
Kannattaa ottaa se hyöty irti, minkä miehistä saa.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta. Itse olen tullut petetyksi ja välillä tuntuu että kivenkolosta saa kaivaa luotettavaa miestä..
Mies oli komea, ei aloittaja muuten olisi 300 kilsaa ajanut. Ja kivenkolosta tosiaan saat etsiä komeaa luotettavaa miestä koska sellaista ei ole. Mitäpä jos tyytyisit siihen tasoiseesi vähemmän komeaan perusperttiin?
Vierailija kirjoitti:
Vietin tässä taannoin vklopun tinderissä tapaamani miehen kanssa. Hän vaikutti alkuun ihan mukavalta, osallistui vklopun ruokien kustantamiseen, ajeliin kaupungilla ja vähän ulkopuolellakin ja käytiin kahvilla, laitettiin ruokaa yhdessä. Sunnuntaine hän sanoi jotain sellaista että ajattelin onko hänellä kaikki kohdallaan. Maanantaina kun viestiteltiin niin sanoin etten halua enää tavata. Siitä alkoi sellaine paskamyrsky ettei pahemmasta väliä. Haukkui minut kaikin mahdollisin sanoin. Jouduin laittamaan estot puhelimeen. Poisti tinderistä profiilini, enkä mene takaisin enää ikinä. Kaikenlaisiin sitä törmääkin.
Mistä tää lähti? Seksin puutteestako vai mistä se mies kimpaantui?
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas rehottaa se, että kaikki miehet ja naiset ovat samanlaisia.
Miehenä itse pyrin olemaan rehti seurustelu kumppaneilleni.
Yksi pääministeri joutui eroamaan ilmoitettuaan puhuvansa niin totta kuin osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kaikki maapallon miehet on juuri samanlaisia kuin sinun tinderpanosi.
Eipä ollut Tinderistä hän, vaan aikaisemmassa työpaikassa tulimme tutuiksi (silloin emme koskaan tavanneet työn ulkopuolella, jos yksiä firman bileitä ei lasketa).
Ap
Mutta ekat treffit? Ei sinulla ole oikeutta vaatia yhtään mitään tuossa vaiheessa. Tuossa vaiheessa vasta katsellaan että kiinnostaako. Ja ehkä miestä kiinnostikin ihan oikeasti, mutta koska vaikutat siltä että et halunnut häntä, niin kiinnostus sitten lopahti? Kemiat kuoli. Hän on voinut olla enemmän kiinnostunut sinusta kuin siitä toisesta vielä tuolloin kun tapasitte, mutta hän on tulkinnut ettet itse ole kovin kiinnostunut kun tulet sinne asti ja sitten et halua edes seksiä. Miltä itsestäsi tuntuisi jos mies sanoo että tulee luoksesi jostain hepan kuusesta ja sitten käyttäytyy kuin kaveri? Olisit ehkä odottanut että ette pysty pitämään näppejä irti toisistanne, mutta mies olisikin että ”ei tässä mittään”. Minusta tuo olisi melkein loukkaavaa. Miettisin että taisin olla pettymys.
N40
Ja silti samana päivänä oli seurustelun aloitus toisen kanssa?
Mikä tuollainen sovittu aloituspäivä siis käytännössä oikeasti on? Mies pistänyt facebookiin jonkun aloituspäivän summittain, kun ei muista tarkasti? Siitä sitten hirveät johtopäätökset.
Ei, sillä olen jälkikäteen keskustellut naisen kanssa asiasta ja he olivat sopineet tuon ystävänpäivän kun olivat tavanneet päivä tai pari sen jälkeen. Sanoin naiselle järkyttyneenä, että vietin sen päivän ja viikonlopun miehen kanssa. En tiedä mitä se mies on sille naiselle selitellyt, kun ovat vielä tänä päivänkin yhdessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ikävää ap. Väittäisin, että 90 prosenttia miehistä toimisi noin, mikäli olisi mahdollista.
Valitettavasti kävi niin, että sinä olit varalla , eli mies piti sinua vaihtopenkillä, kunnes sai varmistettua, että tämä ykkösvaihtoehto oli varma nakki.
Meidän naisten kannattaisi toimia samoin miesten suhteen, kuten he ovat aina tehneet. Ei kannata sitoutua, ihastua tai varsinkaan rakastua
Kannattaa ottaa se hyöty irti, minkä miehistä saa.
Yli 30v kurttu ei saa hyötyä enää edes puliukosta. Vain nuori ja kaunis nainen voi hyötyä miehestä. Mies oli komea joten aloittaja saa syytää itseään ja olet oikeassa 90% miehistä toimisi noin mutta vain top10% miehillä on siihen mahdollisuus eikä ole naisen päätettävissä tuo ihastuminen ja"rakastuminen"ne tapahtuvat kyllä jos mies on tarpeeksi komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tää lähti? Seksin puutteestako vai mistä se mies kimpaantui?
