Kukaan mies ei ole koskaan tehnyt minua kohtaan aloitetta
(Jos ei lasketa mukaan baarissa humalassa lähestymisiä, joita varmaan jokainen nainen on kokenut jos on baarissa käynyt.)
Ei ole pyydetty kahville, ei treffeille, ei siis mitään.
Tätä ei voi selittää rumuudella eikä ylipainolla, ei tupakoinnilla, ei tatuoinneilla, ei "räväkkyydellä" tms. jutuilla, jotka miehet usein nimeävät turn-offeiksi naisessa. Olen ns. normaalin näköinen, viehättäväksikin kehuttu, käytös on hyvää. Olen myös ollut miesten kanssa tekemisissä opiskeluiden parissa, työelämässä. Ainoa harmi on, ettei minulla ole ystäväpiiriä joiden kautta voisi tavata miehiä. Nettiä en ole kokeillut.
Tosielämässä (live-elämässä) ei ole kukaan mies minua lähestynyt. En voi ymmärtää sitä, kun kuitenkin monilla naisilla on miehet.
Minussa ei pitäisi olla sellaista luotaantyöntävää piirrettä, joka selittäisi tämän.
Missä voisi olla vika?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama.
N23
Moi neiti🙋♂️
Moi kurttumuna!
No neitihän vallan hassu🤭
Toisaalta tarkkanäköinen tahi enneminkin pedantti🙂
Tähän ainoa oikea vastaus on: "Tieteski oon kurttumuna🤠"
Jos vastaus ihmetyttää niin tavallaanhan neiti omassa kommentissa asetti haasteen ja verhoili kommenttinsa siten ettei siitä äkkiseltään näe neitiä kiinnostavaa kysymystä🙂
Miksikö sitten kurttumunaisuus kiinnostaa neitiä? No, neiti tietää ettei kurttuja luoja ole turhaa luonut vaan nehän ovat joustovara. Silloin kun kurtut silenevät niin...
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hei ap, se on se katse, millä saat miehen kiinnostumaan. Katse syvälle silmiin. Siinä se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, millaisia ne miehet ovat, joiden lähestymiset olet torjunut?
M/40
Vielä lisäys:
Millaisia ovat ne miehet, joille olet jättänyt vastaamatta nettideiteillä?
M/40
En ole käynyt deittisivustoilla, kuten avauksessani kerroin. (Vielä ainakaan, saa nähdä mitä sitten tapahtuu. Ihan mielenkiinnosta aion kyllä jollekin sivustolle liittyä ja katsoa millaiset miehet laittavat viestiä)
Ap
Jos kaipaat miesseuraa, liity sellaiselle heti, jollekin asialliselle. Se on nykyään tavallisin ja tehokkain tapa etsiä seuraa. Kyllä siellä nainenkin voi tehdä aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, se on se katse, millä saat miehen kiinnostumaan. Katse syvälle silmiin. Siinä se on.
Vitsi, kun olisin tuon tiennyt. Sen sijaan karkasin kesäyönä kylille ja kysyin miestä naku-uimaan. Lähti mukaan, onneksi. Se vasta olisi ollut noloa, jos ei olisi lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
"Jos ei lasketa mukaan baarissa humalassa lähestymisiä"
Lopetin viestin lukemisen siihen, eli valehtelet otsikossa.
Ei siinä ole mitään imartelevaa. Miehet ei pysty näkemään hyvännäköisenä kuin humalassa.
Ei se nyt oikeasti ole ylipäätään kovin yleistä, että joku lähestyisi jossain arkipäiväisessä tilanteessa. Lähes aivan kaikki aloitteet on tullut baarin, festareiden, bileiden tai nettitreffien kautta. Näiden kautta on löytynyt oikein mukavia ihmisiä. Samat ihmiset noissa on kuin siellä kaupassakin.
Vierailija kirjoitti:
Mie en lähesty naisia yhdestä hyvästä syystä. Olen todella ujo. AP, miksi sie et voi tehdä aloitetta? Onko sinusta oikein et miun, ujon nuoren miehen, pitäisi astua mukavuusalueeni ulkopuolelle, kun sie et tee mitään? Miust siun ei pitäidi syytellä miehii, vaan katsoa peiliin. Oon pahoillani, jos tästä kommentista tuli paha olo. Yritin sanoa asian kiltisti. :) M25
Hyi, v****. Kukaan ei halua ujoa miestä, se on niin naisellista. Kyllä miehen aloite pitää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mie en lähesty naisia yhdestä hyvästä syystä. Olen todella ujo. AP, miksi sie et voi tehdä aloitetta? Onko sinusta oikein et miun, ujon nuoren miehen, pitäisi astua mukavuusalueeni ulkopuolelle, kun sie et tee mitään? Miust siun ei pitäidi syytellä miehii, vaan katsoa peiliin. Oon pahoillani, jos tästä kommentista tuli paha olo. Yritin sanoa asian kiltisti. :) M25
Hyi, v****. Kukaan ei halua ujoa miestä, se on niin naisellista. Kyllä miehen aloite pitää tehdä.
Älä kiroile. :) Jos kukaan ei halua olla miun kanssa, niin en mie voi pakottaa. Miusta nainen voi tehdä myös aloitteen. :) M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kiroile. :) Jos kukaan ei halua olla miun kanssa, niin en mie voi pakottaa. Miusta nainen voi tehdä myös aloitteen. :) M25
Onnea vaan, tuut olemaan koko loppuelämäs yksin. Kuka jaksaa olla treffeilläkään jonkun ujon tuppisuun kanssa?
Eli sinua on kuitenkin baarissa lähestytty. Mitä näiden kanssa on tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
En halua olla miehen kanssa, joka tulee kännissä sanomaan, sinulla on kiva peppu.
Tiedät siis, miltä melkein kaikista miehistä tuntuu. Tosin miehiä ei pahemmin lähestytä edes baareissa. Ei siis paljon hetkauta sun itkut tästä aiheesta.
Viel haluun lisätä, että nainen voi aloitteel lisäksi olla johtotehtävissä, olla mukana politiikassa, toimia poliisina ja suorittaa asepalveluksen. Miusta mikään noista ei tee naisesta miesmäiseksi. Puolustan tasa-arvoa. Tiedän, että mie oon nuori verrattuna muihin tällä palstalla, ja ehkä teidän nuoruudessa miehen kuului avata ovi naiselle ja tehdä aloite, mutta miusta nainen voi yhtä hyvin avata oven miehelle ja tehdä aloitteen. :) Maailma muuttuu. :) M25
No mulla on kyllä ihan päinvastainen tilanne.,
Miehet haluaa ja tekee aloitteita. Kauheaa.
Vierailija kirjoitti:
Viel haluun lisätä, että nainen voi aloitteel lisäksi olla johtotehtävissä, olla mukana politiikassa, toimia poliisina ja suorittaa asepalveluksen. Miusta mikään noista ei tee naisesta miesmäiseksi. Puolustan tasa-arvoa. Tiedän, että mie oon nuori verrattuna muihin tällä palstalla, ja ehkä teidän nuoruudessa miehen kuului avata ovi naiselle ja tehdä aloite, mutta miusta nainen voi yhtä hyvin avata oven miehelle ja tehdä aloitteen. :) Maailma muuttuu. :) M25
Myönnä vaan, että olet homo, etkä ole kiinnostunut naisista ollenkaan. Oikeat miehet tekevät aloitteen ja avaavat naisille ovet.
No eihän mitään aloitetta enää kukaan uskalla tehdä missään, ollaan heti vinkumassa ahdistelusta!
Täälläkin aamulla oli se ilta*askan artikkeli jossa eräs nuori nainen vinkui miten ahdistuu salilla kun tullaan sanomaan että näyttää hyvälle!
Itse on naiset tilanteen tähän vienyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan, tuut olemaan koko loppuelämäs yksin. Kuka jaksaa olla treffeilläkään jonkun ujon tuppisuun kanssa?
Kiitos. :) Miusta siinä ei oo mitään pahaa, jos on sinkku. Nyt ymmärsit väärin, tosin en ihmettele yhtään. :) Ujous ei tarkoita sitä, että en osaisi puhua, vaikka olenkin hiljainen. :) Onnea vaan siullekin. :) M25
No niin upea aapee, katkaisen lankasi ja karmasi. Oi lähdetkö kanssani järvelle. Paskamainen nostella noita katiskoja kipeällä selällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua olla miehen kanssa, joka tulee kännissä sanomaan, sinulla on kiva peppu.
Eli yhdenkään kanssa et ole jutellut, hetkeäkään? Et tiedä noista miehistä siis mitään.
Sitten joko vedät puoleesi vain noita kännissä peppua kommentoivia, tai käyt viihteellä Porvoossa.
Hiha + käsi