Olen IHAN SATA varma, että eilisellä cheekin hämeenlinna
keikalla oli cheekin joku exhoito kattomassa sitä KOSKA se silmäpeli mitä ne piti siin välillä kun cheek katto sinne päin! NÄKIKÖ KUKAA MUU?!
Kommentit (75)
Mee katsoon pikkukakkosta, siellä on just pasitonttu ja prinsessa kielo.
Sori, mä oon sen serkku. En enempää enkä vähempää.
No sitä sitten, että hieman oli inhottavaa kattoa sitä keikkaa kun cheekistä huomas et siellä istu joku sen exhoito ja meni siihe välillä lauleskeleen ja katto sillain "rakastuneesti"!! !!! pitäs kieltää tommoset.
ja ei en ole mustasukkainen haluttas vaa kavereide kans tietää näkikö kukaan muu??
No sitä sitten, että hieman oli inhottavaa kattoa sitä keikkaa kun cheekistä huomas et siellä istu joku sen exhoito ja meni siihe välillä lauleskeleen ja katto sillain "rakastuneesti"!! !!! pitäs kieltää tommoset.
ja ei en ole mustasukkainen haluttas vaa kavereide kans tietää näkikö kukaan muu??
Voi sua, ap. Meniks sulla nyt keikka ihan pilalle kun Poski ei tsekkaillutkaan sua, vaan jotakuta toista? Sniif.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 17:40"]
[/quote]
Miksi se on inhottavaa? Mitä sen rakkauselämä sulle kuuluu? Suako sen sitten ois pitäny tiirailla?
Jos se ei ollutkaan exhoito vaan tuleva hoito? Sen yön hoito.
Tuskinpa se mikään exhoito oli, jos kerran rakastuneesti katteli :D
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 17:57"]
MUTTA HUOMASKO KUKAAN MUU!
[/quote]
EI KOSKA ME EI OLTU SIELLÄ!
kavereide kans seistiin siel alhaalla ja ku cheek meni sinne mis se muija oli ni huomattiin kyl heti...
Ei kukaan muu huomannu koska kukaan ei oo niin säälittävä et menis oikeesti kattoo cheekiä ? :) Voit keskutella tästä vaikka demi.fissä.
mua vaa nii ärsyttää se katse millä se katto sitä naista ja se nainen vaa katto sitä sillai iiiiiiiih aaaaah ilmeel, eiks kukaa ny vois sanoo et huomasko saman jos oli siel ku ahdistaa!!
mua vaa nii ärsyttää se katse millä se katto sitä naista ja se nainen vaa katto sitä sillai iiiiiiiih aaaaah ilmeel, eiks kukaa ny vois sanoo et huomasko saman jos oli siel ku ahdistaa!!
Olin keikalla ja huomasin, tietääkseni jotain säätöä niillä
soita seiskaan