Ei lähtenyt seksin puuttesta vaan hän sanoi jotain henk.koht itseensä liittyvää, joten ajattelin ettei kaikki ole kohdallaan. Ja oikeessa olinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ollut Tinderistä hän, vaan aikaisemmassa työpaikassa tulimme tutuiksi (silloin emme koskaan tavanneet työn ulkopuolella, jos yksiä firman bileitä ei lasketa).
Ap
Mutta ekat treffit? Ei sinulla ole oikeutta vaatia yhtään mitään tuossa vaiheessa. Tuossa vaiheessa vasta katsellaan että kiinnostaako. Ja ehkä miestä kiinnostikin ihan oikeasti, mutta koska vaikutat siltä että et halunnut häntä, niin kiinnostus sitten lopahti? Kemiat kuoli. Hän on voinut olla enemmän kiinnostunut sinusta kuin siitä toisesta vielä tuolloin kun tapasitte, mutta hän on tulkinnut ettet itse ole kovin kiinnostunut kun tulet sinne asti ja sitten et halua edes seksiä. Miltä itsestäsi tuntuisi jos mies sanoo että tulee luoksesi jostain hepan kuusesta ja sitten käyttäytyy kuin kaveri? Olisit ehkä odottanut että ette pysty pitämään näppejä irti toisistanne, mutta mies olisikin että ”ei tässä mittään”. Minusta tuo olisi melkein loukkaavaa. Miettisin että taisin olla pettymys.
N40
Ja silti samana päivänä oli seurustelun aloitus toisen kanssa?
Mikä tuollainen sovittu aloituspäivä siis käytännössä oikeasti on? Mies pistänyt facebookiin jonkun aloituspäivän summittain, kun ei muista tarkasti? Siitä sitten hirveät johtopäätökset.
Ei, sillä olen jälkikäteen keskustellut naisen kanssa asiasta ja he olivat sopineet tuon ystävänpäivän kun olivat tavanneet päivä tai pari sen jälkeen. Sanoin naiselle järkyttyneenä, että vietin sen päivän ja viikonlopun miehen kanssa. En tiedä mitä se mies on sille naiselle selitellyt, kun ovat vielä tänä päivänkin yhdessä.
Ap
Mies on komea ja siksi sai naiseltaan anteeksi"syrjähyppynsä" Miehellä on ollut siellä luonaan myös muita naisia kuin sinä ja naisensa on tottunut siihen, että komeaa miestä haluavat muutkin naiset. Et sinäkään 300 kilometriä ajaisi tasoisesi ruman miehen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
N40
Mikä sinä olet sanomaan, mitä kukakin saa vaatia, vitundorka 😂 Tuossa jää epäselväksi oliko nainen tehnyt selväksi, ettei halua tapailla muita ja toivoo samaa mieheltä, tässä tilanteessa miehen olisi rehellisesti tullut kertoa, ettei nainen ole ainut. Ongelmaksi jää, että miehet yleensä valehtelevat näissä tilanteissa, mikä johtaa siihen, ettei tee enää mieli tutustua keneenkään.
Luulen että aika moni pitää dorkana niitä, jotka vaativat yksien treffien jälkeen että muihin täytyy katkoa yhteydet.
Vierailija kirjoitti:
Miehen on niin vaikeaa saada seuraa, että jotkut käyttävät kaikki mahdolliset konstit. Kyllähän ne mahdollisuudet kasvaa jos ehdottelee kaikille, tapailee kaikkia, ja sitten valitsee parhaan jos sattuu saamaan useamman.
Eihän tälläkään miehellä ollut mitään vaikeuksia löytää seuraa jos pyörittää useampaakin naista yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo mielestäni osoittaa miehen luonteesta sellaisia puolia, että AP olet onnentyttö, kun paljastui ajoissa. Vaikka täällä vingutaan ja puolustetaan, niin kyllä jo miehen arvot on sellaiset, että kannattaa kiertää kaukaa. Te kaikki puolustajat, ihanko oikeasti on ihan ok olla etukäteen kertomatta, että tapailee montaa yhtäaikaa. Eikö se ole epärehellistä asioiden pimittämistä. Miehen olisi pitänyt kertoa tämä ja antaa sen jälkeen apn päättää haluaako kuitenkin tavata. Silloin olisi ollut ok.
Eihän se mies tapaillut montaa naista, jos tutustui uuteen vasta silloin, kun ap lähti. Huomaa, että se uusi suhde ALKOI vasta hänen käyntipäivänään.
Se suhde oli alkanut jo aiemmin, kuten olen aloituksessa ja muissa viesteissä sanonut. Hän oli tapaillut sitä naista. Mutta tuo käyntipäivä oli se, minkä he sopivat vuosipäiväksi. Se sovittiin heti tuon päivän JÄLKEEN. Tiedän, koska sain asiat selville juteltuani sen naisen kanssa puhelimessa.
Ap
Vai pitäisi tussu" antaa miehille heti? Suurin osa hän haluaisi "koepanna" tarjolla olevat naiset.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