Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

koska olette aikaisintaan plussanneet?

Vierailija
21.11.2013 |

Mulla on epäsäännöllinen kierto. Yleensä 28-32pvä. Viimeksi kuukautiset olivat 30.10-03.11. Sitten tuli viikon päästä 3-4 pvä ruskea tuhruvuoto. Näkyi vaan kalsareista vähän ruskeaa. Sitten heti rupesi rintoja särkemään ja särkee edelleen. Tein tiistaina apteekin oman raskaustestin ja hailea viivanpaikka. Jonka näki paremmin kirkkaassa valossa. En jaksa odottaa ensi viikon puoli väliin.. Koska olette aikaisintaan plussannu apteekin omalla testillä 25mlU\ml?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita jännittäjiä?

Vierailija
2/6 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) noita ei lasketa epäsäännöllisiksi kuukautisiksi

b) oletko varma että haluat lapsen? Kannattaisi harjoitella kärsivällisyyttä, tulet tarvitsemaan sitä lapsen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla säännöllinen kierto..plussasin ku menkat pv myöhässä..nyt 21 vko raskaana ♥

Vierailija
4/6 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo kaksi lasta

ap

Vierailija
5/6 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut raskaaksi huhtikuun lopussa ja toukokuun lopussa testi näytti vielä negaa.

Vierailija
6/6 |
21.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain selvän plussan 8 päivää ovulaation jälkeen, n. viikko ennen kuukautisten odotettua alkamispäivää. Mulla pitkähkö kierto. Käytin testiä, jonka herkkyys oli 10 mlU/ml. Kaikki eivät kuitenkaan saa plussaa vielä silloin, koska raskaushormonin määrä kohoaa niin yksilöllisesti. Jos tietää ovulaatiopäivänsä tarkasti, niin ei tarvitse miettiä menkkojen alkamispäivää, vaan luotettavan tuloksen saa viimeistään 12-14 päivää ovulaatiosta ja usein, muttei aina, jo pari päivää aiemminkin.