Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos huomaat että naapurin ovi on auki ja tiedät että hän ei ole kotona laitatko oven kiinni vai menetkö sisälle tutkimaan kaappeja

Vierailija
05.09.2020 |

Itse ehkä vain laittaisin oven kiinni, ehkä kurkkasin eteiseen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään. Voihan olla, että on vain viemässä roskia, eikä avain ole mukana. Ei pääsis sisälle, jos laittaisin oven kiinni.

Vierailija
22/29 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimintani riippuisi hyvin pitkälle naapurista. Antaisinko asian vain olla, vai sulkisinko oven.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa kerroksessa seinänaapureina vanha leskimies ja toisessa huoneistossa sinkku 32-vuotias nainen. Ensin mainitun oven laittaisin kiinni mutta jälkimmäisen huoneistossa kävisin nuuhkimassa.

Kumpikohan heistä kävisi nuuhkimassa sinun asuntoasi?

Vierailija
24/29 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samassa kerroksessa seinänaapureina vanha leskimies ja toisessa huoneistossa sinkku 32-vuotias nainen. Ensin mainitun oven laittaisin kiinni mutta jälkimmäisen huoneistossa kävisin nuuhkimassa.

Minun tuurilla se leskimies 🙁

Vierailija
25/29 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tuurilla se leskimies 🙁

Niillä on just kaikkein eniten patoutuneita himoja.

Vierailija
26/29 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuilisin sisälle ja jos ei vastausta tulisi vilkaisisin, että kaikki on ok. Ja sitten laittaisin oven kiinni, jos olisin varma, että naapuri on oikeasti poissa. Tosin jos olisi niin tuttu naapuri, mulla olisi varmasti myös puhelinnumero, joten soittaisin eka.

Vieraamman naapurin kyseessä ollessa varmaan seurailisin tilannetta noin tunnin ja sitten tuuppasin oven kiinni, jos ketään ei näkyisi ja ovi yhä auki.

Ei kävisi mielessäkään käydä penkomassa kenenkään kaappeja.

Vierailija
27/29 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toisen kotiin saa mennä.Sehän on rikos..

Vierailija
28/29 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään, jos kerran naapuri tuulettaa, niin miksi minä menisin laittamaan sen oven kiinni ?

Zinc

Vierailija
29/29 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaanko siitä tutkimisesta jotain? En käsitä miksi muuten tuhraisin aikaani sellaiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan