Mitä miehet OIKEASTI ajattelevat naisten meikkaamisesta?
- ja naisista, jotka eivät koskaan meikkaa? Naisetkin voivat vastata omia arvauksiaan ja oletuksiaan.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin rakastan kaikkea feminiinisyyttä. Meikkaaminen on mahtava juttu, kuten kaikki naisellisuus. Pitkät hiukset, rakennekynnet ja vaikka varpaiden geelilakkaus. Kaikki toimii ainakin mulle. Just maksoin omalle vaimolle microblading jonkun kulmakarvasysteemin, kun se pyysi siihen jeesiä... olen sanonut, että kaikeasta hänen naisellisuudestaan maksan vähintään puolet. Mua vartenhan ne loppukädessä on.
M35
Lol.
Melko säälittävää rakentaa ”naisellisuutta” rahalla.
M41
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan meikata, se on kivaa ja rentouttavaa. Arkimeikkiini kuuluu kevyt meikkivoide, puuteri, peitepuikko, ripsiväri, kulmakynä ja huulipuna/kiilto. Voin lähteä ulos ilmankin mutten halua.
Yksi tapailumies meinasi huomauttaa kun nypin hajakarvoja kulmista, että ei pidä puunaamisesta. Sanoin hyvin selvästi että jos ei miellytä, ovi on tuossa, ja lisäksi jos tämä on mielestäsi puunaamista niin kuinkas sitten muu karvanpoisto, kampaajalla ja kosmetologilla käynnit, kuntosali, ihon rasvaaminen jne jne. Nautin kaikesta tuosta eli jos itsestäni huolehtiminen rasittaa niin väärän naisen kanssa olet koska piilossa en ala sitä tekemään.
Sama mies olisi varmaan ihmetellyt jos olisit lopettanut ”puunaamisen” että mitä sulle on tapahtunut kun et näytä yhtään naiselliselta enää, etkö olekaan luonnonkaunis.
Huomaan näin naisenakin että omastakin mielestä alkaa tuntua että näyttää mukamas kipeältä tai jotain jos ei ole vähintään väri kulmissa ja ripsissä ja ihon virheet peitettynä koska meikkaamattomia (kestovärjäämättömiä) oman ikäisiä naisia ei enää näe missään.
Kohtuullinen, tavallinen meikkaus näyttää hyvältä. Kohtuullisen ja liioitellun meikin raja menee siinä, kun iho alkaa näyttää maalatulta, peitetyltä. Silmien ja huulten korostaminen on omaan silmään aika paljon eri asia kuin iho, niistä ei tule vastaavaa liioittelun fiilistä, paitsi silloin jos niillä vetää vallan överiksi.
Eli mieluummin kohtuullinen meikki kuin meikittömyys, mutta liiallinen meikki on nounou, puhumattakaan irtoripsistä ym. keinotekoisesta.
Joku tietysti miettii, että mikä on kohtuullisen raja. Se riippuu ihmisestä ja ehostuksen tasapainosta. Sanoisin, että raja on kulkee siinä että meikki antaa vielä tilaa ihmisen omille piirteille ja persoonallisuudelle.
Öö miksi te miehet valitatte, jos nainen meikkaa? Ikinä en oo nähnyt täällä naisten valituksia miesten tyyleistä. Meikkaaminen on tyylivalinta. Ihminen meikkaa itseään varten.
Mikä teitä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin rakastan kaikkea feminiinisyyttä. Meikkaaminen on mahtava juttu, kuten kaikki naisellisuus. Pitkät hiukset, rakennekynnet ja vaikka varpaiden geelilakkaus. Kaikki toimii ainakin mulle. Just maksoin omalle vaimolle microblading jonkun kulmakarvasysteemin, kun se pyysi siihen jeesiä... olen sanonut, että kaikeasta hänen naisellisuudestaan maksan vähintään puolet. Mua vartenhan ne loppukädessä on.
M35
Lol.
Melko säälittävää rakentaa ”naisellisuutta” rahalla.M41
Tykkäät kuitenkin, sinä M41. Älä valita.
