Mitä miehet OIKEASTI ajattelevat naisten meikkaamisesta?
- ja naisista, jotka eivät koskaan meikkaa? Naisetkin voivat vastata omia arvauksiaan ja oletuksiaan.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Mies pistäköön mitä meikkiä haluaa omaan naamaansa.
Mun naama on oma asiani, miehen valta loppuu siihen mistä minä alan.
Miksi haluaisin valtaa sinun naamasi suhteen? Tee mitä teet, elät vapaassa maassa. Meikkaamisesi ei koske minun elämää mitenkään.
Kyllähän hyvin tehty meikki on naisella kaunis. Pidän muutenkin siitä että nainen korostaa naisellisuuttaan. Jörö-Pekat aina luulee, että meikki on yhtä kuin villi sotamaalaus. Näinhän se ei tietenkään ole. Hyvin tehty meikki on kaunista. Myös seksissä pidän että nainen on meikannut, vaikka menee ilmankin. Mutta esim. suihinotto on hoteinta, kun nainen katselee mua silmiin meikattuine silmineen.
Ajattelen että se on se pääsyy miksi naiset ovat "kauniimpi sukupuoli". Ilman meikkejä monet naiset näyttävät lähinnä miehiltä eikä monikaan itseään 9/10 näköisenä pitävä nainen olisi enää kuin 6/10.
Tästähän johtuu myös monien naisten nirsous miehiä kohtaan, heille kelpaa vain 9/10 mies tai parempi, koska ottavat sen meikeillä maalatun 9/10 peilikuvansa todesta. Siinä vietetään suurin osa päivää (aamulla meikit naamaan, yöllä pois) joten eihän se ole ihme että nainen alkaa ajatella, että se on heidän "oikea naama". Vaikka se ei ole.
Ero on siinä, että se 9/10 mies on oikeasti komea (ja sitä kautta harvinaisuus, koska meikit eivät ole apuna) kun taas se nainen on saanut keinotekoista apua meikeistä.
Komeat miehet ja luonnonkauniit naiset on ihan yhtä yleisiä (= erittäin harvinaisia yksisarvisia) mutta meikkien takia vaikuttaa siltä että kauniita naisia olisi paljon enemmän... kuin todellisuudessa onkaan. Harmi että naiset itsekin uskovat tähän "parempaan peilikuvaansa" ja ajattelevat että SE on se heidän ulkonäkö.
Vaikka vasta meikittömänä nähdään todellinen ulkonäkö (mikä monella naisella ei ole häävi).
Silti ehdottomasti olen sitä mieltä että hillityn meikin kanssa lähes kaikki naiset on kauniimpia.. that's the whole point.
Aina olen meikannut, piti miehet siitä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Aina olen meikannut, piti miehet siitä tai ei.
Kutne todettua. Tee kuten itse parhaaksi katsot.
En OIKEASTI ajattele yhtään mitään. Tehkööt naamallensa mitä haluavat, ei koske minua.
Miehet arvostavat naista, joka kuluttaa vähän aikaa meikkaamassa. Vaimoni etenkin aikaisemmin meikkasi 5 minuutissa, nyt 5-kymmenissä menee vartti. On luonnostaan kaunis ja rypytön hehkeä iho. Muistan, kun joku hänen kaverinsa oli meillä ja kulutti 2 tuntia vessassa aina aamuisin ja tuli ulos aivan eri näköisenä. Hänellä tietysti oli suuri muutos parempaan. Mutta ihan kauheaa ajan tuhlausta.