Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen varmaan seksihullu...miehen haluttomuus...

Vierailija
14.10.2013 |

Hei!

Siis onko se liikaa vaadittu, että seksiä olisi edes kerran viikossa?

Olemme olleet kolme vuotta yhdessä ja hiipuumassa on... aluksi seksiä oli joka päivä, monta kertaa. Kun muutimme yhteen seksin määrä väheni niin, että yleensä sitä oli vain viikonloppuisin, mutta silloinkin enemmän kuin kerran. Sitten se meni siihen, että seksiä oli kerran viikossa. Nyt tuntuu, että miehelle riittäisi varmaan vähempikin, ehkä kerran kuussa?

En tee aloitteita, kun tajusin, että asia ahdistaa miestä. Kuulemma haluaa seksiä kanssani, mutta puhetta löytyy tekoja ei. Aina miehellä on joku tekosyy, miksi ei haluta. Esim. tyyliin, kun olet koko ajan niin pahalla päällä, että ei uskalla lähestyä. Aluksi uskoin, että näin se menee. Sitten oikein tarkkailin itseäni ja en todellakaan ole ollut pahalla päällä. Eilen menetin hermoni illalla ja sanoin, että tilanne on nyt sellainen, että hän menee lääkäriin tai sitten eroamme. Sen jälkeen alkoi yrittämään jotain ja huomasin, että hänelle jopa seisoi. Itseäni ei enää siinä kohdassa kiinnostanut ja menin vierashuoneeseen nukkumaan.

Mitä teen tämmöisellä vätys miehellä, oikeasti?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 jatkaa:
Ja kun joku tuola puhui, ettei mies ole mikään kone joka voi harrastaa seksiä milloin vain, missä vain...no kyllä minä ainakin voin!
Ei siinä paljon ihmetellä, kun naista haluaa niin sitä haluaa. En ole koskaan ollut niin kovasti väsyksissä tai vaikka juovuksissa, etteikö olisi haluttanut ja ettenkö olisi pystynyt.
En tiedä mikä itselleni olisi sopiva tahti seksin kanssa, ehkä se voisi olla jotain tyyliin: joka toinen tai joka kolmas päivä pidemmät leikit niin, että molemmat tulee sen pari kolme kertaa ja sitten aina välillä pikaisia esim. eteisen lattialla, suihkussa tms. laiturilla :P

Vierailija
22/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans nainen joka elää puutteessa. En ole koskaan kieltäytynyt seksistä jos mies sitä muka joskus ehdottaa. Mutta.. Minun lähentely yritykset, hellyydenosoitukset ym torjutaan. Aina. Jos tällä palstalla valitat miehen haluttomuutta, keskusteluun tulevat mukaan ne joilla on 25 lapsesta huolimatta seksiä sata kertaa päivässä, ne jotka sanovat naisessa olevan vika, ne jotka sanovat naisen olevan heti nymfo jos kehtaa edes haluta kerran viikkoon miehensä kanssa seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämätöntä, etteikö mies haluaisi.....ihmettelen vieläkin :D

Vierailija
24/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 16:05"]Taisi olla jo toodella vanha keskustelu, mutta silti varmaankin melko ajankohtainen monelle meistä :/
Tätä lukiessa jäin oikeastaan miettimään tuota, että mistä kummasta te naiset löydätte tuollaisia lapamatoja, joita ei seksi oman naisensa kanssa kiinnosta?? :D
Itsellä tämä sama ongelma, itse valitsematon selibaatti, miehenä. Olen nyt 33vuotias, yhdessä olemme olleet nyt 6 vuotta, joista 1,5 ensimmäistä vuotta olivat seksintäyteisiä..ennätyksemme taisi olla 17 kertaa viikonlopun aikana. Meillä on kaksi lasta. Autan kotitöissä, kehun naista ja pidän muutenkin hyvänä, vietän lasten kanssa paljon aikaa..itse käyn töissä, nainen on kotona - ja kun sitä seksiä ei tule! Olen yrittänyt keskustella aiheesta, aina löytyy jokin syy seksittömyydelle. Milloin on väsy, joskus ei vain huvita (ei tiedä syytä), haluaisi kuulemma kyllä paljonkin minua, mutta puheiksi jää jälleen..huoh.
Rakastajaa en haluaisi, vaikka sekin on kyllä viimeaikoina ollut vahvasti mielessä. Jotenkin ehkä ennemmin tästä ottaisi ja lähtisi, mutta kun ne lapset :/
Mutta helvetti..haluan naista, haluan nuolla, panna ja pitää hyvänä..pitkään ja hartaasti, suudella ja näykkiä ihanaa vartaloa..välillä ronskisti seinäävasten aaaarg mitävain kiitos! Mutta kun ei niin ei.
[/quote]

Käyttääkö puoliso hormoneja?

Vierailija
25/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 08:55"]Hei!

Siis onko se liikaa vaadittu, että seksiä olisi edes kerran viikossa?

Olemme olleet kolme vuotta yhdessä ja hiipuumassa on... aluksi seksiä oli joka päivä, monta kertaa. Kun muutimme yhteen seksin määrä väheni niin, että yleensä sitä oli vain viikonloppuisin, mutta silloinkin enemmän kuin kerran. Sitten se meni siihen, että seksiä oli kerran viikossa. Nyt tuntuu, että miehelle riittäisi varmaan vähempikin, ehkä kerran kuussa?

En tee aloitteita, kun tajusin, että asia ahdistaa miestä. Kuulemma haluaa seksiä kanssani, mutta puhetta löytyy tekoja ei. Aina miehellä on joku tekosyy, miksi ei haluta. Esim. tyyliin, kun olet koko ajan niin pahalla päällä, että ei uskalla lähestyä. Aluksi uskoin, että näin se menee. Sitten oikein tarkkailin itseäni ja en todellakaan ole ollut pahalla päällä. Eilen menetin hermoni illalla ja sanoin, että tilanne on nyt sellainen, että hän menee lääkäriin tai sitten eroamme. Sen jälkeen alkoi yrittämään jotain ja huomasin, että hänelle jopa seisoi. Itseäni ei enää siinä kohdassa kiinnostanut ja menin vierashuoneeseen nukkumaan.

Mitä teen tämmöisellä vätys miehellä, oikeasti?
[/quote]
Et mitään! Hanki salarakas tai kokonaan uusi mies!

Vierailija
26/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kokemusta on. Eroaminen auttoi...

Vierailija
27/27 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 08:55"]

Eilen menetin hermoni illalla ja sanoin, että tilanne on nyt sellainen, että hän menee lääkäriin tai sitten eroamme. Sen jälkeen alkoi yrittämään jotain ja huomasin, että hänelle jopa seisoi. Itseäni ei enää siinä kohdassa kiinnostanut ja menin vierashuoneeseen nukkumaan.

[/quote]

No taitaa tosiaan olla parasta että eroatte. Tuollainen on tosi paskamasita, että kostit poistumalla, kun toinen oikeasti yritti. Veikkaan että nyt tulee kahden kuukauden tauko seksiin.

Tekstistä päätellen mies on oikeassa, olet aina äreä ja vihainen, aivan kuten nyt.