Vierailija kirjoitti:
Te miehet, jotka vannotte meikittömyyden nimeen: linkatkaa kuvia mielestänne meikittömistä naisista (ei myöskään yletöntä photoshoppausta tms.), niin nähdään, oletteko OIKEASTI meikittömyyden kannalla. ;)
Satunnaisesti näin töissä erästä naista, kerran huomasin että on meikittä, vaikka hänen kasvoissaan näkyi aknea, hän oli perusnätti. Teki mieli kehua että on kaunis meikittäkin, en kehdannut, koska en varsinaisesti tuntenut häntä. Minä arvostan että nainen on meikitön, ja myönnän etten edes luultavammin huomaa kuin voimakkaamman meikin, tajusinhan hänetkin vasta meikittömäksi kun sitä ei ollut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te miehet, jotka vannotte meikittömyyden nimeen: linkatkaa kuvia mielestänne meikittömistä naisista (ei myöskään yletöntä photoshoppausta tms.), niin nähdään, oletteko OIKEASTI meikittömyyden kannalla. ;)
Satunnaisesti näin töissä erästä naista, kerran huomasin että on meikittä, vaikka hänen kasvoissaan näkyi aknea, hän oli perusnätti. Teki mieli kehua että on kaunis meikittäkin, en kehdannut, koska en varsinaisesti tuntenut häntä. Minä arvostan että nainen on meikitön, ja myönnän etten edes luultavammin huomaa kuin voimakkaamman meikin, tajusinhan hänetkin vasta meikittömäksi kun sitä ei ollut :D
Pöljä. Onko käynyt mielessä, että naiset voivat meikata ITSENSÄ vuoksi. Eli he tuntevat itsensä kauniimmaksi meikattuna ja olo on siten parempi. Pelle.
Olin 7-8 vuotta naisen kanssa joka meikkasi todella harvoin. Muutamat juhlat olivat ne harvat kerrat kun laittoi meikkiä. Näin jälkeenpäin täytyy sanoa että arvostin sitä tyyliä. Ei ainakaan mulle tarvitse feikata meikeillä miltä näyttää. Toinen oli ihan eri ääripää. Edes roskapussia ei voi viedä ellei laita vähintään ripsiväriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Lol.
En ottaisi naista joka on rahanielu jonku rakenneosiensa takia. Kauneus ja naisellisuus on kovin muuta kuin meikki ja muoviulokkeet.
M 41
Minusta kevyt meikki on paras. Yleensä nainen on kauniimpi siinä kuin ilman meikkiä, mutta kuitenkin "aidompi" ja jollain tavalla viehättävämpi kuin valtavan vahvassa maalauksessa. En ole asiantuntija koska olen mies, mutta eikö meikkaamisen pointti ole enemmän se että näyttää hyvältä kuin että näyttää että on meikannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöljä. Onko käynyt mielessä, että naiset voivat meikata ITSENSÄ vuoksi. Eli he tuntevat itsensä kauniimmaksi meikattuna ja olo on siten parempi. Pelle.
Toki saavat, totesin vain mileipiteeni että nainen on kaunis meikittäkin. Me olimme sirkuksessa töissä, mistä arvasit.
varmaan riippuu siitä, missä meikkaa,saako siitä ammatin vai joutuuko meikkaamaan vain vaimoa.
Maailamlla on niin kuuluisia miesmeikkaajia jotta,moni naismeikkaaja kalpenee. En nyt muista nimiä kuiteskaan.
Onneksi ei ole enää niitä pitkiä kynsiä. Sellaiset nähdessäni aloin aina miettimään kuinka tuo nainen mahtaa pyyhkiä takalistonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Lol.
En ottaisi naista joka on rahanielu jonku rakenneosiensa takia. Kauneus ja naisellisuus on kovin muuta kuin meikki ja muoviulokkeet.
M 41
Joku M41 ei määrittele, mitä naiseus on. Urpo.
Mä olen iskenyt miehiä parhaiten ilman meikkiä. Kertonee jotain mun meikkaustaidoista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Lol.
No sitähän naisellisuus nimenomaan on. Rakennetaan rahalla.
Asia, joka ei nyt ihan jokainen päivä tule mieleen, enkä herää sen vuoksi yöllä huutooni.
meikup kirjoitti:
varmaan riippuu siitä, missä meikkaa,saako siitä ammatin vai joutuuko meikkaamaan vain vaimoa.
Maailamlla on niin kuuluisia miesmeikkaajia jotta,moni naismeikkaaja kalpenee. En nyt muista nimiä kuiteskaan.
Riku Campo ja Henry Harjusola suomalaisista.
Vierailija kirjoitti:
Jos luonnollinen olisi ihanne niin varmaan kuolaisivat luonnollisia naisia instagramissa.
Kuolaavat jo, vähän liikaakin XDDDDD inboksi täyttyy viesteistä enkä todellakaan kerkeä saati jaksa puoliinkaan vastailla.
Ei viiti ku vaimo kuiteski huomais ja sitte alkais valittaa että mitä sä kattelet jotain naisten kuvia.