Kaikilla on mielipide vartalostani kun olen normaalipainossa
Pullukkana sain olla rauhassa.
Normaalipainoon laihdutettuani (-15kg) kaverini ovat alkaneet kateellisina panetella olemustani. Myös vierailta eli uusilta työkavereilta tulee kommenttia, kun en lounasruokalassa ota kovin suuria annoksia tai otan salaattibuffetin.
Turhauttaa!
Kommentit (14)
Ei kaikki. Osa laihempia kuin minä.
Laita kuva niin mekin kerrotaan mielipiteemme.
Olen kans huomannu että hoikalle voi sanoa mitä vaan. Mutta auta armias jos pullukalle huomautat kiloista...
Minkälaisissa työpaikoissa AV-porukka on, kun jatkuvasti on avauksia, joissa kerrotaan painon, henkilökohtaisen taloudenhoidon ja ties minkä arvostelusta?
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 21:55"]
Minkälaisissa työpaikoissa AV-porukka on, kun jatkuvasti on avauksia, joissa kerrotaan painon, henkilökohtaisen taloudenhoidon ja ties minkä arvostelusta?
[/quote]
Kouluttamattoman roskasakin kanssa tietenkin, pitäisi vastata.
Ap:n pahimmat arvostelijat ovat kyllä akateemisia.
Olen ollut tässä painossa yli puoli vuotta, joten laihdutusvaihe on jo ohi eikä tarvitse ajatella ruokaa.
Kyllä se on melko suoraa jos kommentoidaan, että "liian laiha, syösyösyö ota lisää, liian lihaksikas" vaikka olen normaalipainon keskivaiheilla enkä mikään tikkulaiha.
jos olet syömishäiriöinen etkä näe itse olevasi sairaalloisen laiha?
karavaani kulkee ja koirat haukkuu!
Ehkä olet muuttunut tiukkapipoiseksi niuhoksi ruuan suhteen ja ylikorostat itse olemustasi. Tuskin "kaikki" ovat sinusta kiinnostuneita. Avarra elämänkatsomustasi ja pysyttele akateemisessa keskustelutasossa jatkossa.
Kaikkien ulkonäköä arvostellaan, ainakin takanapäin. Pullukoita nyt vaan saa arvostella julkisesti terveyssyistä.
No ainakin kroppasi huomataan nyt!
Miksi laihdutit? Oletko riippuvainen muiden hyväksynnästä kun noin vaivaa?
Syöt mitä haluat ja anna muiden louskuttaa. Akateemisia av-mammoja liikkuu maailmalla. :D
Olisko, että kun ajattelet itse nyt niin paljon ruokaa ja laihdtusta kiinnität huomiota kaikkiin paino. ja ruokakommentteihin?
Vähän sama juttu kuin raskaana olless atai raskaudesta haaveillessa näkee raskaana olevia joka paikassa.
Onko sun kaverit ja työkaverit kaikki ylipainoisia? Vai mistä moinen kateellisuus?