Päätin etten käy enää ollenkaan vaa’alla. En tajua miksi pitäisi käydä.
Kommentit (31)
En käy. En seuraa painoani, koska se joko masentaa tai saattaisi aiheuttaa syömishäiriön. Jos painoa on tullut lisää, niin so? En halua sillä hetkellä luultavimmin tiukentaa syömisiäni. Olen 163 ja 70kg. Eli varaa pudottaa olisi, mutta peili ja jaksaminen kertovat asioista enemmän, kuin vaaka.
En ole omistanut vakaa kymmeneen vuoteen. Huomaan kyllä peilistä ja vaatteista jos paino lähtee nousemaan.
En käy koskaan. Tarkastelen itseäni kokovartalopeilistä. Se kertoo enemmän kuin vaaka.
Käyn joka aamu, koska sairastan munuaisten vajaatoimintaa.
MInäkin käyn kerran viikossa, jatkuva jokapäiväinen hyppiminen siinä on turhaa, koska paino voi olla tilapäisesti koholla esim nesteestä ja runsaasta suolasta.
Ssma juttu kuin edellisellä, samaan aikaan vuorokaudessa punnittuna näyttää toduudenmukaisesti, mihin suuntaan menossa...jos ylöspäin, niin korjausliike, näin ei pääse reilu ylipaino yllättämään.
Ei kenenkään tarvitse vaaalla käydä ollenkaa, jos vaatteet sopivia, mutta jos rupeaa kiristämään, niin hyvä olisi. Ylipainon terveysriskit ovat suuret.
Vierailija kirjoitti:
MIten nämä asiat liittyy toisiinsa.
Punnitsen itseni joka aamu. Painodata tallentuu puhelimeeni ja +-1kg liikettä tapahtuu koko ajan mutta jos paino lähtisi enemmän nousemaan korjausliikkeen pystyy tekemään heti.
En, koska paino tuntuu pysyvän samana vaikka söisin mitä tahansa. Hoikempana lihoin helposti ja seurasin painoani, mutta nykyään kun olen lähellä normaalipainon ylärajaa, olen pysynyt samanpainoisena jo vuosia. Käyn vaa'alla ehkä kerran vuodessa, jos muistan.
Käyn joka toinen viikko. Urakka puolivälissä, -13 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos nestettä alkaa kertyä pahasti vajaatoiminnan seurauksena, siihen osaa reagoida heti kun paino nousee, tietysti. T.eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten että vaaka näyttää onko nestettä kertynyt kroppaan ja tämä taas kertoo munuaisten toiminnasta.
En ole ikinä edes omistanut vaakaa.
Vaatekoko 36/38 ollut käytössä koko aikuisiän. En ole ollut raskaana, siksi painanut aina jokseenkin saman verran.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten että vaaka näyttää onko nestettä kertynyt kroppaan ja tämä taas kertoo munuaisten toiminnasta.
Mitä sinä sitten teet, jos vaaka näyttää esim. 2 kilon nousun?
Käyn varsinkin nyt kun olen vähän lisännyt lenkin pituutta ja jumpan kovuutta. Sääli kyllä että paino ei reagoi, olen kokoajan noin 6 kg liian painava ja väsynyt ja haluton. Kävin lääkärillä ja hän epäili kilpirauhasen vajaatoimintaa. Odotan nyt tietoa.
Käyn vaa'alla kerta viikkoon. Itse sokaistuin peilikuvalle, niin on hyvä seurata painoa, että se pysyy samoissa lukemissa ja normaalipainossa.
Vierailija kirjoitti:
Käyn varsinkin nyt kun olen vähän lisännyt lenkin pituutta ja jumpan kovuutta. Sääli kyllä että paino ei reagoi, olen kokoajan noin 6 kg liian painava ja väsynyt ja haluton. Kävin lääkärillä ja hän epäili kilpirauhasen vajaatoimintaa. Odotan nyt tietoa.
Mites ruokavalio?
Lopetin joskus aikapäivää sitten kun tulin järkiini, oli jotenkin pakkomielteistä, sellaista päivittäistä. Siirryin vanhaan vaatekokoon mittarina, muistelen että taisin sovitella joitakin vaatteita melko usein, nyttemmin jo päässyt siitäkin, mitään radikaalia paisumista ei ole tapahtunut, vuosia mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Käyn vaa'alla kerta viikkoon. Itse sokaistuin peilikuvalle, niin on hyvä seurata painoa, että se pysyy samoissa lukemissa ja normaalipainossa.
Sama, varsinkin kesällä, kun en käytä niin usein farkkuja, paino lähtee helposti nousemaan eikä sitä huomaa mekkojen kanssa helposti.
Käyn vaa'alla siksi että tietäisin painoni.
Käyn noin kerran viikossa. Korjaan syömisiä jos paino lähtee nousemaan. Saan hyvin varmasti diabeteksen jos lihon.