Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro sinun ja puolisosi seksileikistä josta et kertoisi

Vierailija
12.10.2013 |

omalla nimelläsi kellekään missään muualla.

Kommentit (181)

Vierailija
161/181 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydytän mieheni silloin tällöin siten että olemme 69 asennossa mutta mieheni nuolee ainoastaan pyllyäni. Imen ja runkkaan hänelle orgasmin

Vierailija
162/181 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä aika ajoin sellaiseta, että mieheni pyytää minua tyydyttämään itseäni leluila hänen katsellessaan ja hyväillessää itseään. Leikkiin kuuluu, että kertoilen hänelle omia fantasoitani tai jostain menneistä miehistä, joiden kanssa olen harrastanut sesksiä tai muuta sellaista vähän viatonta tuhmaa. Hän nuolee välillä peppuani ja enimmäksen nauttii katsella. Kun olen saanut omani, hän hyväilee, etenkin jalkoja ja varpaita ja lopuksi "nai" siihen jaloille. Roiskuttaa spermat varpailleni 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/181 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni on kyllä aika saamaton. Totesin en saa sitä mistä pidän jos en ota sitä. Tilaan meille vaatteita netistä. Tulee väärän kokoisia. Mutta ne voi palauttaa. Ei mitään seksi asuja mutta vaatteita joita on mukava katsella puolison päällä. Välillä vien lapset anopille. Ja menemme hotellin tai kylpylään yöksi. Olemme hetken rakastavaisia. Ei ole kenenkään muun asia miten rakastelimme.

Vierailija
164/181 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellani on löysät paikat että käytämme reisin välissä fleslighttia

Vierailija
165/181 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis. Täh??! ..ettäkö: ' kerro *jostain* .. et kertoisi .. *kenellellään* ..missään'?

oliko se *se* ..kysymys? no hyvä. (oletko valmis..)

Alkaa..

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .*PIIP* . . . . . . . . . . . . . .

..siinä. - *happy now* ? nokiva

Vierailija
166/181 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 -vuotias perheenäiti ja naimisissa 16 vuotta vanhemman miehen kanssa. Mies on tuntenut minut lapsesta saakka ja varmaan siksi mieheni ei osaa suhtautua minuun sellaisena kuin oikeasti olen, ajoittain tuhmana narttuna. Kotona saan viikottain hyvää vaniljaseksiä, mutta tarvitsen enemmän ja vaihtelua. Parin pettymykseksi osoittautuneen yksittäisen tapauksen jälkeen etsimme yhdessä varamiehen, jolta saan helpotusta tarpeisiini. Hän asuu samassa kaupungissa ja tapailee minua vaimonsa luvalla. Käymme yhdessä myös kuntosalilla, josta jatkamme usein harrastamaan BDSM -seksiä. Mies käy vieraanamme etenkin lähellä sijaitsevalla kesämökillä, kun lapset ovat mummolassa. Elämme vilkasta seuraelämää ja olen edustava vaimo. Kukaan ei uskoisi mieheni sallivan minulle tällaisia elämää sulostuttavia vapauksia, joita ilman etsisin seuraa epämääräisistä ja satunnaisista tuttavuuksista ja olisin levoton.

Vierailija
167/181 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on niin tavallista ettei siinä ole mitään mistä ei voisi puhua.

Vaimoa taas pelottaa että joku saisi tietää että ostettiin viime marraskuussa seksilelu kalenteri josta on nyt avattu vasta 5. luukkua. Vaimo ei pidä seksileluista ja häpeäisi jos joku saisi tietää että sellaisia on kokeiltu.

Vierailija
168/181 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko nöryyttävämpää enää ollakkaan..paitsi jos mies vastaavasti tekee jotain superia naiselleen.

Muistan lukeneeni kirjan jonka oli kirrjoittanut Marilyn French, Naistenhuone tais olla nimi.

Siinä nainen kertoo, kuinka miehensä pani vaimonsa kasvoille aina tyynyt pannessan, kun sanoi vaimon olevan niin ruma.

Mihin kaikkeen naiset ovatkaan valmiita! No minä en kyllä-

Vierailija
169/181 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
170/181 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellista! Voiko joku olla noin nöyryyttävä?

Ja mitähän se nainen sitten saa...

Vierailija
171/181 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on niin pieni penis että olen lukinnut sen siveysvyöhön🥰 Mieheni nai minua todella aidon tuntuisella ja näköisellä sträpillä seksi toimii 😍

Vierailija
172/181 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytämme penisjatketta välillä, ja joskus otetaan mieheni kaveri mukaan ja saan molempiin reikiini yhtäaikaa👌 n35 m41

Vierailija
173/181 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 38 -vuotias perheenäiti ja naimisissa 16 vuotta vanhemman miehen kanssa. Mies on tuntenut minut lapsesta saakka ja varmaan siksi mieheni ei osaa suhtautua minuun sellaisena kuin oikeasti olen, ajoittain tuhmana narttuna. Kotona saan viikottain hyvää vaniljaseksiä, mutta tarvitsen enemmän ja vaihtelua. Parin pettymykseksi osoittautuneen yksittäisen tapauksen jälkeen etsimme yhdessä varamiehen, jolta saan helpotusta tarpeisiini. Hän asuu samassa kaupungissa ja tapailee minua vaimonsa luvalla. Käymme yhdessä myös kuntosalilla, josta jatkamme usein harrastamaan BDSM -seksiä. Mies käy vieraanamme etenkin lähellä sijaitsevalla kesämökillä, kun lapset ovat mummolassa. Elämme vilkasta seuraelämää ja olen edustava vaimo. Kukaan ei uskoisi mieheni sallivan minulle tällaisia elämää sulostuttavia vapauksia, joita ilman etsisin seuraa epämääräisistä ja satunnaisista tuttavuuksista ja olisin levoton.

Miten vieraissakäyminen on yhteinen seksileikki? Siinä toisella on kivaa ja toinen ei saa mitään.

Vierailija
174/181 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko tässä ketjussa jo mainittu ja miten, mutta jo seurusteluaikana vaimoa ja minua viehätti sellainen viaton, mutta helposti nolostuttava leikki, jossa joku vieras, mies tai nainen, sattumalta yllätti vaimon tai meidät molemmat niin sanotusti paratiisillisessa asussa.  Noloa tämä on silloin, kun tuo sattumalta-sana saa lainausmerkit eli tilanne osoittautuu ennalta laskelmoiduksi.

Tähän on lisättävä, että ainakin minun silmissäni vaimossa on kyllä kosolti iloa silmälle, lihan kauneutta, joten miksipä sitä ei voisi myös jalomielisesti jakaa. Varsinkin jos ilo on molemminpuolista.

Keinoja tähän leikkiin on monia, ja niiden keksimisessä kehittyy. Mutta mainitsen vain yhden, pari kertaa käytetyn.

Oli kutsuttu vieras, ihan vaan arkiselle asialle, sovittu aika, jolloin olisin kotona. Vaimo valmistautui, varauduttiin, ja kun ovikello soi, vaimo livahti kylpyhuoneeseen. Vieraan ollessa tukevasti sisäpuolella, vaimo tupsahti siihen ilkosillaan, oli hämmentyvinään ja pyyteli punastuneena anteeksi, sanoi olleensa kylppäriä siivoamassa, eikä kuullut vieraan tuloa.

Tilanteen kihelmöivyys kasvaa sitä mukaa kuinka pitkään vaimo voi luontevasti häkeltyneenä ja edelleen kuin anteeksi pyytäen malttaa olla löytämättä mitään verhoa ylleen. Lopulta pienen säntäilyn jälkeen pikkuhousut jostain löytyvät, ja vaimo voi säädyllisemmin pukeutuneena rentoutua.

Nyt kun on kesä taas tulossa, vanhoja hyviksi todettuja temppuja voi tuoreuttaa ja keksiä eri tilanteisiin uusia.

Vierailija
175/181 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vieraissakäyminen on yhteinen seksileikki? Siinä toisella on kivaa ja toinen ei saa mitään.

Kerroin, että etsimme aikoinaan yhdessä toisen miehen minulle ja toinen mies löytyikin hieman yllättäen mieheni tuttavapiiristä. Hän tietää, että viehätyn treenaavista miehistä ja alistumista sisältävästä seksistä. Meistä molemmista tuntui siltä, että tuttu ja turvalliseksi kokemamme ihminen oli paras valinta varsinkin, kun toinen mies on itsekin tahollaan varattu ja luvalla seikkailemassa. Turvallisuuden lisäksi mieheni on ihan aidosti kiihottunut siitä kaikesta, mitä teen toisen miehen kanssa. Olen monta kertaa harrastanut seksiä mieheni kanssa sillä tavalla, että olen juuri tullut toisen miehen luota sessioimasta. Kesämökillä olen jopa saanut vuorotellen molemmilta miehiltä toisen katsellessa tai ollessa muuten paikalla. Miestäni selvästi kiihottaa nähdä minun nauttivan kaikesta siitä, mitä toisen toinen mies minulle tekee. Minuakin kihelmöi, kun tiedän mieheni näkevän tai kuulevan reaktioni toisen miehen käsissä. Ainoastaan rajuimpia BDSM:ään kuuluvia leikkejä en halua mieheni katselevan. Puhumme yhdessä tästä järjestelystä usein ja fiilikset meillä kaikilla ovat olleet alusta lähtien pelkästään myönteiset. Koen olevani onnellinen ja tyytyväinen tällaisessa kahden miehen loukussa. N 38

Vierailija
176/181 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa todella mahtavalta! Samalla olen kateellinen! Lasten saamisen jälkeen vaimo on mieltänyt itsensä lähinnä äidiksi ja nykyään seksi on pikaista nylkytystä ja kahdenkeskiselle ajalle ei tunnu löytyvän aikaa. Riudun puutteessa ja toivon muutosta kunhan lapset kasvavat.

