Olen IHAN SATA varma, että eilisellä cheekin hämeenlinna
keikalla oli cheekin joku exhoito kattomassa sitä KOSKA se silmäpeli mitä ne piti siin välillä kun cheek katto sinne päin! NÄKIKÖ KUKAA MUU?!
Kommentit (75)
Minä en vieläkään ymmärrä, että miksi tässä selvitellään, että kuka se nainen oli? Outo koko topic.
Tää on kyllä taas Av:n parasta antia.
Niin surkuhupaisaa että on miltei hulvatonta:)
Eipä taida Cheekillä olla enää markkinoita omanikäisten keskuudessa kerran tämäkin yttö 23-24v. Maine kiirii?
Luulen että ap on se feissarimokiinkin päätynyt vähän jälkeenjäänyt ihminen joka kuvittelee jotenkin tuntevansa cheekin. :D
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 06:27"]
Luulen että ap on se feissarimokiinkin päätynyt vähän jälkeenjäänyt ihminen joka kuvittelee jotenkin tuntevansa cheekin. :D
[/quote]
Mitä, linkkiä?
Hei jengi
mites tää ketju on pysähtyny?
Tää ketju sattu silmää ku googlettelin Tsiikkii.. Ku siis viime vkolopun Vuokatin keikalla se katteli just tollee rakastuneesti yhtä tummaa tyttöö. Se oli aika siinä edessä........
Sillä istuu kaksi entistä hoitoa keikoilla.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 17:31"]keikalla oli cheekin joku exhoito kattomassa sitä KOSKA se silmäpeli mitä ne piti siin välillä kun cheek katto sinne päin! NÄKIKÖ KUKAA MUU?!
[/quote]
Sillä istuu edellisiä hoitoja aina keikoilla. Ja kyllä, monikkomuotoa käytän.
nii voihan se vuokatin gimma olla myös hoito mutten nää näillä tytöillä yhteyttä. miks sama muija ois raahautunu jonnekin kauas pohjoseen?
Siisniinkusilleenvoiettäniinku... Ärhinmäkikö se täällä koko päivän trolleja pykää? Tä?
Menepä nyt soittamaan fanipuhelu Marita Kattilalle, jottei se murjota taas. Jooko, Puavo?
Daijut voi mennä muualle ongelmineen!
Keekki tykkää selkeesti bruneteista!
saatan tietää, kuka tää tyttö on. Oon tehnyt salapoliisityötä ja laskenut yks plus yks. Hämeenlinnalainen tyttö, jos tää on.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 17:32"]
Mee katsoon pikkukakkosta, siellä on just pasitonttu ja prinsessa kielo.
[/quote]
Onko muuten niin, että tuo Prinsessä Kielo on nyt tauolla+ Sääli, kiva ohjelma.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 23:01"]
saatan tietää, kuka tää tyttö on. Oon tehnyt salapoliisityötä ja laskenut yks plus yks. Hämeenlinnalainen tyttö, jos tää on.
[/quote]
nimi???
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 23:01"]
[/quote]
haloo kuka????? v-mäistä vihjailla!!
[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 17:57"]
MUTTA HUOMASKO KUKAAN MUU!
[/quote]
EI KOSKA ME EI OLTU SIELLÄ!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 15:21"]
[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 11:39"]
brunette oli ja sil oli sellane mustapaita!
[/quote]
Jänniä hoitoja tolla keekillä :D :D :D
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mustapaidat
[/quote]
Hahahaa repesin tälle iskuryhmille :D
En ole ainakaan mä nähnyt tälläpäi et olis ollut.
ap