Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni biisi Yle tv1

Vierailija
05.09.2020 |

Lauloipa Pepe Willberg upeasti

Kommentit (4192)

Vierailija
1341/4192 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko ihmetellä miksi Teemu Mäki otettu jaksoon mukaan?! Ote eräästä YLE:n arikkelista: "Teostaan varten Mäki hankki eläinsuojeluyhdistykseltä kissan ja kuvasi kun hän tappoi sen kirveellä. Lopuksi hän (mas)(tur)(boi) kuolleen kissan päälle."

Ehkä nyt ei kannata jumittua tuohon kuitenkaan. Siitä on kulunut varmaan ainakin 20 vuotta.

Vierailija
1342/4192 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä harmi kun Jarkon ei anneta laulaa kuin ihan yhdentekeviä biisejä.

Tämä ei ole Jarkko-show Ja onhan Jarkko vetänyt ohjelmassa monenlaista. Queeniä, muuta rockia, heviä, klassista, humppaa. Olen katsonut kaikki kaudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/4192 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytääkö Pepe lavalle?

Vierailija
1344/4192 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kissantappaja Teemu Mäki oli kutsuttu Elämäni biisiin? Meni sitten siinä pyhäinpäivän illan fiilis ja vaihtui kanava hyvin äkkiä.

En halua olla mikään Teemu Mäen puolustaja, mutta kissoja tapetaan ihan koko ajan kirveellä (ja muilla menetelmillä) ihan valtavat määrät. Yksi tuttu tappoi joka vuosi useita kissoja koska lisääntymistä oli pakko rajoittaa. Ei kyllä tehnyt sitä mielellään.

En edes tiedä mikä oli tuon Teemu Mäen performanssin tarkoitus.

Vierailija
1345/4192 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän illan jaksossa eläinrääkkääjä Teemu Mäki :(

Käsittämätöntä, ei pysty kattoon ☹️☹️☹️

Mä en olisi suostunut tulemaan tuonne vieraaksi tuon *****n kanssa. Ihan sama kuinka kauan siitä on aikaa, minä en unohda koskaan. Se on täysin anteeksiantamaton teko, joka ei ole mitenkään puolusteltavissa eikä seliteltävisssä. Meillä on kissa, ja mieskin sanoi, että laitetaan äänet pois aina kun tuo ****** on äänessä. 😝

Vierailija
1346/4192 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Elämäni biisis on kissantappaja Teemu Mäki? Pyhäinpäivän jaksossa, ja yleensä miks muutenkaan hän saa julkisuutta?

Vierailija
1347/4192 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindan äidinkieli on ruotsi.

Vierailija
1348/4192 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin Diandra oli hyvä. Huh huh.

Teemu Mäki😈

Vierailija
1349/4192 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en olisi suostunut tulemaan tuonne vieraaksi tuon *****n kanssa. Ihan sama kuinka kauan siitä on aikaa, minä en unohda koskaan. Se on täysin anteeksiantamaton teko, joka ei ole mitenkään puolusteltavissa eikä seliteltävisssä. Meillä on kissa, ja mieskin sanoi, että laitetaan äänet pois aina kun tuo ****** on äänessä. 😝

Pientä suhteellisuudentajua nyt. Tiedätkö yhtään mitä maailmassa tapahtuu koko ajan? Paljon pahempaa kuin tuo Teemu Mäen teko, vaikken mä tuollaisesta itsestäkään pidä.

Vierailija
1350/4192 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku väittää, että Diandra kuulostaa aina samanlaiselta?

Vierailija
1351/4192 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kissantappaja Teemu Mäki oli kutsuttu Elämäni biisiin? Meni sitten siinä pyhäinpäivän illan fiilis ja vaihtui kanava hyvin äkkiä.

En halua olla mikään Teemu Mäen puolustaja, mutta kissoja tapetaan ihan koko ajan kirveellä (ja muilla menetelmillä) ihan valtavat määrät. Yksi tuttu tappoi joka vuosi useita kissoja koska lisääntymistä oli pakko rajoittaa. Ei kyllä tehnyt sitä mielellään.

Kissa kuuluu leikkauttaa eikä nuijia kirveellä hengiltä. Kerropa tutullesi, että kissa ei lisäänny, kun vastuullinen omistaja leikkaa sen eikä anna leikkaamattomat kissan juosta lisääntymässä. Eläinrääkkäystä ei voi puolustella tyhmyydellä.

Vierailija
1352/4192 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi Nohynek ja Mäki

Vierailija
1353/4192 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirkku: Maaritin biisi

Teemu: Feel

Linda: Randy Newman

Tähän mennessä

Vierailija
1354/4192 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin Diandra oli hyvä. Huh huh.

Teemu Mäki😈

Diandra on aina hyvä. Tyyli ei aina kaikkia miellytä, mutta osaamisesta tai hyvyydestä tuo ei kyllä ole kiinni

Vierailija
1355/4192 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat kannattaa leikata, jos ei tahdo pentuja. Se on paljon helpompaa ja kivuttomampaa kuin jokavuotinen verilöyly.

Vierailija
1356/4192 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko ihmetellä miksi Teemu Mäki otettu jaksoon mukaan?! Ote eräästä YLE:n arikkelista: "Teostaan varten Mäki hankki eläinsuojeluyhdistykseltä kissan ja kuvasi kun hän tappoi sen kirveellä. Lopuksi hän (mas)(tur)(boi) kuolleen kissan päälle."

Ehkä nyt ei kannata jumittua tuohon kuitenkaan. Siitä on kulunut varmaan ainakin 20 vuotta.

Sillä ei ole mitään merkitystä kauanko siitä on aikaa. Se teko ei siitä yhtään lievene paremmaksi. Eikä mene mihinkään nuoruuden piikkiin. Kuvottavaa.

Vierailija
1357/4192 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pientä suhteellisuudentajua nyt. Tiedätkö yhtään mitä maailmassa tapahtuu koko ajan? Paljon pahempaa kuin tuo Teemu Mäen teko, vaikken mä tuollaisesta itsestäkään pidä.

Tuollainen pahuus on aina tuomittava.

Vierailija
1358/4192 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä harmi kun Jarkon ei anneta laulaa kuin ihan yhdentekeviä biisejä.

Tämä ei ole Jarkko-show Ja onhan Jarkko vetänyt ohjelmassa monenlaista. Queeniä, muuta rockia, heviä, klassista, humppaa. Olen katsonut kaikki kaudet.

Ai sori unohdin että Jarkko on canceloitu avlla niin että ei saa mainita tässäkään ketjussa yhtään vaikka onhan hänkin elämäni biisin solisti.

Vierailija
1359/4192 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasmir 🤩 yllättävä

Vierailija
1360/4192 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duuiduui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä