Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tavaratalosta käytte poimimassa joulukoristeet?

Vierailija
12.10.2013 |

Sokoksella oli viime vuonna hieno eläinaihe näyteikkunalla, joten otimme sieltä muutaman pupun ja kahvilasta pujottelin hienot jouluvalot laukkuuni. Ne oli tosin vaikea saada irti eikä henkilökunta auttanut yhtään! 

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin ihan Halpa-Hallia! Sieltä vois saada komeita! Pitää myös pitää kännykkä koko ajan valmiudessa, siltä  varalta että tossa jouluhässäkässä tulis jotain kuvattavaa..

Vierailija
2/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luulet olevasi hauska, niin epäonnistuit totaalisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me hoidetaan se tietenkin Stockalla. Otan teini-ikäiset lapset mukaan ja sanon, että heitä on helpompi seurata jouluruuhkassa kun on tähtilamput päässä, The poro (se isoin) olkapäillä, böömiläiset pallot korvissa ja Veisteen köynnökset kaulassa. Viime vuonna ne kyllä vähän nikotteli kun vein joulukuusenkin kuusenjalan lisäksi, mutta kun vilautin Exclusivekorttia niin ei ollut enää ongelmia.

Vierailija
4/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 13:42"]

Jos luulet olevasi hauska, niin epäonnistuit totaalisesti.

[/quote]

En tavoittele hauskuuttamista kertoessani perheemme jouluvalmisteluista. 

Ap

Vierailija
5/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihastellut ulkoapäin jouluvaloihin puettua Stockmania. Tänä vuonna käymme "lainaamassa" ne jouluvalot sieltä, niitä riittää sen verran monelle naapurillekin jaettavaksi, että saamme varmasti koko kotikadun valaistu niillä upeasti.

Vierailija
6/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana lainata lähikaupan pihasta pihapuiden jouluvaloja. Palautan ne sitten aina keväällä.

Vierailija
7/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan ellokselta ja palautan tammikuun alussa.

Vierailija
8/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on korkea olohuone, johon sopii ihanasti Sokoksen pyöreä suihkulähdemäinen valokoriste. Otettiin se käyttöön. Yksi hyvin toiminut myyjä sanoi,  että voimme ottaa sen. En voi kertoa, kuka hän on, koska häntä ei välttämättä ole olemassa. Vartija vähän niuhosi ulko-ovella, mutta mieheni sai kuvattu koko homman ja nettiin meni. 

Vierailija
9/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity jouluun, mutta me otettiin ruotsinlaivalta sellainen muumipeikko. Vähän se niuhotti, mutta sanoin, että käytän vain ihan pikkuisen. Ihasteluja sateli ympäriltä, kun kävelin käsi muumipeikon persuksilla parkkipaikalle. 

Vierailija
10/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuussa meen Kampin keskukseen irrottamaan näitä punaisia palloja, saa nähdä miten saan yksin alas. Lapsi saa sitten kantaa kotiin.

http://www.kuvaus.fi/Kampin_kauppakeskus_Atriumin_aukio.jpg

Vierailija
11/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 14:00"]

Joulukuussa meen Kampin keskukseen irrottamaan näitä punaisia palloja, saa nähdä miten saan yksin alas. Lapsi saa sitten kantaa kotiin.

http://www.kuvaus.fi/Kampin_kauppakeskus_Atriumin_aukio.jpg

[/quote]

Hei meillä on noi! Ihanat on. Tuli mieleeni, että voiko mallinukelta ottaa vaatteet ja pukea miehen niihin, jotta löytää hänet tungoksessa? 

Vierailija
12/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aiemmin käynyt, mutta nyt kun tiedän että niin SAA tehdä, niin ajattelin mennä Treen Stockkalle heti kun se aika koittaa. Mietin kyllä, että kannattaa varmaan leiriytyä siihen oven eteen jo edellisenä iltana makuupussien ja termareiden kanssa. Luultavasti sinne tulee paljon muitakin halukkaita. Ajattelin ottaa mukaan naapurin lapset (4 kpl), kun ei ole omia. Riittäisiköhän sakset ja puukkosaha koristeiden irroitteluun? 

