Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan mies ei ole koskaan tehnyt minua kohtaan aloitetta

Vierailija
05.09.2020 |

(Jos ei lasketa mukaan baarissa humalassa lähestymisiä, joita varmaan jokainen nainen on kokenut jos on baarissa käynyt.)

Ei ole pyydetty kahville, ei treffeille, ei siis mitään.

Tätä ei voi selittää rumuudella eikä ylipainolla, ei tupakoinnilla, ei tatuoinneilla, ei "räväkkyydellä" tms. jutuilla, jotka miehet usein nimeävät turn-offeiksi naisessa. Olen ns. normaalin näköinen, viehättäväksikin kehuttu, käytös on hyvää. Olen myös ollut miesten kanssa tekemisissä opiskeluiden parissa, työelämässä. Ainoa harmi on, ettei minulla ole ystäväpiiriä joiden kautta voisi tavata miehiä. Nettiä en ole kokeillut.

Tosielämässä (live-elämässä) ei ole kukaan mies minua lähestynyt. En voi ymmärtää sitä, kun kuitenkin monilla naisilla on miehet.

Minussa ei pitäisi olla sellaista luotaantyöntävää piirrettä, joka selittäisi tämän.

Missä voisi olla vika?

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mie en lähesty naisia yhdestä hyvästä syystä. Olen todella ujo. AP, miksi sie et voi tehdä aloitetta? Onko sinusta oikein et miun, ujon nuoren miehen, pitäisi astua mukavuusalueeni ulkopuolelle, kun sie et tee mitään? Miust siun ei pitäidi syytellä miehii, vaan katsoa peiliin. Oon pahoillani, jos tästä kommentista tuli paha olo. Yritin sanoa asian kiltisti. :) M25

Hyi, v****. Kukaan ei halua ujoa miestä, se on niin naisellista. Kyllä miehen aloite pitää tehdä.

Älä kiroile. :) Jos kukaan ei halua olla miun kanssa, niin en mie voi pakottaa. Miusta nainen voi tehdä myös aloitteen. :) M25

Onnea vaan, tuut olemaan koko loppuelämäs yksin. Kuka jaksaa olla treffeilläkään jonkun ujon tuppisuun kanssa?

Kiitos. :) Miusta siinä ei oo mitään pahaa, jos on sinkku. Nyt ymmärsit väärin, tosin en ihmettele yhtään. :) Ujous ei tarkoita sitä, että en osaisi puhua, vaikka olenkin hiljainen. :) Onnea vaan siullekin. :) M25

No, jos et uskalla puhua, niin eikö se oo sama kuin et osaisi?

Ei ole. Minä en uskalla mennä uimaan mereen, vaikka osaan uida. Se, että en uskalla uida meressä, ei tarkoita, että en osaa uida. :) Ymmärrätkö? :) M25

Tää oli nii hyvä servaus, et toi jäi jankuttamaa seuraavas vastauksesaan vaan samaa. :D "Siitä naisest tuntuu pla pla pla" :D Tää oli hyvä! Jaan Instassa screenshotin, niin tehdään tuosta naisesta naurunalainen! :D

N20

Mikä on sun insta? 

Vierailija
102/110 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo viesti johon vastasit, ei ollut minulta, aloittajalta. 

Ap

Kysyn silti sinulta ap, baari lähestyjistä.

Eli yhdenkään kanssa et ole jutellut, hetkeäkään? Et tiedä noista miehistä siis mitään?

Siis olen toki jutellut. Mutta ei sieltä mitään seurannut. Yhden yön jutuista en ole kiinnostunut. 

Pahimmat känniördaajat ignooraan tietysti. 

En tietenkään sano, ettei baarialoitteesta voisi seurata parisuhde, onhan monilla niin käynyt. Mutta nyt en edes käy baareissa, ja olisi kiva tutustua mieheen jo alussa selvinpäin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset tee itse aloitetta ja lähesty miehiä?

Tein yhden 2,5 vuotta sitten ja tulin torjutuksi. Olisin voinut vajota maan alle, varsinkin kun satun näkemään etäältä sitä miestä silloin tällöin. Onneksi sentään emme joudu olemaan tekemisissä.

Ap

No, olet siis tehnyt kaikkesi. Nyt sit vaan odotat josko joku lähestyisi sinua, muttei:

1) baarissa

2) kaupassa

3) (Täydennä listaa makusi mukaan)

Arkisissa tilanteissa lähestyminen olisi ihan suotavaa ja mukava yllätys. En ole tyrmännyt mitään. Baarilähestymiset on kaikki naiset kokeneet, se ei kerro naisen kiinnostavuudesta miesten silmissä vielä paljoakaan (paitsi tietysti yhdessä mielessä, mutta sehän ei olisi naiselta mikään saavutus). 

