Elämäni biisi Yle tv1
Kommentit (4192)
Vierailija kirjoitti:
On kyllä harmi kun Jarkon ei anneta laulaa kuin ihan yhdentekeviä biisejä.
Tämä ei ole Jarkko-show Ja onhan Jarkko vetänyt ohjelmassa monenlaista. Queeniä, muuta rockia, heviä, klassista, humppaa. Olen katsonut kaikki kaudet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kissantappaja Teemu Mäki oli kutsuttu Elämäni biisiin? Meni sitten siinä pyhäinpäivän illan fiilis ja vaihtui kanava hyvin äkkiä.
En halua olla mikään Teemu Mäen puolustaja, mutta kissoja tapetaan ihan koko ajan kirveellä (ja muilla menetelmillä) ihan valtavat määrät. Yksi tuttu tappoi joka vuosi useita kissoja koska lisääntymistä oli pakko rajoittaa. Ei kyllä tehnyt sitä mielellään.
En edes tiedä mikä oli tuon Teemu Mäen performanssin tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän illan jaksossa eläinrääkkääjä Teemu Mäki :(
Käsittämätöntä, ei pysty kattoon ☹️☹️☹️
Mä en olisi suostunut tulemaan tuonne vieraaksi tuon *****n kanssa. Ihan sama kuinka kauan siitä on aikaa, minä en unohda koskaan. Se on täysin anteeksiantamaton teko, joka ei ole mitenkään puolusteltavissa eikä seliteltävisssä. Meillä on kissa, ja mieskin sanoi, että laitetaan äänet pois aina kun tuo ****** on äänessä. 😝
Miks Elämäni biisis on kissantappaja Teemu Mäki? Pyhäinpäivän jaksossa, ja yleensä miks muutenkaan hän saa julkisuutta?
Kerrankin Diandra oli hyvä. Huh huh.
Teemu Mäki😈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en olisi suostunut tulemaan tuonne vieraaksi tuon *****n kanssa. Ihan sama kuinka kauan siitä on aikaa, minä en unohda koskaan. Se on täysin anteeksiantamaton teko, joka ei ole mitenkään puolusteltavissa eikä seliteltävisssä. Meillä on kissa, ja mieskin sanoi, että laitetaan äänet pois aina kun tuo ****** on äänessä. 😝
Pientä suhteellisuudentajua nyt. Tiedätkö yhtään mitä maailmassa tapahtuu koko ajan? Paljon pahempaa kuin tuo Teemu Mäen teko, vaikken mä tuollaisesta itsestäkään pidä.
Vieläkö joku väittää, että Diandra kuulostaa aina samanlaiselta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kissantappaja Teemu Mäki oli kutsuttu Elämäni biisiin? Meni sitten siinä pyhäinpäivän illan fiilis ja vaihtui kanava hyvin äkkiä.
En halua olla mikään Teemu Mäen puolustaja, mutta kissoja tapetaan ihan koko ajan kirveellä (ja muilla menetelmillä) ihan valtavat määrät. Yksi tuttu tappoi joka vuosi useita kissoja koska lisääntymistä oli pakko rajoittaa. Ei kyllä tehnyt sitä mielellään.
Kissa kuuluu leikkauttaa eikä nuijia kirveellä hengiltä. Kerropa tutullesi, että kissa ei lisäänny, kun vastuullinen omistaja leikkaa sen eikä anna leikkaamattomat kissan juosta lisääntymässä. Eläinrääkkäystä ei voi puolustella tyhmyydellä.
Sirkku: Maaritin biisi
Teemu: Feel
Linda: Randy Newman
Tähän mennessä
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin Diandra oli hyvä. Huh huh.
Teemu Mäki😈
Diandra on aina hyvä. Tyyli ei aina kaikkia miellytä, mutta osaamisesta tai hyvyydestä tuo ei kyllä ole kiinni
Vierailija kirjoitti:
Kissat kannattaa leikata, jos ei tahdo pentuja. Se on paljon helpompaa ja kivuttomampaa kuin jokavuotinen verilöyly.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko ihmetellä miksi Teemu Mäki otettu jaksoon mukaan?! Ote eräästä YLE:n arikkelista: "Teostaan varten Mäki hankki eläinsuojeluyhdistykseltä kissan ja kuvasi kun hän tappoi sen kirveellä. Lopuksi hän (mas)(tur)(boi) kuolleen kissan päälle."
Ehkä nyt ei kannata jumittua tuohon kuitenkaan. Siitä on kulunut varmaan ainakin 20 vuotta.
Sillä ei ole mitään merkitystä kauanko siitä on aikaa. Se teko ei siitä yhtään lievene paremmaksi. Eikä mene mihinkään nuoruuden piikkiin. Kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pientä suhteellisuudentajua nyt. Tiedätkö yhtään mitä maailmassa tapahtuu koko ajan? Paljon pahempaa kuin tuo Teemu Mäen teko, vaikken mä tuollaisesta itsestäkään pidä.
Tuollainen pahuus on aina tuomittava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä harmi kun Jarkon ei anneta laulaa kuin ihan yhdentekeviä biisejä.
Tämä ei ole Jarkko-show Ja onhan Jarkko vetänyt ohjelmassa monenlaista. Queeniä, muuta rockia, heviä, klassista, humppaa. Olen katsonut kaikki kaudet.
Ai sori unohdin että Jarkko on canceloitu avlla niin että ei saa mainita tässäkään ketjussa yhtään vaikka onhan hänkin elämäni biisin solisti.
Ehkä nyt ei kannata jumittua tuohon kuitenkaan. Siitä on kulunut varmaan ainakin 20 vuotta.