Kolmas kausi Tunna blå linjen
Kommentit (15)
Kakkoskausi oli pettymys mulle :( Sarja otti väärän suunnan.
Millaista elämä oli ennen kun veisattiin virsiä ja opiskeltiin eikä kukaan puukottanut ketään ja oli siistit vaatteet oikeista puuvillasta eikä kierrätettyä.
Toivottavasti Sara on taas pääosassa kolmoskaudella. On kuitenkin se jonka ympärillä sarja pyörii silloin kun se toimii. Hyvä vähäeleinen näyttelijä kannattelemaan sekalaista seurakuntaansa.
Huumeruiskuja kirjaston vessassa ja vihreitä huumekapseleita. Jauhopusseja. Suomessa niin ei tota enää tarvi mitenkään näytellä kun se on ihan arkea täälläkin.
Harmi kun Jessen ja nuoren suhde ei kestänyt. Olisi ollut hyvä vastapari hapuilevalle Saralle.
Vierailija kirjoitti:
Joko joku on avannut kauden? Minä alan nyt katsoa. Ahmin uusintana kakkoskaudenkin ja sieltä paljastui toisella katsomalla uusia, hienoja yksityiskohtia.
Magnuksella ja Saralla lapsi! En ehkä kestä!
Mä inhoon Saraa. Hirvee lässyttäjä ällötys. Oksennan aina kuorokohtausten aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko joku on avannut kauden? Minä alan nyt katsoa. Ahmin uusintana kakkoskaudenkin ja sieltä paljastui toisella katsomalla uusia, hienoja yksityiskohtia.
Magnuksella ja Saralla lapsi! En ehkä kestä!
Hirveetä katottavaa. Ei kestä
Onneksi en katso telkkua. Enimmäkseen kuraa, saastaa ja pahuutta.
Vierailija kirjoitti:
Kakkoskausi oli pettymys mulle :( Sarja otti väärän suunnan.
Minulle kolmoskausi on pettymys. 1 ja 2 oli hyviä.
Se kakkoskausi päättyi niin järkyttävästi, että tuskin olen toipunut vieläkään. Tykkään kyllä sarjasta, on realistisen oloinen kuvaus ruotsalaispoliisien elämästä Malmön ei niin kivoilla alueilla. Hirveästi (huume)rikollisuutta ja jengi kuvaa poliisin toimintaa someen, maalittaa surutta jne.