Ap

En iki maailmassa "lähestyisi" ketään naista missään arkisessa tilanteessa. En kaipaa ahdistelijan mainetta enkä ikävyyksiä. Esim työkaverit kierrän tuommoisessa mielessä kaukaa.

Joku ehkä pitäisi sellaisesta, mutta moni muu ei, enkä mistään voi tietää, kuka kuuluu kumpaankin ryhmään. En ole koskaan nähnyt kenenkään seisovan bussipysäkillä kaulassaan lappu, jossa lukee: "Iskuyritykset sallittuja ja suotavia."

Mutta entä jos se joku siinä bussipysäkillä olisi nainen, josta olisit niin kiinnostunut että et voisi jättää tilaisuutta hyödyntämättä? Etkö silloin ottaisi riskin? 

En ottaisi. Todennäköisyys, että siitä seuraisi jotain hyvää, on niin pieni.

Et siis olisi ollut riittävän kiinnostunut. 

Se aloite minkä itse tein, oli sellainen että asetin todellakin itseni alttiiksi jopa mahdolliselle nolaamiselle miehen puolelta. No, sitä hän ei sentään onneksi tehnyt. Hän olikin kyllä aikuinen mies, kolmekymppinen. Ei sen ikäisen pitäisikään nolata naista muiden silmissä eikä käyttäytyä kuin yläasteikäinen poika. 

Ap

Jos et ole trolli, niin olet narsisti. 

Mien se tekee ihmisestä narsistin, jos hän toivoo muilta asiallista käytöstä? Ihme analyyseja taas...

ohis

Vierailija
104/110 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta alkajaisiksi tuo kohtaan-sanan viljely.

Vierailija
105/110 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta alkajaisiksi tuo kohtaan-sanan viljely.

"Kukaan mies ei ole koskaan tehnyt minun suhteen aloitetta"

"Kukaan mies ei ole koskaan tehnyt minulle aloitetta"

Ei kuulosta sen paremmalta. 

Vierailija
106/110 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullekaan ole yksikään nainen ikinä tehnyt aloitetta, edes kännissä baarissa.

Vierailija
107/110 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten sama paitsi mulla oli nuorempana tuttavapiirissä miehiäkin, mutta ainuttakaan aloitetta en ole saanut ikinä. Itse olen tehnyt aina aloitteen ja yleensä tullut torjutuksi saman tien paitsi muutama mies on tietenkin sen verran "lämmennyt" että on kokeillut josko olisi irtoseksiä tarjolla. Ikinä ei ketään ole kiinnostanut lähdetäänkö yhdessä kahville/kaljalle/syömään/jäätelölle/leffaan/lenkille/ym ehdotukseni eikä ihan sellainen normaali tutustuminen.

Aika monilla naisilla on sama kokemus. Vaikka kuinka yrittäisi lähestyä miehiä niin flirttailua pidemmälle ei pääse. Mies ei pyydä ulos treffeille, vaan antaa vaan olettaa ”jotain”.

Vierailija
108/110 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten sama paitsi mulla oli nuorempana tuttavapiirissä miehiäkin, mutta ainuttakaan aloitetta en ole saanut ikinä. Itse olen tehnyt aina aloitteen ja yleensä tullut torjutuksi saman tien paitsi muutama mies on tietenkin sen verran "lämmennyt" että on kokeillut josko olisi irtoseksiä tarjolla. Ikinä ei ketään ole kiinnostanut lähdetäänkö yhdessä kahville/kaljalle/syömään/jäätelölle/leffaan/lenkille/ym ehdotukseni eikä ihan sellainen normaali tutustuminen.

Aika monilla naisilla on sama kokemus. Vaikka kuinka yrittäisi lähestyä miehiä niin flirttailua pidemmälle ei pääse. Mies ei pyydä ulos treffeille, vaan antaa vaan olettaa ”jotain”.

Olen kuullut semmoisesta, ehkä vähän radikaalista ideasta, että nainen voisi pyytää miestä treffeille, mutta ei kai niin voi tehdä? 😉

Vierailija
109/110 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie en lähesty naisia yhdestä hyvästä syystä. Olen todella ujo. AP, miksi sie et voi tehdä aloitetta? Onko sinusta oikein et miun, ujon nuoren miehen, pitäisi astua mukavuusalueeni ulkopuolelle, kun sie et tee mitään? Miust siun ei pitäidi syytellä miehii, vaan katsoa peiliin. Oon pahoillani, jos tästä kommentista tuli paha olo. Yritin sanoa asian kiltisti. :) M25

Saattaisi sinulle tehdä hyvää astua joskus mukavuusalueesi ulkopuolelle...

Vierailija
110/110 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Flirttailua pidemmälle ei pääse".

Miten niin ei pääse? Totta kai pääsee, siten että pyydät suoraan miestä treffeille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi