Gallup: Minkä kohdan ulkonäössäsi muuttaisit, jos saisit valita yhden?
Kommentit (37)
Hampaat. Niihin en voi vaikuttaa ulkonäöllisesti enempää elintavoilla kuin pesemällä ja lankaamalla. Suoraksi ne ei muutu eikä tiettyä määrää valkoiseksi vaikka mitä tekisi.
Kehoaan voi ruokavaliolla ja oikeanlaisella treenillä muokata (laihduttaa, kiinteytyä, pyöristää peppua jne), iho on kunnossa, hiukset saa laitettua.
Kasvoistani muutoin tykkään, paitsi ylähuuleen voisin täytettä ottaa sen verran että se olisi alahuuleen suhteutettuna samankokoinen .
Kasvojen iho, saisi olla tasaisempi ja normaalimman värinen. On ollut aknea, ihottumaa, punoitusta ja vaikka mitä. Ihon kunto on vaikuttanut todella paljon itsetuntooni ja minäkuvaani.
Hampaat. Ottaisin terveety hampaat, olin masentunut muutama vuotta sitten enkä hoitanu niitä, ja nyt ovat paikattuja melkein kaikki takahampaat. Hirvittää ajatella sitä huoltorumbaa, kun paikat alkavat irtoilla ja lopulta joutuu varmaan juurihoitamaankin hampaita sieltä.
nenä, silmät, kasvojen iho, pään muoto, kasvojen muoto, kulmakarvat, hiukset, vartalo
Liian lyhyt nenä, liian pitkä ylähuuli, epätasainen, kirjava ja aknen jäljiltä isohuokoinen iho, olenaton vyötärö ja lyhyet jalat nyt alkuun mistä lähtisin muuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä valtaosa on vastannut, et muuttaisivat rintansa.
Miun mielipiteellä ei oo väliä, mutta minä pidän pienistä rinnoista enemmän kuin keskikokoisista tai isoista. Miusta on vähän surullista, ku valtaosa naisista haluaisi isommat rinnat. :/ Muistakaa, et on meitä miehiä, jotka pitävät pienistä. :) M25
Missä sanottiin, että nämä gallup-vastaajat haluaisivat nimenomaan isommat rinnat?
Ei missään. :) Mutta, kun lukee kyselyitä, niin valtaosa haluaisi isommat kuin pienemmät. Ei kaikki, toivottavasti ymmärrät, mutta valtaosa. :) M25
Totta kai suurin osa vastaa kysymykseen ”haluaisitko pienemmät vai isommat rinnat?” (ilman välivaihtoehtoja, mahdollisuutta kieltäytyä jne.), että isommat, jos ajatellaan, että keskivertovastaajan rinnat ovat suunnilleen C-kuppia. C joko pienentyisi B:ksi tai suurenisi D:ksi. Todennäköisesti juuri kukaan B- tai A-kuppinenkaan ei lähtisi pienentämään.
Ottaen huomioon, että suurimmalla osalla naisista on se B/C/D-kuppi, niin ihmekö tuo, ettei suurin osa haluaisi pienentää. Eri asia jos tuota kysyisi joltain marginaalissa olevalta J-kupilta.
Minulla on pienet rinnat, pyöreä muodokas takamus, selluliittia reisissä ja isohko nenä, kaikissa noissa voisi olla jonkun mielestä vikaa. Jos jotain saisin muuttaa niin hiukset. Ne ovat pehmeät ja ohuet. Haluaisin tuuheat paksut hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä valtaosa on vastannut, et muuttaisivat rintansa.
Miun mielipiteellä ei oo väliä, mutta minä pidän pienistä rinnoista enemmän kuin keskikokoisista tai isoista. Miusta on vähän surullista, ku valtaosa naisista haluaisi isommat rinnat. :/ Muistakaa, et on meitä miehiä, jotka pitävät pienistä. :) M25
Missä sanottiin, että nämä gallup-vastaajat haluaisivat nimenomaan isommat rinnat?
Ei missään. :) Mutta, kun lukee kyselyitä, niin valtaosa haluaisi isommat kuin pienemmät. Ei kaikki, toivottavasti ymmärrät, mutta valtaosa. :) M25
M25 mulla on roikkorinnat. Ei suuret ei pienet vaan roikko 75D. Haluaisin kiinteämmät, ymmärsitkö?
N39
Vierailija kirjoitti:
Nenä. Mun nenä on luonnottoman lyhyt ”nappula” keskellä naamaa. Koska nenä on lyhyt, jää nenän ja huulten väliin todella pitkä ihoalue, joka tekee minusta gorillamaisen näköisen.
Monta senttiä? Mittaan itsekin.
Pimppa takas synnytyksiä edeltävään kuntoon.
Sääret ja reidet, etenkin reidet. Muuten olen 90-100% tyytyväinen kaikkeen ulkonäössäni (ainiin paitsi kulmiin), mutta reidet ne vaan on paksut :/ paino lähtee reisistä aivan viimeisenä, selvästi alipainoisena vasta ja silloin on lähtenyt kaikki se muu mihin olen tyytyväinen näin.
Vierailija kirjoitti:
Mikset treenaa?
Kaksoisleukani on aina häirinnyt eniten. Se on ollut siinä normaalia osana ja se on siinä nyt lihavana. Kaulaa ei periaatteessa ole, ainakaan sitä ei näy, on vain kaksoisleualla lepäävä iso pää suippo olkapäillä.
Vastasin leuka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset treenaa?
Kaikki vauriot ei treenillä korjaannu.
Normaalia osana= normaalipainosena
35
raskaat, roikkuvat silmäluomet, jotka tekevät musta väsyneen ja kiukkuisen näköisen