Jos sieltä ei saa kaikkea niin menen yhteen sisustusliikkeeseen myös, siellä on aina upeita lyhtyjä ym vastaavia näyteikkunassa. Ei ole ollut varaa ostaa, mutta nyt ajattelin pyytää käyttööni, että lapset näkee paremmin kulkea liikkeessä ja ottaa ne sitten mukaan.Hienoa tässä on se, että kerrankin saan upeita koristeita ihan ilmaiseksi!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
13/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 13:57"]

Ei liity jouluun, mutta me otettiin ruotsinlaivalta sellainen muumipeikko. Vähän se niuhotti, mutta sanoin, että käytän vain ihan pikkuisen. Ihasteluja sateli ympäriltä, kun kävelin käsi muumipeikon persuksilla parkkipaikalle. 

[/quote]

Mä tu keh dun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nyt on naurulihakset koetuksella!!!!!!!!

Vierailija
14/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tyytyä pikkukaupungin Sokokseen, kun en enää asu Helsingissä. Vai tekiskö oikein reissun sinne koristeiden hankintaa varten... Vanhojen aikojen muistoksi.

Vierailija
15/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on niin hyvä :)

Ilmapallo-isille vaan kiitokset, itse en olisi tätä keksinyt.

kiitokset myös ketjuun vinkkinsä antaneille :)

Vierailija
16/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, tää on siis ihan mahtavi aloitus!  Olin ihan masis kun heräsin tänään, mut nyt oon nauranut hervottomasti niin että kyyneleet valuu kaulaan asti  ;)  ;)   ;)

Vierailija
17/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 13:39"]

Sokoksella oli viime vuonna hieno eläinaihe näyteikkunalla, joten otimme sieltä muutaman pupun ja kahvilasta pujottelin hienot jouluvalot laukkuuni. Ne oli tosin vaikea saada irti eikä henkilökunta auttanut yhtään! 

[/quote]

Olen ihastunut lintukoristeisiin ja haen niitä varmaan Stockmannilta. Siellä ainakin on joka vuosi. Haluan niitä koko kuusen täyteen. Samoin kaikki jänis tai kanikoristeet kelpaavat. Ihania.

Vierailija
18/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähdetään Pyhäinpäiväviikonlopuksi Lontooseen Harrodsilta Joulutunnelmaa noutamaan. Vain parasta meidän perheelle <3

Vierailija
19/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 14:12"]

AP, tää on siis ihan mahtavi aloitus!  Olin ihan masis kun heräsin tänään, mut nyt oon nauranut hervottomasti niin että kyyneleet valuu kaulaan asti  ;)  ;)   ;)

[/quote]

Mä en kyllä ymmärrä, miksi naurat joulujutuille. Voin tunnustaa, että olen kirjoittanut ketjuun muutaman viestin itse. Pidän itseäni kätevänä emäntänä ja jaan mielelläni vinkkejä. Kerro toki omasi myös! 

Ap

Vierailija
20/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä maalla on vain hehtaariPrisma :-(.

Jotta en kadota lapsia tungoksessa, joudun nappaamaan heille radiopuhelimet tai ainakin GPS-paikantimet. Vanhin kulkee niin ajatuksissaan, että sille ajattelin napata kaiuttimet molempiin kainaloihin: siitäpä kuulen, missä se kulkee. Lisäksi mietin, että ainakin tuolle pienimmälle täytyy ottaa punainen haalari, jotta erottuu muista. Kai senkin saa kotiinsa, ei ne nyt niin kalliita ole, etteikö kaupasta voisi sellaiset jouluruuhkassa tarpoville antaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä