Miten kukaan mies voi olla tällainen kusipää?
Matkustin miehen luokse n. 300 km ja yövyin hänen luonaan. Teimme normaaleja asioita, laitoimme ruokaa, kävimme leffassa, otimme rentouttavia ja katsoimme tv:tä. Seksiä ei ollut (mies vaikutti kyllä siltä että olisi halunnut).
Yhteydenpito hänen puoleltaan loppui, ja sain myöhemmin tietää että hän oli tapaillut jotain naista jonka oli löytänyt netistä. He olivat alkaneet seurustella ja sopineet seurustelunsa "vuosipäiväksi" sen ystävänpäivän, saman päivän jonka olin viettänyt miehen kanssa! Sekään nainen tuskin tiesi asiasta mitään.
Miten joku mies voi olla noin epäinhimillinen olento, että ei voi kertoa tapailleensa toista vaan antaa minun matkustaa kaukaa luokseen. Tyhmemmänkin pitäisi tuossa tilanteessa ymmärtää, että olen todella tosissani kun panostan noin paljon orastavaan suhteeseen. En ikinä tekisi noin kellekään.
Oletteko te miehet useinkin tuollaisia, vai sattuiko kohdalleni poikkeuksellisen itsekäs kusipää?
Kommentit (219)
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet on kusipäitä.
N23
Totta, kaikki komeat miehet ovat, mutta kunhan silmänräpäyksen päästä olet 35v täti niin sinulla ei enää sitä ongelmaa ole koska olet ilmaa komeille miehille ja itse asiassa myös tavallisille miehille.
:D haha "NAL", mitäs kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vietin tässä taannoin vklopun tinderissä tapaamani miehen kanssa. Hän vaikutti alkuun ihan mukavalta, osallistui vklopun ruokien kustantamiseen, ajeliin kaupungilla ja vähän ulkopuolellakin ja käytiin kahvilla, laitettiin ruokaa yhdessä. Sunnuntaine hän sanoi jotain sellaista että ajattelin onko hänellä kaikki kohdallaan. Maanantaina kun viestiteltiin niin sanoin etten halua enää tavata. Siitä alkoi sellaine paskamyrsky ettei pahemmasta väliä. Haukkui minut kaikin mahdollisin sanoin. Jouduin laittamaan estot puhelimeen. Poisti tinderistä profiilini, enkä mene takaisin enää ikinä. Kaikenlaisiin sitä törmääkin.
Tyypillistä naisen venkoilua, tavallinen mies voi menettää kiinnostuksen naisen silmissä yhden väärän sanan takia. Komea mies sen sijaan saisi sanoa mitä vain.
Vierailija kirjoitti:
Sinä oletit, että tapailusta seuraa jotain suurempaa?
Niin oletti ko. mieskin eli että olisi PilluHommia™ tiedossa, ei ollut joten tilannehan on ihan 1 - 1. Turha valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat niin yksinkertaisia, että eivät ne noin syvällisesti ajattele. Kokemuksen kautta olen oppinut, että ei riitä, että mieheltä kysyy, seurusteleeko hän. Jos vastaus on ei, niin sen lisäksi on kysyttävä, onko hän avioliitossa, deittaileeko hän muita tai onko olemassa naisia, jotka kuvittelevat, että heillä on eksklusiivinen suhde.
Itse olen saanut niin tarpeekseni miehistä, etten enää edes halua seurustella, vaan joko haen pelkästään seksiseuraa 1% komeimmista ja menestyneimmistä miehistä tai sitten tarjoan maksullista seuraa taviksille. Jos mies sattuisi olemaan kusipää, niin ainakin sain deitistä hyvän hinnan.
Tuo, että pitää kysyä kaikilla eri tavoilla saadakseen selvää, onko mies seurustalusuhteessa, ei ole "yksinkertaisuutta", vaan se on puhdasta itsekkyyttä ja kusipäisyyttä. Kyllä siellä hyvin kasvatettu ihminen tajuaa mitä ajetaan takaa, ilman että täytyy kysellä kymmenillä eri tavoilla.
Mies on kusipää kun alkaa deittailemaan jotain toista? Odotin otsikon luettuani kyllä jotain hardcorekamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kaikki maapallon miehet on juuri samanlaisia kuin sinun tinderpanosi.
Eipä ollut Tinderistä hän, vaan aikaisemmassa työpaikassa tulimme tutuiksi (silloin emme koskaan tavanneet työn ulkopuolella, jos yksiä firman bileitä ei lasketa).
