Mistä tavaratalosta käytte poimimassa joulukoristeet?
Sokoksella oli viime vuonna hieno eläinaihe näyteikkunalla, joten otimme sieltä muutaman pupun ja kahvilasta pujottelin hienot jouluvalot laukkuuni. Ne oli tosin vaikea saada irti eikä henkilökunta auttanut yhtään!
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 14:00"]
Joulukuussa meen Kampin keskukseen irrottamaan näitä punaisia palloja, saa nähdä miten saan yksin alas. Lapsi saa sitten kantaa kotiin.
http://www.kuvaus.fi/Kampin_kauppakeskus_Atriumin_aukio.jpg
[/quote]
Hei meillä on noi! Ihanat on. Tuli mieleeni, että voiko mallinukelta ottaa vaatteet ja pukea miehen niihin, jotta löytää hänet tungoksessa?
[/quote]
No tottakai voi! Me puetaan AINA isommassa kaupassa miehelle mallinukeilta sellaiset kirkkaanpunaiset pitsiset rintsikat ja pikkarit. Erottuu kivasti joukosta, eikä näin pääse helposti hukkumaan ihmisvilinään..
Meillä on sääntönä ollut että mies työntää kärryjä ja mieluummin vakaasti kaksin käsin. Useasti vaan löydän kärryt hylättynä pakasteosastolta ja miehen eksyneenä virvokeosastolta.
Jotenkin vaan kun mies ei oikein tykkää lykkiä niitä kärryjä, niin on parempi vaan ottaa ne huomioliivit sieltä alusvaateosastolta käyttöön.
[/quote]
Ymmärrän jutun juuren;) Muista kumminkin aina katsoa että on omaa kokoasi, että saat sitten ne upeudet käyttöön ;)
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 21:25"]
Joulukuussa meen Kampin keskukseen irrottamaan näitä punaisia palloja, saa nähdä miten saan yksin alas. Lapsi saa sitten kantaa kotiin.
[/quote]
Hei meillä on noi! Ihanat on. Tuli mieleeni, että voiko mallinukelta ottaa vaatteet ja pukea miehen niihin, jotta löytää hänet tungoksessa?
[/quote]
No tottakai voi! Me puetaan AINA isommassa kaupassa miehelle mallinukeilta sellaiset kirkkaanpunaiset pitsiset rintsikat ja pikkarit. Erottuu kivasti joukosta, eikä näin pääse helposti hukkumaan ihmisvilinään..
Meillä on sääntönä ollut että mies työntää kärryjä ja mieluummin vakaasti kaksin käsin. Useasti vaan löydän kärryt hylättynä pakasteosastolta ja miehen eksyneenä virvokeosastolta.
Jotenkin vaan kun mies ei oikein tykkää lykkiä niitä kärryjä, niin on parempi vaan ottaa ne huomioliivit sieltä alusvaateosastolta käyttöön.
[/quote]
Ymmärrän jutun juuren;) Muista kumminkin aina katsoa että on omaa kokoasi, että saat sitten ne upeudet käyttöön ;)
[/quote]
No tottakai muistan ; ) wink wink
Kyllä mun pitää antaa rankkaa palautetta meidän lähi alepalle, kun niillä ei ole joulukoristeita. Milläs minä nyt koristelen kotini? En jaksais millään lähteä kauemmas.
Hei nyt mulle ei jää mitään lainattavaa, kun te muut viette kaiken, nyyh. Tulisin nyysimään teiltä, mutta kuvaatte mut kuitenkin nettiin. Tällaisessa tapauksessa pitää kyllä tavaratalon jotenkin korvata minulle ja perheelleni koristeeton jansurkea joulu :(
Koettakaa nyt köyhät käydä töissä niin voitte ostaa niitä koristeita. Vaikka olisittekin vihreitä tai kommareita.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 13:54"]
Tilaan ellokselta ja palautan tammikuun alussa.
[/quote]
Kun jo adventin aluksi koristelee, se kahden viikon vaihtoaika on kiva, joskin pahimmassa joulukiireessä tuntuu välillä työläältä. Kun koristeet vaihtuvat kolmeen kertaan ennen loppiaista, ei niihin ehdi kyllästyä.
En vietä joulua Suomessa, joten en tarvitse koristeita.
Mutta hirveen kivan jakkupuvun otin lainaan Finskin lentoemännältä. Sitten hetken mielijohteesta nappasin vielä lähtiessä lentäjän kainalooni - oman ukon jätin pantiksi sinne nököttämään. Saavat oikeusteitse vaatia palautusta.
Joku tuntematon mies kävi perjantaina ovella ja vaati saada meidän omakotitaloa lainaksi adventista tammikuun alkuun asti. Olin ihan huuli pyöreänä, että mitä helv... mutta se uhkasi itkupotkuraivareilla ja zoomaili siinä mun naamaani kamerakännykällä ja sano laittavansa faceen levitettäväksi tiedotteen, että lupasin (vaikken luvannu) ja haukkui mua niuhoksi. Suostuttava siis oli kun en halunnu asiasta tehdä suurempaa numeroa, ettei meidän peheen hyvä maine mene. Kyllä on ihmiset röyhkeitä nykyään, varokaa vaan :/ -nimimerkki Perheeni joulu pilattu
Putin ilmoittaa, että eräät kommunistiset ryhmät Suomessa ovat mielipiteillään antaneet ymmärtää Suomen olevan lainattavissa tarpeen mukaan itä-naapurin käyttöön. Tai ainakin yksi järvi edes, niillähän on niitä niin saatanasti. Saimaa vaikkapa, kun Venäjällä ei ole omaa puhdasta vesistöä enää, nyyh. Palautetaan vasta, ehkä, kun voimatoimin vaaditaan.
Minä otan Stokkan herkusta parhaimmannäköisen äijän ja kiinnitän sen lapseeni (teini voi tosin hiukan protestoida). Vien sen kotiini koristeeksi ja hyötykäyttöön, anteeksi jo etukäteen jos joku teistä on sen kanssa naimisissa. Mutta teinille tulee niin kauhean paha mieli jos sillä ei ole hyvännäköistä isäpuolta.
Hei jotain rajaa! Minä olen kuulkaa työtä tekevä ihan taatustinettomaksaja-avmamma, ja vaadin, ettette lainaile ihan loputtomiin. Te olette kuitenkin kaikki kotirouvia ja miehillänne vähintään 200. 000€:n vuositulot, niin ehditte sitä kotianne koristella. Minä käyn TÖISSÄ enkä ehdi!
Joten jättäkää edes yksi Stockan näyteikkunoista koskemattomaksi. Lainaamme se jouluksi ja vietämme sen siellä. Avaimet olen jo lainannut.
Kiire!!! Miten toimia, kun mun pitää saada lainaan ilmapallo-isä!? Lapsella on kohta synttärit, pitää saada palloja koristeeksi, mielellään myös kaverilahjat, kakku, karkkia, enkä näe tarpeelliseksi maksaa edellämainituista. Olen kuullut, että tää ilmapallo-isä on tosi hyvä tällaisessa, joten voisin käyttää häntä. Onko muut käyttäneet, millaisia kokemuksia? Miten esim. olette estäneet, ettei vie teille lainaamiaan palloja mukanaan? Entä saako hänen lastaan lainaan juhliin rekvisiitaksi, kun pojallani ei ole kovin paljon kavereita :'(
Kyseleepi stressaantunut av-äippä
[/quote]
[/quote]
[/quote]
On teillä värikästä elämää aina vankilalomilla.