Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tunnusti pettämisen enkä tiedä, mitä tehdä tai ajatella

Vierailija
13.10.2013 |

Viime yönä mies tunnusti pettäneensä erään illanvieton aikana. Minulla oli alunperinkin tunne, että niin oli silloin tapahtunut mutta en puhunut mitään. Se oli vain tunne.

Olen koko päivän ollut pelottavan normaali. Olen hoitanut kotia ja touhuillut omaani. Olen ollut normaali jopa miestä kohtaan. Sisältä olen niin hajalla. Olen koko päivän vain miettinyt, mitä olen tehnyt väärin kun mies on moiseen päätynyt. Mitä siinä toisessa naisessa on ollut parempaa.

En tiedä, katuuko mies. Enkä aio kysyäkään. Huomenna pitää ainakin varata aika tautitesteihin koska kumia mies ei ollut käyttänyt.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies tunnusti asian? Miksi hän tunnusti?

Vierailija
2/5 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa voimiasi miettimällä mikä sussa on muka vikana. Ei mikään. Moni asia tapahtuu ilman mitään järkevää syytä. Tosin ei se tee tapahtumasta yhtään hyväksyttävämpää. Tsemppiä sulle kestää tuska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele niin, että sinulla on hieno mies, sillä hän tunnusti. Moni menee ja paneskelee ympäriinsä, eivätkä koskaan puolisolleen kerro.

Vierailija
4/5 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, että on hienoa, että miehesi tunnusti. Kukaan tasapainoinen ihminen ei halua elää valheessa vaan haluaa kuulla tosiasiat. Ja tehdä itse elämänsä suuret ratkaisut, kuten sinä joudut nyt tekemään. Sinä päätät, jatkatko avioliittoa vai et. Jos päätät jatkaa, pettämnen on käsiteltävä perusteellisesti. Yleensä ulkopuolinen ammattiauttaja on ihan hyvä ajatus. Itse en jatkaisi omaa avioliittoani tuossa tilanteessa, mutta sinä teet oman päätöksesi.

Vierailija
5/5 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kyllä kysyisin, katuuko mies. Jos ei se kiinnosta, ei avioliittoa kannata jatkaa.