Ap
Mutta ekat treffit? Ei sinulla ole oikeutta vaatia yhtään mitään tuossa vaiheessa. Tuossa vaiheessa vasta katsellaan että kiinnostaako. Ja ehkä miestä kiinnostikin ihan oikeasti, mutta koska vaikutat siltä että et halunnut häntä, niin kiinnostus sitten lopahti? Kemiat kuoli. Hän on voinut olla enemmän kiinnostunut sinusta kuin siitä toisesta vielä tuolloin kun tapasitte, mutta hän on tulkinnut ettet itse ole kovin kiinnostunut kun tulet sinne asti ja sitten et halua edes seksiä. Miltä itsestäsi tuntuisi jos mies sanoo että tulee luoksesi jostain hepan kuusesta ja sitten käyttäytyy kuin kaveri? Olisit ehkä odottanut että ette pysty pitämään näppejä irti toisistanne, mutta mies olisikin että ”ei tässä mittään”. Minusta tuo olisi melkein loukkaavaa. Miettisin että taisin olla pettymys.
N40
Ja silti samana päivänä oli seurustelun aloitus toisen kanssa?
Mikä tuollainen sovittu aloituspäivä siis käytännössä oikeasti on? Mies pistänyt facebookiin jonkun aloituspäivän summittain, kun ei muista tarkasti? Siitä sitten hirveät johtopäätökset.
Ei, sillä olen jälkikäteen keskustellut naisen kanssa asiasta ja he olivat sopineet tuon ystävänpäivän kun olivat tavanneet päivä tai pari sen jälkeen. Sanoin naiselle järkyttyneenä, että vietin sen päivän ja viikonlopun miehen kanssa. En tiedä mitä se mies on sille naiselle selitellyt, kun ovat vielä tänä päivänkin yhdessä.
Ap
Ei hitto mitä teinix meininkiä. Kuka hitto sopii jotain aloituspäiviä. 🙈
Itsekin naureskelin tuolle jutulle. Tosin se nainen oli silloin aika nuori, 18v. Mies oli tuolloin 23, itse olin 25. Mielestäni tuo kuulosti niin lapselliselta. Tämä tarina ei siis ole äskettäin tapahtunut. En uskalla luottaa miehiin tällaisen kokemuksen jälkeen varsinkaan, kun minulla oli taustalla kaksi muuta ikävää tapausta ennen tuota miestä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ketä miestä kannattaa lähteä tapaamaan 300km päähän? Ja varsinkaan kun on vasta tavannut?
Vastaus on- ei ketään. Ja useimmiten lopputulos on vielä tuo, kuin ap:llä eli ksipäämulkero. Seuraava, kiitos- meille naisille riittää onneksi näitä vaihtoehtoja.
Harmi juttu, ap, kun joudut käyttämään kallisarvoista aikaasi, vaivaa ja rahaa tommoiseen.
Ei riitä, miehiä ja naisia on suurinpiirtein yhtä paljon joten sinulle ei riitä vaihtoehtoja muista kuin sellaisista miehistä, joita yksikään toinen nainen ei halua. Vain top10% miehillä on vaihtoehtoja koska heitä haluavat kaikki naiset. Toki myös alle 25v naisella on vaihtoehtoja koska kaikki miehet haluavat nuoren naisen
Vanha nainen taas ei saa enää puliukkoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen on niin vaikeaa saada seuraa, että jotkut käyttävät kaikki mahdolliset konstit. Kyllähän ne mahdollisuudet kasvaa jos ehdottelee kaikille, tapailee kaikkia, ja sitten valitsee parhaan jos sattuu saamaan useamman.
Ei tuolla tyylillä saa ketään. Sehän se juttu siinä onkin, että ei naiset ota miestä, joka tapailee useampaa.
Jep. Minä ainakin pistäisin heti poikki jos saisin tietää, että mies tapailee useampia. Sellainen mies ei ole sitä mitä minä haluan, vaan etsin ns. yhden naisen miestä.
Kaikki komeat miehet tapailevat useampia, ei sinun tarvitse siitä erikseen mitään todisteita etsiä. Jos haluat yhden naisen miehen niin katsele tavsimiehiä, komeista et sellaista tule löytämään.
Tuo ei pidä paikkaansa vaikka mitä uskottelisit. Myös komeissa miehissä on yhden naisen miehiä, ainakin tässä maailmassa missä minä elän.
Sinä taas väität että ei-hyvännäköiset miehet ovat aina uskollisia, mutta sekään ei pidä paikkaansa. Sekä komeissa että vähemmän komeissa on molempia miestyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen on niin vaikeaa saada seuraa, että jotkut käyttävät kaikki mahdolliset konstit. Kyllähän ne mahdollisuudet kasvaa jos ehdottelee kaikille, tapailee kaikkia, ja sitten valitsee parhaan jos sattuu saamaan useamman.
Ei tuolla tyylillä saa ketään. Sehän se juttu siinä onkin, että ei naiset ota miestä, joka tapailee useampaa.
Jep. Minä ainakin pistäisin heti poikki jos saisin tietää, että mies tapailee useampia. Sellainen mies ei ole sitä mitä minä haluan, vaan etsin ns. yhden naisen miestä.
