Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tavaratalosta käytte poimimassa joulukoristeet?

Vierailija
12.10.2013 |

Sokoksella oli viime vuonna hieno eläinaihe näyteikkunalla, joten otimme sieltä muutaman pupun ja kahvilasta pujottelin hienot jouluvalot laukkuuni. Ne oli tosin vaikea saada irti eikä henkilökunta auttanut yhtään! 

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä, että eiköhän tätä voisi käyttää kännyliikkeessäkin. Pyydän kännyt lainaksi muksuille siksi aikaa kun ollaan kaupassa, että jos eivät tungoksessa mua muuten löydä niin voivat pirauttaa. Jess, näin mä saan hommattua kivat joululahjat perheelle.Valitsen kännyt joissa on hyvä reittiopas/paikannin (lapset löytää minut) ja KAMERA, niin hoituu sitten se kuvaaminenkin.

Vierailija
22/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aivan mahtavaa, että Suomessa on nyt alkanut uusi vapaampi aikakausi tuon ilmapalloisin takia. Pitäisikö kuitenkin rajat sulkea, ennen kuin kaikki itä-euroopan kerjäläiset kuulee tapauksesta ja ryntää tänne tyhjentämään kaikki kaupat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 13:44"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 13:42"]

Jos luulet olevasi hauska, niin epäonnistuit totaalisesti.

[/quote]

En tavoittele hauskuuttamista kertoessani perheemme jouluvalmisteluista. 

Ap

[/quote]

Eikö pointtisi kuuluisi olla että missä teidän perheelle ANNETAAN?

Ei vääristellä asioita.

Vierailija
24/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 14:20"]

Minusta on aivan mahtavaa, että Suomessa on nyt alkanut uusi vapaampi aikakausi tuon ilmapalloisin takia. Pitäisikö kuitenkin rajat sulkea, ennen kuin kaikki itä-euroopan kerjäläiset kuulee tapauksesta ja ryntää tänne tyhjentämään kaikki kaupat?

[/quote]

Onneksi MUSLIMIT eivät vietä joulua!  Mutta kyllä rajat pitää kuitenkin sulkea selvä se, muuten täällä on kohta näyteikkunat tyhjinä.

Vierailija
25/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en periaatteesta jaksa tuollaista kauheen kaupallista joulua. En tod. aio mennä mihinkään tavaratalojen jouluruuhkiin!

Sen sijaan ajattelin käydä parilla tutulla kyläilemässä pikkujouluaikaan. Niillä on tosi hyvä maku, joten sieltä irtoaa valmiiksi mietityt tosi tyylikkäät koristukset meidän jouluun. Toivon vaan ettei anoppi ehdi viedä ensin sitä kälyn mielettömän ihanaa ovikranssia, jota oon aina kuolannut.. Kun mun vauva (tosi söpö) alkaa ihan varmasti itkeä ja saa traumoja, jos me ei saada sitä!

Vierailija
26/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 14:33"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Ei vääristellä asioita.

[/quote]

Niin siis annetaan sen jälkeen, kun olemme sen irrottaneet tai ottaneet hyllystä ja sanoneet myyjälle, että kai tämän voi ottaa, jotta löydän lapseni tungoksessa. Ja myyjän estelyistä huolimatta pidetään. Ollaan nyt tarkkoja puolin ja toisin.

Vierailija
27/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ap

[/quote]

Ei vääristellä asioita.

[/quote]

Ilmapallo isä ei kyennyt todistamaan, että pallo annettiin heille.

Vierailija
28/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 14:34"]

[/quote]

Onneksi MUSLIMIT eivät vietä joulua!  Mutta kyllä rajat pitää kuitenkin sulkea selvä se, muuten täällä on kohta näyteikkunat tyhjinä.

[/quote]

Olisin kyllä itse henkilökohtaisesti paljon enemmän huolissani kiinalaisista. Ajattelepa kun Finskin koneet syytää satoja miljoonia kiinalaisia tänne lainaamaan joulu- ym. koristeita. Hyvä puoli tietenkin olisi että saatais Finnair taas jaloilleen.

Vierailija
29/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 14:35"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Ei vääristellä asioita.

[/quote]

Ilmapallo isä ei kyennyt todistamaan, että pallo annettiin heille.

[/quote]

mä luulin että täällä puhuttiin joulukoristeista, eikä ilmapalloista : /

Vierailija
30/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin Laakkosella just hakemassa bemarin, kun herätessäni koko muu perhe oli lähtenyt omille teilleen ja autokin oli pois pihasta. Hulluille päivilleköhän ne oli menneet..

Mutta miten nyt tällainen naishenkilö korkokengissään kipittämällä perheensä saa kasaan, ellei ole omaa nopeaa autoa käytössä, hei oikeesti?! Laakkoselta antoivat tän bemun mulle lainaan, mut ei kai sen palauttamisen kanssa nyt niin tarkkaa ole, huh huh. Siellä niillä oli autoja myymälä ja pihakin täynnä, ei se nyt yhdestä autosta voi olla kiinni.

Jos ne kusipäät tulevat vaatimaan multa tätä helmenvalkoista bmw:täni, niin mä alan kyllä itkeä :'( Ainahan voi hakea Stockalta tietysti sen Hullut päivät -Skodan (ne ei nyt sattuneesta syystä uskalla kieltää asiakkailta mitään), mutta oon jo kiintynyt tähän bemariin.

Joulukoristeita en oo vielä miettinyt, mutta Stockalla on aina parhaat, varmaan haen ne - ja sen joululaulu-taustamusiikki-cd:n kanssa!

Vierailija
31/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stokkan jouluikkunassa on poro, jolla aion ratsastaa kotiin. Poro voi vetää perässään niin ikään näyteikkunasta löytämääni rekeä, johon lastaan Aleksanterinkadulta löytämäni jouluvalot.

Vierailija
32/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hain aamulla naapurin postilaatikosta Hesarin, kun meillä ei muuten olisi ollut kivaa aamiaislukemista, ja se olis ollut tosi kurjaa sitten. Otin lehden kyllä vain lainaan, tietysti. Palautan sen, jos naapuri osaa tulla juuri minulta erikseen lehteä kyselemään. Ja täytyy pyytää kiltisti sitten kanssa. Muuten kuvaan naapurin nettiin ja älähdän tylystä kohtelusta julkisesti. Yks lehti sinne tai tänne, hei. Se tulee niille kuitenkin joka päivä.

Joulukoristeet on meillä tänä vuonna simppelit. Haen lainaan Kansallismuseota valaisevat valonheittimet, niin saadaan nätisti talo "esiin" eikä eksytä tai erehdytä talosta. Luulis museosta löytyvän myös jotakin poro-, olki- ja himmelirekvisiittaa sisätiloihin joulutunnelmaa tuomaan. Palautan loppiaisena, jos kovasti huutelevat niiden perään.

Vierailija
33/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 14:34"]

[/quote]

[/quote]

Olisin kyllä itse henkilökohtaisesti paljon enemmän huolissani kiinalaisista. Ajattelepa kun Finskin koneet syytää satoja miljoonia kiinalaisia tänne lainaamaan joulu- ym. koristeita. Hyvä puoli tietenkin olisi että saatais Finnair taas jaloilleen.

[/quote]

se on totta. Ovat vielä niin nopeita keräämään nuo kiinalaiset :/ kädet vaan käy että huisk.

Vierailija
34/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaah, naamaan sattuu kun naurattaa niin kovaa :D

Vierailija
35/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stokkalta tietysti, aiempina vuosina. Siellä on vaan nykyään niin sukkelaa henkilökuntaa, että tänä vuonna voi tehdä poimiminen tiukkaa!

Vierailija
36/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toin cittarin mammuttimarkkinoilta pari mammuttia kotiin. Oli siellä sellanen jätti-iso flora-pakettikin, mutta sitä en jaksanut enää kantaa.

Vierailija
37/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ottanut niitä kaupungin laittamia jouluvaloja meille, kun 3-vuotias niitä niin ihasteli ja halusi samanlaisen. Joutaahan nuo, kaupungilla on varmasti niitä ihan riittämiin muutoinkin, vai mitä! Vain parasta meidän lapselle, tietysti!

Vierailija
38/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin ihan vaan prismasta käydä repimässä jostain joulukuusesta parit jouluvalot ja annan ne mun 2 vuotiaalle. Eihän lapsen kädestä nyt saa ottaa pois, kun kerran annettu hänelle. Säästää pitkän pennin ja saa kivat valot omaan joulukuuseen. :)

Vierailija
39/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 15:13"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

se on totta. Ovat vielä niin nopeita keräämään nuo kiinalaiset :/ kädet vaan käy että huisk.

[/quote]

Kuulin vähän semmosta huhua, että thaipoimijoiden lentokoneet olis tehnyt äkkinäisen U-käännöksen jossain itä-Siperian ilmatilassa, ja ovatkin nyt kovaa vauhvita matkalla takas Suomeen.

Vierailija
40/75 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei nyt liity joulukoristeisiin, mutta läheltä liippaa. En ikinä muistanut, milloin meillä vietetään karkkipäivää. Ongelma ratkesi, kun viime joulun alla lainasin Stokkalta joulupukkia, joka oli siellä jakamassa lapsille karkkia. Vähän se kyseli, mitä olen tekemässä, kun nostin pukin ostoskärryyn, vaan selitin sitten, että tarvitsen jonkun huolehtimaan, että lapsilla on karkkipäivä oikeaan aikaan. Ratkesi samalla sekin, mistä saadaan meille pukki jouluaattona. Pitääkin muuten käydä katsomassa varastossa, paljonko täytyy pyyhkiä vuoden aikana kertyneitä pölyjä joulupukin parrasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä