Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako nainen suuseksiä vai ei?

Vierailija
12.10.2013 |

Tunnen olevani melko osaava suuseksin suhteen. Ja kukaan nainen ei ole kieltäytynyt siitä. Nuorempana sattui pari epäsiistiä, mutta kaikki täyteen Naisen ikään ennättäneet seksikumppanini ovat olleet tosi siistejä sieltä alhaaltakin - ihan mielellään olen suukotellut ja sormetellut.

Mutta täällä tuntuu olevan naisia, jotka inhoavat suuseksiä. Onko se yleistä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan!!! Haluatko antaa suuseksiä myös naisille joilla on suuret sisemmät häpyhuulet? Siis todella suuret.

Vierailija
2/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat epäsiistillä, luonnollista karvoitustako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat hyvää suuseksiä.

Vierailija
4/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko yleistä, mutta minä en halua sitä.

Vierailija
5/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua. Tykkään kyllä muuten seksistä.

Vierailija
6/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti haluan!

Vierailija
7/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan. 

Vierailija
8/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa, mutta yleensä se ei tunnu juuri miltään. Jotenkin se lämmin hengitys pilaa tuntuman. Sitten tulee vähän tyhmä olo, kun ois joku epämääräinen operaatio meneillään jalkovälissä. Ei oo oikein mun juttu. Eikä sormetuskaan, kun pelkään koko ajan, että kynnet tuntuu ikävästi. On vähän herkät paikat nimittäin. Mieluummin ihan kunnon seksiä.

Vierailija
9/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua. En sanoisi inhoavani sitä, mutta ei se erityisen nautittavaakaan ole. 

Vierailija
10/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan!! Ehdottomasti! Haluaisin myös miehen joskus antavan vain pelkkää suuseksiä, kun meillä tuo tuntuu olevan pelkkää esileikkiä. Mieheltä kuitenkin otan useasti suihin loppuun asti. Enkä pyydä silloin vastapalveluksia...

Vierailija
11/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyttemmin tajunnut, etten mitenkään erityisesti saa siitä kiksejä. Onhan se ihan ok, jos antaja on osaava, mutta silti saatan vähän pitkästyä maatessani siinä jalat levällään. 

Enkä tykkää jos jalkoväliini ollaan kielen kanssa pyrkimässä heti suhteen ensi metreillä. Liian intiimiä vielä alkuun.

Vierailija
12/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua. En tykkää siitä ollenkaan. Se kova kieli tuntuu ällöttävältä, mä menen ainakin ihan kuivaksi siitä. Ja sitten kohta yritetään tulla sieltä vielä pussailemaan sylkisenä, yöks.

Vierailija
13/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä muista naisista tiedä, mutta itse en olisi sellaisen kanssa, jolta ei saisi (hyvää) suuseksiä.

Vierailija
14/25 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ehdottomasti! molemmin päin. Ja pidän sitä kyllä ihan itsedtään selvänä asiana seksielämässäni. En tiedä jaksaisinko kauaa kattella miestä joka ei suostuisi antamaan mulle kielihoitoa. 

Vierailija
15/25 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluan suuseksiä, koska saan siinä orgasmin. Aiemmin kun en saanut, niin se tuntui vähän turhalta.

Vierailija
16/25 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, enkä halua. Viime keväänä yksi mies oli kyllä todella positiivinen yllätys. Meinasin jo kieltää, kun hän oli menossa "siihen suuntaan", mutta onneksi en! Aivan loistava ja vieläpä nuorin kaikista seksikumppaneistani.

Eli ehkä omalla kohdalla on lähinnä muiden miesten tekniikka tökkinyt. En ole vain jaksanut alkaa nähdä vaivaa ja kouluttaa miehiä sellaiseen hommaan, mistä en lähtökohtaisesti tykkää. Ja kaikki nämä miehet ovat olleet sen tyyppisiä, että olisin varmaan loukannut heidän tunteitaan syvästi, mikäli olisin suoraan sanonut "Pois sieltä"! Orgasmin saan aina ihan yhdynnässä.

Vaikka en itse tykkää, että mulle annetaan suuseksiä, niin voin kyllä mielelläni ottaa suihin mieheltä. :)

Vierailija
17/25 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua saada oraaliseksiä, mutta tykkään antaa sitä. Anteeksi.

Vierailija
18/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin tykkään! Mieheni nauttii tosi paljon siitä että saa nuolla mua ja niin nautin minäkin! 

Samoin itse tykkään oottaa suihin mieheltäni. Useasti suuhoidot alusta loppuun molemmin puolin riittävät meillä täydelliseen tyydytykseen, ei siis panoja läheskään aina.

Vierailija
19/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää, mutta käsittääkseni olen tässä vähemmistössä. Tykkään ihan kunnon penetraatiosta enemmän:)

Vierailija
20/25 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kyllä ja kyllä!