Eihän tuossa ole vielä edes mitään poikki pistettävää. Toiset treffit. Tuossa vaiheessa voi vaikka ghostata.
Sanotaan sitten näin, että en olisi kiinnostunut aloittamaan/jatkamaan tapailua miehen kanssa, joka tapailee useampia.
trollaatkos taas oltermannia vai mitä tuo on? Yleistät tai keksit leimaavia tarinoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ihan ymmärtänyt. Siis ap lähti kotiin, suhde katkesi ja myöhemmin hän sai tietää, että mies oli samana päivänä tavannut jonkun, johon rakastui?
Vai miten? Ei kai hän uuteen naiseen voinut sellaisena päivänä tutustua, jolloin on 24h koko ajan ap:n seurassa, vaan vasta hänen lähdettyään/lähtöpäivänään?
En minä nyt tuosta miestä syyttäisi, elämä yllättää. Jälkikäteen sitten tulee se tulkinta, mistä suhde on alkanut. Ei sitä välttämättä silloin tajua, kun vaikkapa kaupan kassalla alkaa jutella jonkun kanssa, että nyt minä tässä luovun toisesta naisesta ja aloitan uuden suhteen.
Ja ei, ei kenenkään kanssa pidetä parisuhdetta yllä vain säälistä, kun "se selvästi panostaa ja on tosissaan". Suhteessa ollaan - ainakin toivottavasti - vain rakkaudesta. Ja mies nyt sattui tapaamaan jonkun, jota rakastaa, sinua ei. Ikävää, muttei mikään sikamaisuuden merkki, ap hyvä!
Tietenkin olivat tapailleet... Meinasitko että tapasivat ekan kerran vasta 15. pv ja sopivat vuosipäiväksi 14. pv? Kuinka moni tietää ekalla tapaamisella, että tämän kanssa haluan aloittaa SEURUSTELUSUHTEEN?
Ap
Lukaise aloitus uudestaan. Mies oli tapaillut jotain naista jonkin aikaa jo! Ja tuon meidän tapaamisen jälkeen sopivat sen naisen kanssa että alkavat seurustella, ja vuosipäiväksi sovittiin se ystävänpäivä, jonka olin viettänyt miehen kanssa. Tuo tässä on törkeää myös sen toisen naisen kannalta.
Minusta olisi hirveää, jos sopisin rakkaani kanssa suhteemme "vuosipäiväksi" (päivä jona seurustelu virallisesti eli yhteistuumin sovitusti alkaa) vaikka 14.2.2020, ja hän olisi viettänyt juuri tuon kyseisen päivän jonkun toisen naisen kanssa! Voisin kuvitella, että tuo ystävänpäivän valinta on ollut sen naisen idea. Voi nais parkaa, on näköjään ollut yhtä naiivi kuin minäkin. Tai sitten se mies on ollut todella hyvä kusettamaan sitäkin naista ja lirkutellut jotain ystävänpäivästä (vaikea kyllä uskoa tuota vaihtoehtoa).
Ap
Et sanonut tuota aloituksessasi, ainoastaan että jälkikäteen katsovat seurustelunsa alkaneen silloin kun olit siellä.
Et siis kertonut, koska olivat alkaneet tapailla.
Ei se useamman naisen tai miehen deittailu ole sikamaista, vaan ymmärrettävää parisuhteen etsintää. Kun aletaan seurustella, ei enää tapailla muita, mutta itsehän kerroit, että te ette vielä olleet siinä vaiheessa, vaan vasta toisilla treffeillä.
Ikävää tietysti turha vaivannäkösi, mutten itsekään naisena osaa pitää 300 km ajomatkaa ihmeellisenä. Eikä se nyt oikeasti ole myöskään peruste aloittaa suhdetta kenenkään vähemmän kiinnostavan kanssa, että "kun se tuli mua katsomaan niin pitkän matkan päästä".
Mies oli kanssasi ne toiset treffit, etkä napannut. Ei siinä sen ihmeellisempää, hävisit kisan toiselle naiselle. Kestä se ja lopeta ruikutus.
43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tälläkään miehellä ollut mitään vaikeuksia löytää seuraa jos pyörittää useampaakin naista yhtä aikaa.
Tämä mies on komea top10% mies, tavallisen miehen on vaikea saada seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki komeat miehet tapailevat useampia, ei sinun tarvitse siitä erikseen mitään todisteita etsiä. Jos haluat yhden naisen miehen niin katsele tavsimiehiä, komeista et sellaista tule löytämään.
Tuo ei pidä paikkaansa vaikka mitä uskottelisit. Myös komeissa miehissä on yhden naisen miehiä, ainakin tässä maailmassa missä minä elän.
Sinä taas väität että ei-hyvännäköiset miehet ovat aina uskollisia, mutta sekään ei pidä paikkaansa. Sekä komeissa että vähemmän komeissa on molempia miestyyppejä.
Komea mies voi olla uskollinen nuorelle ja kauniille naiselle, mutta ei sinulle. Sinun tasoisesi ovat niitä komea miehen varareikiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet on kusipäitä.
N23
Eihän se noin mene. Kaikki naiset ovat typeriä ylipainoisia pihtareita ja saavat miehiltä tylyä kohtelua koska ovat sen ansainneet.
Naisten miesmakua ovat kusipäät.
Luotettavia kunnollisia miehiä on pilvin pimein sinkkuina mutta he eivät kelpaa koska puuttuu ne kipinän aikaansaavat ominaisuudet. Miksi naiset huijaavat itseään? Löytäisitte luotettavan miehen heti jos ette painottaisi täysin muita ominaisuuksia..
Vierailija kirjoitti:
Ketä miestä kannattaa lähteä tapaamaan 300km päähän? Ja varsinkaan kun on vasta tavannut?
Vastaus on- ei ketään. Ja useimmiten lopputulos on vielä tuo, kuin ap:llä eli ksipäämulkero. Seuraava, kiitos- meille naisille riittää onneksi näitä vaihtoehtoja.
Harmi juttu, ap, kun joudut käyttämään kallisarvoista aikaasi, vaivaa ja rahaa tommoiseen.
En ollut vasta tavannut, vaan yli vuosi aikaisemmin yhteisellä työpaikalla...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat niin yksinkertaisia, että eivät ne noin syvällisesti ajattele. Kokemuksen kautta olen oppinut, että ei riitä, että mieheltä kysyy, seurusteleeko hän. Jos vastaus on ei, niin sen lisäksi on kysyttävä, onko hän avioliitossa, deittaileeko hän muita tai onko olemassa naisia, jotka kuvittelevat, että heillä on eksklusiivinen suhde.
Itse olen saanut niin tarpeekseni miehistä, etten enää edes halua seurustella, vaan joko haen pelkästään seksiseuraa 1% komeimmista ja menestyneimmistä miehistä tai sitten tarjoan maksullista seuraa taviksille. Jos mies sattuisi olemaan kusipää, niin ainakin sain deitistä hyvän hinnan.
Tuo, että pitää kysyä kaikilla eri tavoilla saadakseen selvää, onko mies seurustalusuhteessa, ei ole "yksinkertaisuutta", vaan se on puhdasta itsekkyyttä ja kusipäisyyttä. Kyllä siellä hyvin kasvatettu ihminen tajuaa mitä ajetaan takaa, ilman että täytyy kysellä kymmenillä eri tavoilla.
Jos mies on komea ja sinä et ole alle 24v hoikka ja kaunis nainen niin ei sinun tarvitse erikseen kysyä onko mies serustelu tai jossain muussa suhteessa, kyllä on ja todennäköisesi pyörittää montaa naista samaan aikaan.
Tavallinen riipputissi kuten palstanainen on komealle miehelle reikä nro x, se seurustelukumppani katsotaan sitten priimatavarasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo mielestäni osoittaa miehen luonteesta sellaisia puolia, että AP olet onnentyttö, kun paljastui ajoissa. Vaikka täällä vingutaan ja puolustetaan, niin kyllä jo miehen arvot on sellaiset, että kannattaa kiertää kaukaa. Te kaikki puolustajat, ihanko oikeasti on ihan ok olla etukäteen kertomatta, että tapailee montaa yhtäaikaa. Eikö se ole epärehellistä asioiden pimittämistä. Miehen olisi pitänyt kertoa tämä ja antaa sen jälkeen apn päättää haluaako kuitenkin tavata. Silloin olisi ollut ok.
Eihän se mies tapaillut montaa naista, jos tutustui uuteen vasta silloin, kun ap lähti. Huomaa, että se uusi suhde ALKOI vasta hänen käyntipäivänään.
Se suhde oli alkanut jo aiemmin, kuten olen aloituksessa ja muissa viesteissä sanonut. Hän oli tapaillut sitä naista. Mutta tuo käyntipäivä oli se, minkä he sopivat vuosipäiväksi. Se sovittiin heti tuon päivän JÄLKEEN. Tiedän, koska sain asiat selville juteltuani sen naisen kanssa puhelimessa.
Ap
Miksi herran tähären soittelet sille naiselle? Aivan friikkiä.
Käräytin miehen. Nykyään se mies pettää sitä naista jatkuvasti, joten ei tuo käräytys kyllä avannut naisen silmiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea mies voi olla uskollinen nuorelle ja kauniille naiselle, mutta ei sinulle. Sinun tasoisesi ovat niitä komea miehen varareikiä.
Onpa kuvottavaa tekstiä. Ja sinä tiedät tasoni mistä?
Jätä se sika