Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Minkä kohdan ulkonäössäsi muuttaisit, jos saisit valita yhden?

Vierailija
05.09.2020 |

Saa kertoa lisätietoja kommentilla :)

Gallup: Minkä kohdan ulkonäössäsi muuttaisit, jos saisit valita yhden?

Vaihtoehdot

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton valita yhtä koska muuttaisin ulkonäössäni KAIKEN

Vierailija
2/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä voisi olla vähän pienempi, vaikkei nykyisessäkään ole varsinaisesti vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin kasvojen ihon koska hampaat on jo työn alla. Muuhun olen ihan tyytyväinen.

Vierailija
4/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon olisi ulkonäössä muutettavaa, mutta vastasin nyt galluppiin ”rinnat”. Mutta parantelisin mielelläni myös alakertaa, kropan ihoa, purukalustoa...

Vierailija
5/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat silmänaluset silmäpussien kera :33333

Vierailija
6/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat. Voisi olla pidemmät. Se onkin ainoa kohta joka edes vähän häiritsee... jos antaa häiritä. Muuten hyvin tyytyväinen kroppaani olen ja muuhunkin kyllä.

Vierailija
7/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, ettei tuossa ollut nenää. Se on aika yleinen muutostoive ihmisillä, ja vaikuttaa ulkonäköön todella paljon. 

Vierailija
8/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä!!! 

Vierailija
9/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomet pois etenkin kasvoista. Ihan oksettava itseäni

Vierailija
10/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä valtaosa on vastannut, et muuttaisivat rintansa.

Miun mielipiteellä ei oo väliä, mutta minä pidän pienistä rinnoista enemmän kuin keskikokoisista tai isoista. Miusta on vähän surullista, ku valtaosa naisista haluaisi isommat rinnat. :/ Muistakaa, et on meitä miehiä, jotka pitävät pienistä. :) M25

Vierailija
11/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, pidän itsestäni juuri tällaisena.

Vierailija
12/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin pituus. Oon 165cm mutta olisi ihanaa olla 5-10 cm pidempi. Seuraavana olisi tullut huulet, sillä ne ovat minulla niin pienet, onneksi rajaus vähän auttaa. Muuten oon tyytyväinen, ehkä silmien väri voisi olla kirkkaampi, ne ovat vihreät mutta eivät voimakkaan väriset.

Vierailija
13/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miun mielipiteellä ei oo väliä, mutta minä pidän pienistä rinnoista enemmän kuin keskikokoisista tai isoista. Miusta on vähän surullista, ku valtaosa naisista haluaisi isommat rinnat. :/ Muistakaa, et on meitä miehiä, jotka pitävät pienistä. :) M25

Missä sanottiin, että nämä gallup-vastaajat haluaisivat nimenomaan isommat rinnat?

Vierailija
14/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso mulkku. Siis oikeasti iso, sellainen 22 cm. Haluaisin jäädä ihmisten mieliin uimahallien saunoissa jäätävän kokoisesta meisselistä.

Mutta siinäkin olisi ongelmansa.. Muutoin en muuttaisi mitään

Vierailija
15/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sanottiin, että nämä gallup-vastaajat haluaisivat nimenomaan isommat rinnat?

Totta, tunnen pari rintoja pienentänyttä naista, lähipiirissä kukaan ei ole suurentanut.

Vierailija
16/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, tunnen pari rintoja pienentänyttä naista, lähipiirissä kukaan ei ole suurentanut.

Ja on niitä muitakin muutoksia joita rintoihin saattaisi haluta kuin pienennys tai suurennus...

Vierailija
17/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei missään. :) Mutta, kun lukee kyselyitä, niin valtaosa haluaisi isommat kuin pienemmät. Ei kaikki, toivottavasti ymmärrät, mutta valtaosa. :) M25

Vierailija
18/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä. Joskus jopa muokkaan kuviani, niin että nenä on pienempi. Se on hieman liian iso kasvoihini. Olen miettinyt jopa leikkausta. Muuten olen tyytyväinen, paitsi iho on karmea. 

Vierailija
19/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei olisi varmaan pitänyt sanoa mitään. :/ En jatka vastailua. :) M25

Vierailija
20/37 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä. Mun nenä on luonnottoman lyhyt ”nappula” keskellä naamaa. Koska nenä on lyhyt, jää nenän ja huulten väliin todella pitkä ihoalue, joka tekee minusta gorillamaisen näköisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi