Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kukaan mies voi olla tällainen kusipää?

Vierailija
06.09.2020 |

Matkustin miehen luokse n. 300 km ja yövyin hänen luonaan. Teimme normaaleja asioita, laitoimme ruokaa, kävimme leffassa, otimme rentouttavia ja katsoimme tv:tä. Seksiä ei ollut (mies vaikutti kyllä siltä että olisi halunnut).

Yhteydenpito hänen puoleltaan loppui, ja sain myöhemmin tietää että hän oli tapaillut jotain naista jonka oli löytänyt netistä. He olivat alkaneet seurustella ja sopineet seurustelunsa "vuosipäiväksi" sen ystävänpäivän, saman päivän jonka olin viettänyt miehen kanssa! Sekään nainen tuskin tiesi asiasta mitään.

Miten joku mies voi olla noin epäinhimillinen olento, että ei voi kertoa tapailleensa toista vaan antaa minun matkustaa kaukaa luokseen. Tyhmemmänkin pitäisi tuossa tilanteessa ymmärtää, että olen todella tosissani kun panostan noin paljon orastavaan suhteeseen. En ikinä tekisi noin kellekään.

Oletteko te miehet useinkin tuollaisia, vai sattuiko kohdalleni poikkeuksellisen itsekäs kusipää?

Kommentit (219)

Vierailija
201/219 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana olin pitkän lähes parimetrisen kaverini kanssa baarissa ja häntä joku tyttö yritti iskeä, eikä häntä kiinnostanut, niin hän just sitten heitti sille tytölle että minä oisin vapaa. Tiesin kyllä etten minä varmaan häntä kiinnostaisi ja ei hänkään minua varsinaisesti kiinnostanut, mutta sanoin ihan tahallani että juujuu. Noh toi tyttö meni sitten hiljaiseksi ja poistui paikalta.

Poistui paikalta koska nolasitte hänet. Olisi saattanut olla kiinnostunut, jos olisitte antaneet tilanteen mennä ohi ja olisit itse hetken päästä mennyt juttelemaan ilman kaveriasi, joka antoi pakit.

Vierailija
202/219 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kannattiko pihtailla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/219 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaen huomioon että matkustin noinkin pitkän matkan päästä hänen luokseen, niin kai miehen päässä olisi pitänyt raksuttaa että tämä nainen taitaakin olla tosissaan, pitäisiköhän kertoa hänelle että tapailen toista, jotta en tuota pettymystä naiselle?

Vaikka miten olisitte tosissaan, niin ei ensitreffit pakosti johda kummempaan. Se on sitä tutustumista toiseen ja nykyään ihmisillä ( sukupuolesta riippumatta ) useamnpikin tutustuminen menossa samaan aikaan. Tässä kohtaa miehen toinen tutustumisjuttu johti suhteeseen. 

Vierailija
204/219 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla aikamoinen saalis jos 300 km päähän lähdit munaa hakemaan :D

Vierailija
205/219 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt on ihan off-topic, mutta mä nettideittailin yhtä tyyppiä kuukausia. Menin sitten kylään viikonlopuksi tyypin pyynnöstä. Kun pääsin sinne 400 kilsan päähän, ilmoitti, että mä olisin just sopiva hänen kaverilleen, joka ei saa naista. Arvatkaa vaan ottiko päähän?? Nyt asia jo naurattaa...

Eli et kelvannut komealle miehelle joka yritti parittaa sinut tasoisellesi miehelle, joka taas ei kelvannut sinulle.

Pikku vinkki: jos olisit kaunis niin ei yksikään mies sinua kaverillensa antaisi.

En ole tuo edellinen mutta minuakin yks tapailumies on yrittänyt parittaa ties mille kammotuksille. Siis oikeasti ihan kamalille tyypeille. Voi olla että hänen mielestään olen niiden miesten tasoinen, mutta minä tiedän että saan halutessani vaikka heti paljon paremman. Monta kertaa niitä puistattavia äijiä _huomattavasti_ paremmat miehet ovat tulleet oma-aloitteisesti iskemään minua, eikä vain tinderissä.

Että mikä se taso sitten onkaan ja kuka sen määrittää...

Ne kammotukset ovat sinun tasoasi ja kun olet yli 40v niin et saa enää niitäkään. Ne paremmat miehet ovat tulleet iskemään sinua koska näkivät helpon pillun ja kassit pitäisi saada tyhjäyttyä johonkin reikään.

Naisen tason ratkaisee se minkä tasoisen miehen hän saa sitoutettua parisuhteeseen, ei se minkätasoisille miehille hän saa jaettua reikäänsä.

Naisen seksisuhde MA on paljon korkeampi kuin naisen parisuhde MA, tästä syystä naisilla on mahdollisuus päästä yhden yön panoiksi itseään paljon tasokkaimmille miehille mikä valitettavasti naisen naivissa pikku päässä johtaa harhakäsityksiin omasta ulkonäöstä.

Komea kaverini pokasi kerran yhden yön reijäksi baarista vähemmän kauniin naisen ja kun aamulla nainen olisi toki halunnut seurustella ja kaverini ei tietekään kelpuuttanut yhden yön panoa pitemmälle niin nainen oli suuttunut ja heittänyt kaverini kengät ovelta hankeen:D 

Vierailija
206/219 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kusipäisempi mies sitä enemmän naisia.Lasketaanko sitten hyväksi itsetunnoksi.

Välinpitämättömyys näyttää naisten silmissä hyvältä itsetunnolta, kun taas se että oikeasti on kiinnostunut naisesta ja sen takia vähän jännittää ja ei ensimmäisillä tapaamisilla ole vielä ihan parhaimmillaan niin se taas on turn off naisille. Ja kaikki häviävät.

Vierailija
207/219 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana olin pitkän lähes parimetrisen kaverini kanssa baarissa ja häntä joku tyttö yritti iskeä, eikä häntä kiinnostanut, niin hän just sitten heitti sille tytölle että minä oisin vapaa. Tiesin kyllä etten minä varmaan häntä kiinnostaisi ja ei hänkään minua varsinaisesti kiinnostanut, mutta sanoin ihan tahallani että juujuu. Noh toi tyttö meni sitten hiljaiseksi ja poistui paikalta.

Poistui paikalta koska nolasitte hänet. Olisi saattanut olla kiinnostunut, jos olisitte antaneet tilanteen mennä ohi ja olisit itse hetken päästä mennyt juttelemaan ilman kaveriasi, joka antoi pakit.

No niin varmasti, joo. Ei kukaan enää tuossa tilanteessa tule myöhemmin kokeilemaan sitä vieruskaveria, se se vasta noloa olisi. Pidempi kaveri kiinnosti, lyhyempi ei ja niinhän se aina menee. Siksi en itse lähde sen pitkän kaverini kanssa naisia metsästämään, omin päin menee paremmin.

Vierailija
208/219 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reiät, kaadot, markkina-arvo, k*llikaruselli, jne. jne.

Kun mies (tai sen puoleen nainen) mainitsee yhdenkään näistä termeistä, vedän suorat johtopäätökset kyseisen henkilön älynlahjoista ja moraalista. Hyi. Jos et pysty puhumaan ihmisistä ihmisinä, mene peilin eteen ja katso itseäsi pitkään. 

Itselläsi ei ole kummoiset älynlahjat, jos kuvittelet ettei mies voi olla tietoinen noista asioista ja silti ihan hyvä tyyppi.

Vierailija
209/219 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis stalkannut miestä. Ehkä se on laittanut kiusalleen teidän päivänne heidän vuosipäiväkseen ?

Ehkei sitä toista naista edes ole ;)

Zinc

Vierailija
210/219 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

huu

Vierailija
211/219 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No matkustelin minäkin 300km naisen luokse ja naisella varmasti oli ollut toinenkin tyyppi lämmittelyssä samaan aikaan kun niin pian jo viikossa alkoi tämän kanssa vehtaamaan sen jälkeen kun meillä loppui juttu.

Vierailija
212/219 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole sukupuolisidonnaista käytöstä vaan nykyajan deittailukulttuuria, jossa tapaillaan useampaa ja kartoitetaan niitä vaihtoehtoja. Eihän kukaan osta sitä ekaa autoa vaan koeajaa useampaa ja sitten vasta tekee sen päätöksen.

Nykyajan deottailukulttuuri on perseestä. Ihmiset eivät osaa enää sitoutua, aina etsitään parempaa...

Onneksi en ole Tinderissä enkä koskaan aio mennäkään. Parempi sinkkuna kuin olla osa tuollaista "deittailukulttuuria" joka on oikeastaan pelkkää kertakäyttökulttuuria

Vierailija
213/219 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli typerä ja sinä vielä i d i o o t i m p i.

Vierailija
214/219 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on itsekkäitä. Miten voi tulla vielä jollekulle yllätyksenä?

Vierailija
215/219 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää ap. Väittäisin, että 90 prosenttia miehistä toimisi noin, mikäli olisi mahdollista.

Valitettavasti kävi niin, että sinä olit varalla , eli mies piti sinua vaihtopenkillä, kunnes sai varmistettua, että tämä ykkösvaihtoehto oli varma nakki.

Meidän naisten kannattaisi toimia samoin miesten suhteen, kuten he ovat aina tehneet. Ei kannata sitoutua, ihastua tai varsinkaan rakastua

Kannattaa ottaa se hyöty irti, minkä miehistä saa.

Todella väärin niitä luotettavia miehiä kohtaan.

Vierailija
216/219 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No matkustelin minäkin 300km naisen luokse ja naisella varmasti oli ollut toinenkin tyyppi lämmittelyssä samaan aikaan kun niin pian jo viikossa alkoi tämän kanssa vehtaamaan sen jälkeen kun meillä loppui juttu.

Ei naiset toimi noin vaan se on miehille ominaisempaa.

Vierailija
217/219 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tämä monien tapailu yhtä aikaa teettää. Rikkoutuneita sydämiä ja paljon pahaamieltä. Aloittajan tilanteessa myös turhaa rahan kulua. Pitäisi osata sanoa, että pitää kortit avoimena ja tapailee muitakin. Antaen sille toiselle mahdollisuuden valita sitten se joka ei tapaile kuin yhtä vain. Itse keskityn yhteen ihmiseen.

Vierailija
218/219 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo jumalauta tosissas..?? Ei kai kukaan tervejärkinen voi noinvaan matkustaa 300 km päähän tapaamaan jotain aivan täysin ventovierasta tyyppiä olettaen, että siitä syntyy joku suuri rakkaustarina. 

Vierailija
219/219 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noin pitkä tarina pitää keksiä, että saisi käännettyä tilanteen mieleiseesi muotoon, on jo aika heikoilla.