Haluaako nainen suuseksiä vai ei?
Tunnen olevani melko osaava suuseksin suhteen. Ja kukaan nainen ei ole kieltäytynyt siitä. Nuorempana sattui pari epäsiistiä, mutta kaikki täyteen Naisen ikään ennättäneet seksikumppanini ovat olleet tosi siistejä sieltä alhaaltakin - ihan mielellään olen suukotellut ja sormetellut.
Mutta täällä tuntuu olevan naisia, jotka inhoavat suuseksiä. Onko se yleistä?
Kommentit (25)
Kyllä haluan!
Kun on osaava ja halukas mies jalkojen välissä ja itse saa vain keskittyä nauttimaan, se on paras osa seksissä. Annan kyllä vastavuoroisesti suuseksiä miehellekin.
Tykkään ja haluan, saada ja antaa! Onneksi on mies joka sitä myös antaa, olisi aika tylsää jos ei koskaan olisi suuseksiä. Ja kyllä, luonnollinen karvoitus on epämiellyttävä suuseksin aikana, ei tarvitse posliiniksi vetää kummankaan, mutta siistiminen on tarpeen. Tosin itse tykkään muutenkin pitää paikat siistinä, ei vain suuseksin takia, mutta kun siihen on tottunut niin rehotus tuntuu epämukavalta.
No kai sä nyt hyvä mies kysyt sitä siltä naiselta, jonka jalkoväliin sulla on pääsy, etkä meiltä täältä!
Joskus joku tykkää jostain, mistä toinen tykkää toisinaan, eikä kolmas tykkää ollenkaan, vaikka just eilen tykkäs kokoajan.
Sen miettiminen, mikä mahtaa on yleistä, on sama kuin miettisi, mikä on NORMAALIA, eli täydellinen liekin sammutus kaikille osapuolille.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 23:17"]
Mä en tykkää, mutta käsittääkseni olen tässä vähemmistössä. Tykkään ihan kunnon penetraatiosta enemmän:)
[/quote]
Ois kyllä ihan kiinnostavaa tietää, ollaanko tässä todella niin selkeässä vähemmistössä. Suuseksi tuntuu olevan vähän sellanen juttu, että annetaan olettaa, että sen pitäis olla jotenkin ykkösjuttu naisille. Sanotaan esim. että miehen pitäis tuottaa naiselle orgasmi suuseksillä ennen kuin käy itse tositoimiin. Ehkä annetaan naisillekin sellainen mielikuva, että se on jotain tosi wow ja siitä täytyy tykätä.
Kun tosiasiassa se on märkää, vähän tylsää, usein joko kutittaa tai ei tunnu paljon missään. Lisäksi itse en ainakaan halua naamani eteen saatika suudella miestä, jonka puoli naamaa on kuolassa ja limassa.