Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuume ja inhottava olo - mikä avuksi?

Vierailija
29.03.2025 |

Ei muita oireita. Myöhään illalla vatsa oli sekaisin ja oksetti. Olen yrittänyt saada helpotusta kuumelääkkeistä mutta ne eivät auta. Pitääkö tässä vain kärsiä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raasu. Yleensä kyllä auttavat. Ota isompi annos, esim. 800mg Burana. Paljon vettä. Lämmin suihku voi helpottaa.

Vierailija
2/12 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen viikko sitten. Kuumia suihkuja otin monta kertaa päivässä avuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi raasu. Yleensä kyllä auttavat. Ota isompi annos, esim. 800mg Burana. Paljon vettä. Lämmin suihku voi helpottaa.

Joo, taitaa olla liian pienet annokset mulla. Suihkua voisin kokeilla myös. Ap

Vierailija
4/12 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tuollainen viikko sitten. Kuumia suihkuja otin monta kertaa päivässä avuksi.

Kauheaa energian tuhlaamista.

Vierailija
5/12 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kun oli niin kävin pari kertaa päivässä saunassa.

Vierailija
6/12 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama tilanne vielä muutama päivä sitten. Lämpimiä suihkuja otin minäkin ja lämmintä kauratyynyä milloin missäkin osaa kroppaa lievittämässä lihaskipuja. Lisäksi join paljon vettä ja teetä hunajalla. Auttoi pikkasen limaiseen kurkkuun. Söin lähinnä puuroa ja kaupan mustikkakeittoa. Alkoi jo hermo mennä, kun ei nuhakaan ottanut laantuakseen, vaikka kuume jo laski. Tänään oli eka selväjärkisempi päivä ja vieläpä aurinkokin paistoi. Sinäkin selviät!

Vierailija
7/12 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan sama tilanne vielä muutama päivä sitten. Lämpimiä suihkuja otin minäkin ja lämmintä kauratyynyä milloin missäkin osaa kroppaa lievittämässä lihaskipuja. Lisäksi join paljon vettä ja teetä hunajalla. Auttoi pikkasen limaiseen kurkkuun. Söin lähinnä puuroa ja kaupan mustikkakeittoa. Alkoi jo hermo mennä, kun ei nuhakaan ottanut laantuakseen, vaikka kuume jo laski. Tänään oli eka selväjärkisempi päivä ja vieläpä aurinkokin paistoi. Sinäkin selviät!

Kiitos tsempeistä. Hyvä, että sinulla on jo menossa parempaan päin. Ap

Vierailija
8/12 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuumeisena ei kannata mennä saunaan, voi heittää lämmöt sekaisin ja tulla heikko olo.

Vierailija
9/12 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa energian tuhlaamista.

T. Omakotitalossa asuva, isolla autolla ajeleva, monia kertoja vuodessa lentävä

Vierailija
10/12 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kai voi olla vähän vaarallista flunssaisena. Mutta jokainen varmaan oman kropan tuntee.

Vierailija
11/12 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kai voi olla vähän vaarallista flunssaisena. Mutta jokainen varmaan oman kropan tuntee.

Mulla auttoi. En ottanut kovia löylyjä mutta pitkään kun oli hiljalleen löylyjä heitellen niin nokkakin aukesi.

Vierailija
12/12 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan