Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rikas ja yksinäinen

Vierailija
05.09.2020 |

Vanhempani kuolivat keskivertoa nuorempana ja olen introvertti ja aika erokkaluonne eikä muita lähisukulaisia ole. Elän tosi rauhallista elämää koirani kanssa. Käydään metsälenkillä kolme kertaa päivässä.
Nyt ei koronan takia matkusteta, mutta aiemmin käytiin Alpeilla vaeltamassa.
Yhteydenpitoni ulkomaailmaan on lähinnä netti ja yksi niistä on tämä av-palsta.
Että tällaista elämää täällä.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen erakko mutta me erakot ollaan kyllä köyhiä. Koira menisi luotettavana kaverina. Joskus olis kyllä kiva jos joku sanos moi, kun tulis kotiin jne...

Jos mulla ois massia päällä kyllä keksisin tekemistä ja uusia bisneksiä. Asutko idässäpäin? Täällä yks tyttö menee koiran kanssa ison tien vartta. Ajatellut aina kukahan se hän.

Vierailija
22/45 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy harrastuksissa, liity erilaisiin ryhmiin, älä kerro rikkaudestasi... saat huonoja kavereita, jos kerrot olevasi rikas. Mäkin valitan välillä rahan puutetta, koska vaikken ole rikas, olen nähnyt miten siksi luuleminen muuttaa ihmisten käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä. Olen köyhä erakko ja kyllä keksisin ohjelmaa ja tekemistä itselleni, jos olisi taloudellista turvaa riittävästi! Itsekin ottaisin kyllä 1-2 lemmikkiä myös heti seurakseni, kun olisi vihdoinkin varaa pitää ja hoitaa niitä kunnolla kanssa. Ja ostaisin/rakennuttaisin oman pienen talon ja sisustaisin kivaksi mulle ja lemmikeille. Mut varmasti olisin yhtä yksinäinen kuin nytkin, jos en rahoistani huutelisi, enkä todellakaan huutelisi, en kaipaa sellaisia "ystäviä" seuraani.

Mut joku iso lottovoitto olisi just unelmaa. Ehkä niihin rahoihinkin sit kyllästyisi ajan kanssa itsekin, mut se alun huuma olisi varmasti huikea, kun ei tarvitsisi enää stressata 24/7 rahasta, voisi ostaa ruuaksi mitä haluaa hintoja aina miettimättä, saisi nukkua ja elää omaan rytmiinsä pysyvästi ja ei tarvisi olla tiettyjen tahojen hyppyytettävänä ja orjana. Taivas!:)

Vierailija
24/45 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap asuu, ikä?

Vierailija
25/45 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kurja ihminen ja yksin, koska rikkauden mainitseminen on sinulle tärkeää.

Olet oikeassa. Se oli väärin mainita. En tiedä miksi sen mainitsin. Ehkä huonosta itsetunnosta ja tästä yksinäisyydestä, että rahalla ehkä olisi mahdollisuutta vaikuttaa elämään, mutta tyydyn tähän mitä on. 

Mikset sä mene ihmisten ilmoille ja vaikka harrastuksiin.Aloita vaikka partio.Siellä hyväksytään kaikki ja kavereita saa. Eikä edes maksa paljon.Tai vaikka koiranäyttelyyn koirasi kanssa.Ihan vaikka kokeilumielessä.Koiraihmiset on mukavaa porukkaa.

Minä olen rutiköyhä ja asun perheeni kanssa.Mies ja kolme lasta.Lapset on ihania ja tuovat paljon elämään,mutta kaipaan joskus vain rauhaa ja hiljaisuutta.Iltatähti on hyvin vaativa lapsi ja itse kaipaan myöskin introverttinä omaa rauhaa ja tilaa.Kumpi sitten pahempi,mene ja tiedä. No en silti yksin tahtoisi olla koko ajankaan.Köyhyys tosin ärsyttää,kun sitä jatkunut jo niin pitkään,etenkin kun on muksuja.Ehkä mä nyt saan haukut,kun mainitsin köyhyyteni.Sorry.

Vierailija
26/45 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen köyhä ja yksinäinen nuori. Tosin kaikki on nyt taloudellisesti paremmin, mutta ystäviä ei ole yhtään. Rahaa en paljon kaipaa, mutta joskus olisi kiva kuitenkin tehdä jotain erikoisempaa ( esim pidempi matka ihan Suomessakin) ilman, että keksii heti monta tärkeämpää ja välttämätöntä asiaa ensin  ja lopulta ei tulekaan mentyä minnekään.

Vierailija
27/45 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kuinka niin monessa vastaavassa ja tässäkin ketjussa. Yritetään ehdottaa kaikkia harrastuksia/vapaaehtois hommia. Luultavasti kaikki olisivat menneet sellaisiin jos kiinnostaisi (varsinkin silloin kun rahasta ei hätää).

Minua ei todellakaan kiinnosta mennä harrastamaan jotain johon minulla ei ole intohimoa. Mielummin elän minun elämääni minun koiraani varten. Jos joskus ihme käy ja löydän netin uumenista kumppanin niin varmasti alan elämään elämääni häntä varten jotta saisin jälkikasvun. Jolloin voisin elää elämää meitä kaikkia varten.

(tiedän kuulostaa todella sairaalta. Mutta en tee mitään minun rahoillani/varallisuudella jos olisin vain yksin. Olen tovin jo puhunut että töissä käyn ainoastaan koirani takia.)

Vierailija
28/45 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä paljon mieluummin rikas yksinäinen kuin köyhä yksinäinen. Mutta tavallaan ymmärrän mitä tarkoitat.

Pelkäät varmasti, että sinusta kiinnostutaan vain rahojesi takia. Mullakin on käynyt niin, vaikka olen ihan pelkkä paskaduunari. Aina tulee joku elämäntapatyötön kaveri joka pitää mua niin hienona, empaattisena ja ihanana ihmisenä. Pian huomaankin olevani lainaamassa rahaa hänelle, koska hänellä on ongelmia. Tuli juuri ero jostain sielunkumppani linnakundista jonka kanssa seurusteli ja se mies "yllättäen" tuhlasi hänen kaikki rahat ja katosi hevonv++++ttuun, ettei ole varaa maksaa edes vuokraa. 

Ja mullahan on rahaa kuin roskaa, koska mulla on auto(laina) ja asunto(laina). 

Vierailija
29/45 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas ja yksinäinen. Kuin suoraan Leevi and the Leavingsin biisistä :)

Vierailija
30/45 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta instatili tai blogi:

Rikas yksinäinen

Vierailija
31/45 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kurja ihminen ja yksin, koska rikkauden mainitseminen on sinulle tärkeää.

Olet oikeassa. Se oli väärin mainita. En tiedä miksi sen mainitsin. Ehkä huonosta itsetunnosta ja tästä yksinäisyydestä, että rahalla ehkä olisi mahdollisuutta vaikuttaa elämään, mutta tyydyn tähän mitä on. 

No höpsis! Miksi se olisi väärin mainita tai tekisi sinusta yhtään huonompaa ihmistä tuolla tavalla esitettynä kuin sinä sen esitit? Se oli vaan yksi fakta(?) sinusta. Ja olisi tullut kuitenkin ilmi ennemmin tai myöhemmin, kun et käy työssäkään.

Vierailija
32/45 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen köyhä ja yksinäinen. Minulla oli eräs miespuolinen ystävä, mutta hän laittoi välit poikki kun löysi naisystävän.

Vierailija
33/45 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Tosin aiemmin mulla oli kavereita, mutta kun tajusin että olivat vain rahan takia hännysteleviä luuseripummeja, niin katkaisin välit.

Vierailija
34/45 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustetaan erakkokerho, mut monet ois köyhii ku nii se vaa menee XD mä oon köyhä mut haluun erakkofrendei XD

Vierailija
35/45 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustetaan erakkokerho, mut monet ois köyhii ku nii se vaa menee XD mä oon köyhä mut haluun erakkofrendei XD

En kyllä itse jaksaisi. Mutta äkkiä sä jonkun chatti paikan luot.

Vierailija
36/45 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Rikkaus ja yksinäisyys eivät liity mitenkään toisiinsa. Yksinäisyyteen voit hakea seuraa. Mene johonkin harrasteryhmään, jossa tapaat muita ihmisiä. Ei sinun kannata puhua rikkauksistasi kenellekkään. Voisit hakea työpaikan, vaikka et olekkaan rahan tarpeessa.

Vierailija
37/45 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaisitko rahaa luotettavalle ihmiselle, takuut löytyy.

Vierailija
38/45 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää mulle mikä järki on siinä että käy töissä koiran takia. En keksi millään. Koira vituttaa niin paljon että on ihana päästä siitä eroon kahdeksaksi tunniksi?

Vierailija
39/45 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen erakko mutta me erakot ollaan kyllä köyhiä. Koira menisi luotettavana kaverina. Joskus olis kyllä kiva jos joku sanos moi, kun tulis kotiin jne...

Jos mulla ois massia päällä kyllä keksisin tekemistä ja uusia bisneksiä. Asutko idässäpäin? Täällä yks tyttö menee koiran kanssa ison tien vartta. Ajatellut aina kukahan se hän.

Loista hän kaipasikin tuhlaamaan omaisuutensa "bisneksiin". 

Vierailija
40/45 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin vastauksistakin näkee, niin todella moni unelmoi siitä, että voisi jäädä rikkaaksi oloneuvokseksi. Kannattaa siis olla tyytyväinen siihen, että sinulle tämä unelma on totta. Mitä yksinäisyyteen tulee, niin se ei oikeastaan liity varallisuuteen, introverteille on vaikeaa luoda sosiaalisia suhteita. Yksin eläessäkin voi varmasti tuntea elävänsä täyttä elämää, mutta kyllä se vaatii jotain mielenkiinnon tai intohimon kohteita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi