Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita tää Susanna Ylinen vain ärsyttää?

Vierailija
27.04.2025 |

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000011160389.html

Henkilö vielä kaikenlisäksi kuvittelee lisäävänsä ihmisten arkiliikuntaa! Mikään, mitä hän tekee ei lisää kenenkään arkiliikuntaa siis oikeasti. Jos joku jaksaakin mennä kuukauden ajan muka hänestä "inspiroituneena" lenkille tai liikkumaan lastensa kanssa, niin sen jälkeen kun inspiraatio lopahtaa, jokainen palaa taas aiempiin uomiinsa. 

Täytyy olla jonkinlainen narsistin tuon ihmisen, koko ajan työntämässä lärviään esille kaikenmaailman medioihin. 

Että näin upeasti mä suoriudun, tää on mulle lasten leikkiä ja helppoa, aaaah, on niiiin ihanaa kärsiä! Tää oli ihan hirveetä, elämäni karsein kokemus, mutta olin onnellinen ja hymyilin 95% suorituksesta!

Synnyttämään menin pyörällä ja kyysäsin miestäni osan matkasta tarakalla, kun hän ei jaksanut juosta mun pyöräilyvauhtia!  Ai niin, se sairaala muuten sijaitsee mäen päällä, hihi!

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas sellainen uutinen että evvk.

Vierailija
2/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntisin/tietäisin hänet niin takuulla ärsyttäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, sanoi tuossa että oli iso pettymys, kun selvisisi, että hän ei ollutkaan eka, joka pyöräili Haltille talvella ei-sähköpyörällä.

Eikö tärkeintä ollutkaan siis liikunnan ilo?

Vierailija
4/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi mennä niin monella tavalla sekaisin.

Vierailija
5/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ei siis ärsytä.

Kaltaiseksi kiusaajat ärsyttää jotka laittavat nimiä vauvapalstalle ja yrittävät että muutkin rupeaisivat kiusaamaan ko, henkilöä.

Vierailija
6/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ei siis ärsytä.

Kaltaiseksi kiusaajat ärsyttää jotka laittavat nimiä vauvapalstalle ja yrittävät että muutkin rupeaisivat kiusaamaan ko, henkilöä.

Ei ole siitä kyse, vaan siitä, että MUA ärsyttää tää henkilö. Ja vähän vaikea vaan keskustella henkilöstä, jos ei kerro, kuka ärsyttää? 

Vierailija
7/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne ei siis ärsytä.

Ei ole siitä kyse, vaan siitä, että MUA ärsyttää tää henkilö. Ja vähän vaikea vaan keskustella henkilöstä, jos ei kerro, kuka ärsyttää? 

Miksi jonkun pitäisi ärsyttää.

Vierailija
8/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lue juttuja sellaisista ihmisistä jotka ei kiinnosta mua, ja tämä nainen on yksi niistä. Kun ei lue, niin ei ärsytä. Suosittelen samaa ap"lle.

Vierailija
9/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne ei siis ärsytä.

No hän vaan ärsyttää. Hän ei varmaan tajua, että on ihmisiä, joille tuollainen ei ole mitenkään mahdollista ja joiden elimistö, pää, mieli eikä mikään ei nauti liikunnasta. Koskaan. Ikinä. Niin jotenkin vtuttaa tuollainen ihminen joka tulee joka tuutista toitottamaan kuin vähä-älyinen jotain "liikuunnan ihanuutta". Se varmasti on ihanaa hänelle, mutta ei kenellekään muulle ole tuosta hänen liikkumistaan ihanana pitämisestään mitään iloa. 

Vierailija
10/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en lue juttuja sellaisista ihmisistä jotka ei kiinnosta mua, ja tämä nainen on yksi niistä. Kun ei lue, niin ei ärsytä. Suosittelen samaa ap"lle.

Pää pensaaseen ei vain ole ratkaisu minulle. 

Vierailija
11/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne ei siis ärsytä.

No kun itse on elämäänsä pettynyt eikä näe tulevaisuudessa mitään hyvää niin silloin ärsyttää ihan kaikki paremmat ihmiset.

Vierailija
12/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun noi ihmiset Helena Koivu -ketjussa eivät ole tajunneet tuota.

Vierailija
13/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas sellainen uutinen että evvk.

Evvvk.

Vierailija
14/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveys sulla järkkyy jos kaikkia ärsyttäviä ihmisiä pitää miettiä.

Vierailija
15/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyperaktiivinen. 

Ei onneksi tarvise olla tekemisissä, niin ei ärsytä. Kyllä meitä monenmoista tänne maailmaan mahtuu, kaikista ei tartte tykätä, mut kannattaa keskittyä siihen mistä itse tykkää. 

Pää pensaaseen ei toimi, se on totta, mutta jonkun yksittäisen ihmisen tekemiset ja sanomiset jotka ei edes liity itteen mitenkään tai vaikuta yhteiskunnallisesti mihinkään, voi ihan hyvin jättää huomiotta. 

Vierailija
16/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sarjaa kuin se Super-Marjo. Kukin voi miettiä mihin kategoriaan nämä kuuluu. Medialla tulisi olla suurempi vastuu, etenkin kun lapset liittyy näihin obsessioihin tiiviisti.

Vierailija
17/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyperaktiivinen. 

Ei onneksi tarvise olla tekemisissä, niin ei ärsytä. Kyllä meitä monenmoista tänne maailmaan mahtuu, kaikista ei tartte tykätä, mut kannattaa keskittyä siihen mistä itse tykkää. 

Pää pensaaseen ei toimi, se on totta, mutta jonkun yksittäisen ihmisen tekemiset ja sanomiset jotka ei edes liity itteen mitenkään tai vaikuta yhteiskunnallisesti mihinkään, voi ihan hyvin jättää huomiotta. 

Jännä kun noi ihmiset Helena Koivu -ketjussa eivät ole tajunneet tuota.

Vierailija
18/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ei siis ärsytä.

Jep 😅 Todella raukkamaista

Vierailija
19/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kiukuttele sitten ihan rauhassa.

Vierailija
20/49 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyperaktiivinen. 

Ja siis kyllähän toi taas muokkaa mediassa samanlaisten tietämättömien ihmisten, jollainen tää Susanna itsekin on, asenteita ei-liikkuvia kohtaan. Että kaikki on vaan niin HELPPOA ja kärsimyskin naurattaa ja rankat urheilusuoritukset ovat normaali ihmisen HARRASTUS jne jne jne. Kun ei sanota, että ei, itseasiassa tää Susanna ei ole normaali näissä asioissa nyt, eikä kenenkään ole aiheellista edes pyrkiä samaan.

Minusta hän vähän koittaa esiintyä sellaisena roolimallina ihmisille, eikä tajua, ettei sovi sellaiseksi ollenkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme