Olen rikas ja yksinäinen
Vanhempani kuolivat keskivertoa nuorempana ja olen introvertti ja aika erokkaluonne eikä muita lähisukulaisia ole. Elän tosi rauhallista elämää koirani kanssa. Käydään metsälenkillä kolme kertaa päivässä.
Nyt ei koronan takia matkusteta, mutta aiemmin käytiin Alpeilla vaeltamassa.
Yhteydenpitoni ulkomaailmaan on lähinnä netti ja yksi niistä on tämä av-palsta.
Että tällaista elämää täällä.
Kommentit (45)
Metsätilan sain lapsettomalta äitini veljetäni eli enoltani testamentattuna.
Kaipaatko seuraa ?
Itse uppoudun monesti kirjoihin niin, että tunnen ikään kuin keskustelevani kirjan henkilöiden tai kirjailijan kanssa ajatuksissani.
No hyvinhän sulla menee, jos ei ole golddiggeriä ja muita kerjäläisiä reisana. Sinuna menisin aloittelivien (nuorien) sijoittajien tapaamisiin ja muihin kerhoihin.
Sama vika mutta en todellakaan matkustele. Ihan kotosalla koiran kanssa kahdestaan 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko seuraa ?
Itse uppoudun monesti kirjoihin niin, että tunnen ikään kuin keskustelevani kirjan henkilöiden tai kirjailijan kanssa ajatuksissani.
Välillä olen yksinäinen vaikka on tuo koira seurana ja olen erakkoluonne, mutta kuiten jotain kontakteja haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Sama vika mutta en todellakaan matkustele. Ihan kotosalla koiran kanssa kahdestaan 24/7.
Eikö tule oloa, etta haluaisit kuitenkin tavata muitakin ihmisiä ainakin joskus? Eikä vaan ainoastaan koiran kanssa kahdestaan?
Olet kurja ihminen ja yksin, koska rikkauden mainitseminen on sinulle tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa. Se oli väärin mainita. En tiedä miksi sen mainitsin. Ehkä huonosta itsetunnosta ja tästä yksinäisyydestä, että rahalla ehkä olisi mahdollisuutta vaikuttaa elämään, mutta tyydyn tähän mitä on.
Kannattaa muuttaa pois sieltä Töölöstä. Siellä masentuu sekä rikkaat, että köyhät. Muuta Kallioon, tutustu alueeseen ja etsi omat kahvilat ja ravintolat, missä viihdyt. Täällä kaikki juttelee kaikille, eikä kukaan kysy koskaan taustoistasi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Juu ja olen totaalisen kurja ihminen, tässä olet ihan oikeassa.
Olen köyhä ja varaton, mutta mulla on paljon kavereita ja pari oikeaakin ystävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tule oloa, etta haluaisit kuitenkin tavata muitakin ihmisiä ainakin joskus? Eikä vaan ainoastaan koiran kanssa kahdestaan?
Oishan se mukava saada vielä joskus taas kumppani sekä tulevaisuudessa jälkikasvua. Tulisi sisältöä lisää elämään.
Kummallista kyllä, mutta köyhyys jotenkin yhdistää mutta rikkaus erottaa.
Saattaa johtua kateudesta, rikkaat kahdedivat toistensa rikkauksia ja köyhät pitävät rikkaita ylpeinä, joten rikas ihminen jää lopulta yksin.
Voit vaikuttaa asiaan omilla teoillasi. Hakeudu muiden ihmisten pariin harrastusten kautta esim. kansalaisopiston kieli-/liikunta-/käsityöryhmät tai vapaaehtoistoiminnan kautta kuten ystävänpalvelu- tai kummitoiminta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan muuttua sitten paremmaksi ihmiseksi. Unohtaa omaisuutensa ja itsensä ja muiden ihmisten arvottaminen rahan kautta. Keskityt ystävyyden perusasioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan muuttua sitten paremmaksi ihmiseksi. Unohtaa omaisuutensa ja itsensä ja muiden ihmisten arvottaminen rahan kautta. Keskityt ystävyyden perusasioihin.
Omasta mielestäni oken ihan hyvä ihminen. Ystävällinen ja antelias, mutta erakko.
En käy töissä, koska saan tulot isosta metsätilasta sekä pärjään lisäksi vanhempieni perinnöllä.