Joo, hoidan lapsia, teen kotitöitä, halin, pussaan ja puhun. Kaipaan vaan sitä aikaa kun toisemme sidottiin, naitiin toisiamme dildoilla anukseen ja välillä otettiin kultasuihkuja.

-Nykyisin estoisen vaimon aviomies-

Tuttu juttu. Ennen vaimon kanssa tehtiin kaikkea hauskaa ja kokeiltiin juttuja. Nyt puhutaan lapsista ja heidän menoistaan joka helvetin päivä ja lisää pitäisi hankkia. Pah! Täytyy varmaan hankkia flesari, jotta saisi edes jotenkin tätä tasapainoon, mutta pettäminen ei tule kysymykseen.

Vierailija
177/181 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lutkavaimo. Mieheni tuo välillä vieraita miehiä kotiin panemaan minua. Joskus he panevat minua porukalla jajoskus mieheni vain katselee. Lopuksi kun vieraat ovat lähtenee, mieheni nuolee spermaisen pilluni puhtaaksi. Nautimme molemmat tästä suunnattomasti.

Vierailija
178/181 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lutkavaimo. Mieheni tuo välillä vieraita miehiä kotiin panemaan minua. Joskus he panevat minua porukalla jajoskus mieheni vain katselee. Lopuksi kun vieraat ovat lähtenee, mieheni nuolee spermaisen pilluni puhtaaksi. Nautimme molemmat tästä suunnattomasti.

Ja miten tämä nyt eroaa normaalista vessakäynnistä.

Voisitko lukea AP:n aloituksen uudestaan.

Vierailija
179/181 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin, että etsimme aikoinaan yhdessä toisen miehen minulle ja toinen mies löytyikin hieman yllättäen mieheni tuttavapiiristä. Hän tietää, että viehätyn treenaavista miehistä ja alistumista sisältävästä seksistä. Meistä molemmista tuntui siltä, että tuttu ja turvalliseksi kokemamme ihminen oli paras valinta varsinkin, kun toinen mies on itsekin tahollaan varattu ja luvalla seikkailemassa. Turvallisuuden lisäksi mieheni on ihan aidosti kiihottunut siitä kaikesta, mitä teen toisen miehen kanssa. Olen monta kertaa harrastanut seksiä mieheni kanssa sillä tavalla, että olen juuri tullut toisen miehen luota sessioimasta. Kesämökillä olen jopa saanut vuorotellen molemmilta miehiltä toisen katsellessa tai ollessa muuten paikalla. Miestäni selvästi kiihottaa nähdä minun nauttivan kaikesta siitä, mitä toisen toinen mies minulle tekee. Minuakin kihelmöi, kun tiedän mieheni näkevän tai kuulevan reaktioni toisen miehen käsissä. Ainoastaan rajuimpia BDSM:ään kuuluvia leikkejä en halua mieheni katselevan. Puhumme yhdessä tästä järjestelystä usein ja fiilikset meillä kaikilla ovat olleet alusta lähtien pelkästään myönteiset. Koen olevani onnellinen ja tyytyväinen tällaisessa kahden miehen loukussa. N 38

Oletko ollut HW muille kun yhdelle miehelle?

Vierailija
180/181 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme minä 48, vaimo 45 vuotta, aviopari. Kesämökiltä on silloin tällöin lähdetty lavalle, kun vaimo varsinkin tykkää tanssia. Minä taas olen melkoisen kankea jalan siirtelijä. Oli kerran sellainen taitava tanssittaja, niin kuin vaimo usein vetää puoleensa näitä hakijoita, ja kun tuntui, että tulemme kivasti juttuun, ehdotimme että tapaisimme seuraavana päivänä mökillämme. Mies tuli, tuliaisineen, ja pistettiin saunakin lämpiämään.  Jatkettiin juttuja lauteilla kolmisin, ja se oli oikein rattoisaa. Nyt täytyy paljastaa, että vaimon kanssa oli vähän etukäteen puhuttu, ja kun vaimo alkoi hieman siinä vieraallemme keimailla, sanoin suoraan ja rehellisesti, ettei minulla ole mitään sitä vastaan. Siinä ei varmaan vielä kukaan tiennyt, kuinka pitkälle olisi luontevaa ja sopivaa mennä, mutta puhumalla sovittiin pelisäännöistä. Saisiko hän hyväillä pillua, vieras kysyi, ja sovimme että sai. Siitä oli sitten lyhyt askel keskustella aikuisen miehen tarpeista, ja onhan ne halut naisellakin, kun voi turvallisesti päästää ne valloilleen. Hienotunteisesti vetäydyin sivummalle, että vaimon ei tarvitsisi esittää mitään aviovaimon tai vastaavan roolia vaan olla oma itsenäinen itsensä. Sovittiin vaimon kanssa, että tästä ei sitten puhuta kenelläkään, mutta tietäähän naiset, meni heti kertomaan parhaalle ystävättärelleen.