Mistä tavaratalosta käytte poimimassa joulukoristeet?
Sokoksella oli viime vuonna hieno eläinaihe näyteikkunalla, joten otimme sieltä muutaman pupun ja kahvilasta pujottelin hienot jouluvalot laukkuuni. Ne oli tosin vaikea saada irti eikä henkilökunta auttanut yhtään!
Kommentit (75)
Mun tyttären mies olisi halunnut käydä Stockkan vessas, mut ei onnistunut. Sen oli asuttanut joku isä 2 vuotiaan pikkupoikansa kera ja oli niillä joku ilmapallokin siellä. Olivat kuulemma pyytäneet saada sitä hetkeksi käyttöönsä ja jääneet sinne sitten asumaan. Vartija pahoitteli tapahtunutta mutta sanoi, etteivät voi asialle mitään. Antoikuitenkin poikkeusluvan käyttää naisten vessaa. Sitä ei vielä kukaan ollut itselleen pyytänyt.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 16:26"]
Mun tyttären mies olisi halunnut käydä Stockkan vessas, mut ei onnistunut. Sen oli asuttanut joku isä 2 vuotiaan pikkupoikansa kera ja oli niillä joku ilmapallokin siellä. Olivat kuulemma pyytäneet saada sitä hetkeksi käyttöönsä ja jääneet sinne sitten asumaan. Vartija pahoitteli tapahtunutta mutta sanoi, etteivät voi asialle mitään. Antoikuitenkin poikkeusluvan käyttää naisten vessaa. Sitä ei vielä kukaan ollut itselleen pyytänyt.
[/quote]
Minä kun luulin, että se miesten vessa olis Sossu-Tatun käyttöön ottama vapaa-ajan residenssi, mutta se siis onkin tän ilmapallojengin valtaama tila :o. Meinaa kyllä antaa tästä kovasti palautetta Stockan johdolle, koska kyl mua henkilökohtaisesti ärsyttää, kun jouduin tän takia käymään paskalla sovituskopissa.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 16:26"]
[/quote]
Minä kun luulin, että se miesten vessa olis Sossu-Tatun käyttöön ottama vapaa-ajan residenssi, mutta se siis onkin tän ilmapallojengin valtaama tila :o. Meinaa kyllä antaa tästä kovasti palautetta Stockan johdolle, koska kyl mua henkilökohtaisesti ärsyttää, kun jouduin tän takia käymään paskalla sovituskopissa.
[/quote]
Etkö sä huomannut sitä kylttiä siinä veskin ovessa: TÄÄ ON TEEMUN TUPA. Teemun, ei Tatun ;) Mut joo, on se inhottavaa nyt sitten käyttää pukkaria WC:nä. Katoin kyllä, et pukkarin tuoliin oli koverrettu reikä...mut se kasa siinä tuolin alla.......ja tää kaikki vaan yhden Teemun tähden!
Mä nappasin tänään yhden pirtsakan myyjätyttösen Stockan talousosastolta mukaan. Niitä keltapaitoja on siellä nyt ihan pilvin pimein, niin ei yhden lainaaminen mitään haittaa. Tyttö imuroi aamupäivällä ja laittoi lounasta. Ihan jees, ei nyt mitään kokkitasoa, mutta eipä tarvinnut itse vaivautua. Sen jälkeen leikki lasten kanssa, kunnes työaika päättyi klo 18:00 niin kuin Stockallakin. Sovittiin, että tulee huomennakin sitten klo 12 tänne meille töihin. Jatkaa tavaratalossa vasta sitten, kun sieltä tullaan nätisti pyytämään.
Ajattelin kuitenkin viimeistään joulun alla käydä vaihtamassa tämän Herkun lihatiskin poikaan, että saadaan kinkut ja muut kätevästi. Se pukki olis ollu paras, mutta huomasin että joku muu taisi ehtiä mua ennen.
Koristeista en niin perusta, mutta nyt kun on lama ja taloudellisesti tiukkaa, on tuo lahjojen hankkiminen tuottanut päänvaivaa. Sovittiin siis siskon kanssa, että saan sen 3-vuotiaan enkelikiharaisen lapsen lainaan ens viikonloppuna. Otan muksun ja kännykkäkameran messiin ja lähden kiertelemään kauppoja: ajattelin ottaa lapselle ainakin tikkareita ja pehmoleluja ja kuvata, kun vartijailkiöt tulee ottamaan lapselta tikkarit ja lelut pois (siis miettikää nyt miten mehukasta). Ajattelin saada ainakin Sokoksen ja Stockan lahjakortteja hyvityksenä, ja kyllä joku perus Prismakin kelpaa.
Mä haen ikeasta joulukoristeet, siellä on trendikkäimmät. Ei sielläkään auta kyllä henkilökunta yhtään, ihme niuhoja.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 19:36"]
Koristeista en niin perusta, mutta nyt kun on lama ja taloudellisesti tiukkaa, on tuo lahjojen hankkiminen tuottanut päänvaivaa. Sovittiin siis siskon kanssa, että saan sen 3-vuotiaan enkelikiharaisen lapsen lainaan ens viikonloppuna. Otan muksun ja kännykkäkameran messiin ja lähden kiertelemään kauppoja: ajattelin ottaa lapselle ainakin tikkareita ja pehmoleluja ja kuvata, kun vartijailkiöt tulee ottamaan lapselta tikkarit ja lelut pois (siis miettikää nyt miten mehukasta). Ajattelin saada ainakin Sokoksen ja Stockan lahjakortteja hyvityksenä, ja kyllä joku perus Prismakin kelpaa.
[/quote]
Hyvä että sulla on joku sukulaislapsi tähän tarkotukseen. Itse meinaan mennä tonne lähimpään päiväkotiin lainaamaa muutaman sopivasti söpön penskan kauppakierrosta varten. Kai ne lainaa sieltä lapsia? Huom! Siis lainaan, en varasta.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 19:36"]
Mä haen ikeasta joulukoristeet, siellä on trendikkäimmät. Ei sielläkään auta kyllä henkilökunta yhtään, ihme niuhoja.
[/quote]
Ai juu, tota mä en hokannutkaan että huonekaluja...joo, mä oon jo KAUAN halunnut moottoroitua sänkyä mut eihän mulla oo ollut varaa, nyt vaan pyydän että jos saan sen hetkeks käyttööni koemakuuta varten niin sittenhän mä saan sen ottaa mukaan. Tosin täytyy ottaa noi 4 naapurin kikkarapäätä roikkumaan sängynreunoihin, etteivät kehtaa sitä sänkyä ottaa multa pois.
Mä oon perinteisesti tyhjentänyt Stokkan koko jouluikkunan erään kuvitteellisen mutta asiansa osaavan myyjän luvalla sillä välin kun muut asiakkaat ovat ihastelleet Salo-poikaani mm. huudahtaen "Oih miten ihana lapsi, kuin enkeli" ja "Voi kun söpö". Jotkut mummot on pyörtyilleet. Joskus vartija on yrittänyt pysäyttää minut ovella mutta olen opettanut Salo-mussukkani tyrmäämään vastustajat etälamauttimella. Mielestäni on ihan oikein, että otan koko jouluikkunan somistukset itselleni, eikun siis pojalleni, koska muuten hän pettyisi jos ei saa nähdä Stokkan jouluikkunaa aina kun haluaa.
Meillä ei valmistella joulua noin, mutta me emme olekaan varkaita. Toki olemme joskus kaupoista SAANEET kaikkea pientä ilmaiseksikin.
Varkaan joulu on erilainen.
Koristeet voi ripustaa "lainaan" lapseensa. Kännykkä kannattaa pitää valmiina videokuvaus-moodissa, jos vartija-natsi puuttuu tilanteeseen.
t. ikupotkuraivari-ilmapallo-nolo-isä
Stockalta ajattelin pomia kaikkea mainoskrääsää. Toivottavasti sitä on varattu joulunalusajaksi, muuten siirtyy TAAS meidän lasten joulu tammikuulle. :(
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 14:35"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 13:44"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 13:42"]
Jos luulet olevasi hauska, niin epäonnistuit totaalisesti.
[/quote]
En tavoittele hauskuuttamista kertoessani perheemme jouluvalmisteluista.
Ap
[/quote]
Eikö pointtisi kuuluisi olla että missä teidän perheelle ANNETAAN?
Ei vääristellä asioita.
[/quote]
Ilmapallo isä ei kyennyt todistamaan, että pallo annettiin heille.
[/quote]
Kävit toissa päivänä ruokakaupassa hakemassa ruokaa. Sinulla ei ole enää kuittia tallella joten sovimme, että olet varas. Ok?
Minä olen ajatellut ottaa tänä vuonna sen mäkkärin keltaisen M-kaaren siitä niiden pihasta. Ja sitten kun se iso M on meidän omakotitalon pihassa niin vetäsen siihen koristevalia n 0 metriä. Naapurit katsois kateellisena, mutta saahan sitä katsoa. Kukin tyylillään...kuten palstalla on tapana sanoa.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 19:51"]
Stockalta ajattelin pomia kaikkea mainoskrääsää. Toivottavasti sitä on varattu joulunalusajaksi, muuten siirtyy TAAS meidän lasten joulu tammikuulle. :(
[/quote]
Perseaukisella jää joulukin väliin.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 14:35"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 13:44"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 13:42"]
Jos luulet olevasi hauska, niin epäonnistuit totaalisesti.
[/quote]
En tavoittele hauskuuttamista kertoessani perheemme jouluvalmisteluista.
Ap
[/quote]
Eikö pointtisi kuuluisi olla että missä teidän perheelle ANNETAAN?
Ei vääristellä asioita.
[/quote]
Ilmapallo isä ei kyennyt todistamaan, että pallo annettiin heille.
[/quote]
mä luulin että täällä puhuttiin joulukoristeista, eikä ilmapalloista : /
[/quote]
No nimenomaan. Pysytään nyt aiheessa, eikä aleta mollaamaan jotain ihan aiheeseen liiittymättömiä moraalirikoksen uhreja.
Ap
hihhih, mies lueskeli tätä olkani takaa ja luuli että ootte ihan tosissanne menossa varastamaan- eikun siis lainaamaan- kauppojen joulukoristeita :)
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 14:00"]
Joulukuussa meen Kampin keskukseen irrottamaan näitä punaisia palloja, saa nähdä miten saan yksin alas. Lapsi saa sitten kantaa kotiin.
http://www.kuvaus.fi/Kampin_kauppakeskus_Atriumin_aukio.jpg
[/quote]
Hei meillä on noi! Ihanat on. Tuli mieleeni, että voiko mallinukelta ottaa vaatteet ja pukea miehen niihin, jotta löytää hänet tungoksessa?
[/quote]
No tottakai voi! Me puetaan AINA isommassa kaupassa miehelle mallinukeilta sellaiset kirkkaanpunaiset pitsiset rintsikat ja pikkarit. Erottuu kivasti joukosta, eikä näin pääse helposti hukkumaan ihmisvilinään..
Meillä on sääntönä ollut että mies työntää kärryjä ja mieluummin vakaasti kaksin käsin. Useasti vaan löydän kärryt hylättynä pakasteosastolta ja miehen eksyneenä virvokeosastolta.
Jotenkin vaan kun mies ei oikein tykkää lykkiä niitä kärryjä, niin on parempi vaan ottaa ne huomioliivit sieltä alusvaateosastolta käyttöön.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 15:13"]
Minusta on aivan mahtavaa, että Suomessa on nyt alkanut uusi vapaampi aikakausi tuon ilmapalloisin takia. Pitäisikö kuitenkin rajat sulkea, ennen kuin kaikki itä-euroopan kerjäläiset kuulee tapauksesta ja ryntää tänne tyhjentämään kaikki kaupat?
[/quote]
Onneksi MUSLIMIT eivät vietä joulua! Mutta kyllä rajat pitää kuitenkin sulkea selvä se, muuten täällä on kohta näyteikkunat tyhjinä.
[/quote]
Olisin kyllä itse henkilökohtaisesti paljon enemmän huolissani kiinalaisista. Ajattelepa kun Finskin koneet syytää satoja miljoonia kiinalaisia tänne lainaamaan joulu- ym. koristeita. Hyvä puoli tietenkin olisi että saatais Finnair taas jaloilleen.
[/quote]
se on totta. Ovat vielä niin nopeita keräämään nuo kiinalaiset :/ kädet vaan käy että huisk.
[/quote]
Kuulin vähän semmosta huhua, että thaipoimijoiden lentokoneet olis tehnyt äkkinäisen U-käännöksen jossain itä-Siperian ilmatilassa, ja ovatkin nyt kovaa vauhvita matkalla takas Suomeen.
[/quote]
MÄ EN KESTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mun on maha jo ihan kipee!!!!!!!!!!!!