Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on Airfryer, sanokaa nyt, onko se oikeasti hyvä ja korvaako rasvakeittimen?

Vierailija
05.09.2020 |

Itse olen miettinyt, puuttuuko tuo ”välttämättömyys” vielä kotitalouskoneistani?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ja melkein päivittäisessä käytössä! Kahdelle aikuiselle xxl-kokoinen, hankkiessa kannattaa katsella myös laitteen tehoja. Olen valmistanut kasviksia, kalaa, lihaa, munaruokia ja leiponut. Uunia nopeampi (ei mitään esilämmityksiä), tulee tarvittaessa rapsakkaa. Helppo putsata (osat vaan koneeseen). Juuri eilen syötiin Lidlin wieninleikkeitä kanasta ja oli niin hyviä; pinnalta rapeita ja sisältä meheviä, ei rasvaa valmistamiseen.

Vierailija
22/25 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi leipäkone. Ensin ostetaan lähes joka kotiin ja on niin loistava - mitä nyt pikku miinuksista - ja kohta ne on kirpparilla, josta kukaan ei niitä huoli edes ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ero tällä keittimellä on tavalliseen sähköuuniin?

Jos oletetaan, että tekisin ranskalaisia. Levitän sen pussin sisällön uunipellille ja paistan sähköuunissa. 

Niissä on se rasva, mikä on. 

Jos laitan tähän koneeseen, niin eihän se rasva siitä vähene? 

Tai esim. kanankoipia. 

Se puhaltaa. Tulee rapeat ranut. Tuo rasvan vähentyminen on ilmeisesti verrattuna perinteiseen rasvakeittimeen.

Tavallinen kiertoilmauunikin puhaltaa

Vierailija
24/25 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ja melkein päivittäisessä käytössä! Kahdelle aikuiselle xxl-kokoinen, hankkiessa kannattaa katsella myös laitteen tehoja. Olen valmistanut kasviksia, kalaa, lihaa, munaruokia ja leiponut. Uunia nopeampi (ei mitään esilämmityksiä), tulee tarvittaessa rapsakkaa. Helppo putsata (osat vaan koneeseen). Juuri eilen syötiin Lidlin wieninleikkeitä kanasta ja oli niin hyviä; pinnalta rapeita ja sisältä meheviä, ei rasvaa valmistamiseen.

Itse en koe uunin lämpeämisaikaa pahana, kun se aika menee siihen ruuan tekemiseen. En tiedä tulisiko tuota vehjettä käytettyä enemmän, jos ei olisi kiertoilmauunia. Mutta mun mielestä ei tuo siihem

mitään lisää.

Vierailija
25/25 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuo Philipsin XXXL airfryer ja on kyllä kätevä!! https://minasydankoti.fi/airfryer-vertailu/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän