Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miehet OIKEASTI ajattelevat naisten meikkaamisesta?

Vierailija
05.09.2020 |

- ja naisista, jotka eivät koskaan meikkaa? Naisetkin voivat vastata omia arvauksiaan ja oletuksiaan.

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

I didn't know that your lashes were so stubby and pale, just a little mascara and you'll look female!

Vierailija
42/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähempi parempi mitä tulee meikkaukseen. Mun unelmanainen on sporttinen, meikitön jolla pitkät hiukset ponnarilla 😍

Sporttimies33

Näin varmaan ajattelee moni mies, mutta sitten kun nainen on oikeasti meikitön, ei välttämättä enää kiinnostakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan meikata, se on kivaa ja rentouttavaa. Arkimeikkiini kuuluu kevyt meikkivoide, puuteri, peitepuikko, ripsiväri, kulmakynä ja huulipuna/kiilto. Voin lähteä ulos ilmankin mutten halua.

Yksi tapailumies meinasi huomauttaa kun nypin hajakarvoja kulmista, että ei pidä puunaamisesta. Sanoin hyvin selvästi että jos ei miellytä, ovi on tuossa, ja lisäksi jos tämä on mielestäsi puunaamista niin kuinkas sitten muu karvanpoisto, kampaajalla ja kosmetologilla käynnit, kuntosali, ihon rasvaaminen jne jne. Nautin kaikesta tuosta eli jos itsestäni huolehtiminen rasittaa niin väärän naisen kanssa olet koska piilossa en ala sitä tekemään.

Vierailija
44/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähempi parempi mitä tulee meikkaukseen. Mun unelmanainen on sporttinen, meikitön jolla pitkät hiukset ponnarilla 😍

Sporttimies33

Näin varmaan ajattelee moni mies, mutta sitten kun nainen on oikeasti meikitön, ei välttämättä enää kiinnostakaan.

Jep. Luonnonkaunis, virheetön iho, tummat ripset. Tietenkin on meikittä kaunis. Mites me kalpeat, joilla on läikikäs iho ja urheilun jälkeen kirkkaanpunainen? Värittömät ripset ja kulmat? Ei niin täydelliset kasvonpiirteet? Eipä onnistu :D.

Vierailija
45/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen meikkasin hyvin hillitysti, nykyisin en juuri koskaan yhtään. Päivittäin ihmettelen peiliin katsoessani, miten rupsahtanut olenkaan. Auttaiskohan pieni korjaava meikki? Rumastakin saa kauniimman meikillä, mutta jos ei osaa meikata, on parempi olla kokonaan ilman meikkiä. Yhtenä ongelmana näen sen, että jos meikkaa, se on tehtävä joka päivä, muuten näyttää meikittöminä päivinä hölmöltä.

Nuorempana vähimmäisvarustukseeni riitti ripsiväri, nykyisin näyttää oudolta, jos ripsiä laitettu ja iho luonnollisen siinä sivussa onkin tylsänvärinen ja valju.

Vierailija
46/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sporttimies33

Jep. Luonnonkaunis, virheetön iho, tummat ripset. Tietenkin on meikittä kaunis. Mites me kalpeat, joilla on läikikäs iho ja urheilun jälkeen kirkkaanpunainen? Värittömät ripset ja kulmat? Ei niin täydelliset kasvonpiirteet? Eipä onnistu :D.

Eipä mun punaisen läikikäs naama ole vielä ketään ihastusta karkoittanut. En ole mikään nätein kukka kedolla, hampaatkin vinksallaan. Hiukset ohuet kun mitkä. Mutta nauravainen ja iloinen luonne ilmeisesti on monen mieleen :D

Vierailija
47/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö no viimeksi tänä vuonna australiamiekkonen sanoi minulle, ettei ymmärrä miksi meikkaan aina, vaikka menisin vain kotiin hänen luotaan. Hän sanoi, etten tarvitse meikkiä :333333

Vierailija
48/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja australiamiekkonen on nähnyt minut täysin ilman meikkiä. Ilman mitään pidennyksiä, värjäyksiä sun muita. Ei minulla ikinä ole edea ollut mitään ripsipidennyksiä, mitä lie laminoituja kulmakarvoja tai värjättyjä karvoja naamassa. Ainoastaan tukassa on vähän sävyä.

Vierailija
49/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes*

Vierailija
50/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan meikata, se on kivaa ja rentouttavaa. Arkimeikkiini kuuluu kevyt meikkivoide, puuteri, peitepuikko, ripsiväri, kulmakynä ja huulipuna/kiilto. Voin lähteä ulos ilmankin mutten halua.

Yksi tapailumies meinasi huomauttaa kun nypin hajakarvoja kulmista, että ei pidä puunaamisesta. Sanoin hyvin selvästi että jos ei miellytä, ovi on tuossa, ja lisäksi jos tämä on mielestäsi puunaamista niin kuinkas sitten muu karvanpoisto, kampaajalla ja kosmetologilla käynnit, kuntosali, ihon rasvaaminen jne jne. Nautin kaikesta tuosta eli jos itsestäni huolehtiminen rasittaa niin väärän naisen kanssa olet koska piilossa en ala sitä tekemään.

itse myös pidän meikkaamista rentouttavana ja jotenkin "terapeuttisena".

menee samaan kategoriaan kuin käsityöt tai piirtäminen.

kun tietää, että edessä on hektinen ja stressaava päivä, niin meikatessa sitä jotenkin rentoutuu ja rauhoittuu ennen "oravanpyörään" astumista.

itse käytän meikinalustusvoidetta, kevyttä meikkivoidetta ja joskus kevyt puuterikerros.

käytän luomiväriä myös silmien rajauksiin kynän sijasta ja ripsaria en käytä, sillä ne "terävöittää" katsetta liikaa ja mulle sopii sellainen pehmeä ja utuinen meikki.

Vierailija
51/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kehuvat meikkaamattomia naisia, mutta todellisuudessa suurin osa menee aivan sekaisin eikä tiedä miten päin olla kun pääsee jutulle keskivertoa laittautuneemman ja huolitellun naisen kanssa. Olen tehnyt tämän saman havainnon kaikilla työpaikoilla ja työpaikkojen pippaloissa. Puheet ja käytös täysin ristiriidassa.

Vierailija
52/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole vahva meikki näyttänyt kellään naisystävistämi paremmalta. Paras on kevyt arkimeikki, mutta naiset ei luota miehen arvioon meikkauksen laadusta.

Joskus tuntuu, että naiset menee tilaisuuksiin esittelemään sitä hienoa meikkausta/meikkiä. Sillä ei ole niin väliä ettteikö se sovi naiselle yhtään ja oma naama näyttää liian meikkauksen takia oudommalta ja rumemmalta.

Vierailija
53/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi itselleni miestä, jolla on vahva mielipide naisten MEIKKAAMISESTA. Come on, se on vain meikkiä.

Kasvattakaa pallit.

Vierailija
54/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kehuvat meikkaamattomia naisia, mutta todellisuudessa suurin osa menee aivan sekaisin eikä tiedä miten päin olla kun pääsee jutulle keskivertoa laittautuneemman ja huolitellun naisen kanssa. Olen tehnyt tämän saman havainnon kaikilla työpaikoilla ja työpaikkojen pippaloissa. Puheet ja käytös täysin ristiriidassa.

Jälleen kerran esimerkki vanhasta totuudesta: jos haluat tietää, mitä ihmiset sisimmässään oikeasti ajattelevat, älä usko sitä, mitä he sanovat. Katso, mitä he tekevät, ja miten mihinkin reagoivat.

Tai noh, ei päde pikkulapsiin. Alle 7-vuotias ei yritä antaa korrekteja vastauksia, ei pakottaudu ajattelemaan "oikein" eikä hän sano mitään pelkästä kohteliaisuudesta.

Vierailija
55/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luonnollinen olisi ihanne niin varmaan kuolaisivat luonnollisia naisia instagramissa.

Vierailija
56/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei tykkää, jos nainen haluaa ilmaista itseään. Nainen saattaa olla silloin liian itsevarma, ja miestä alkaa pelottaa.

Vierailija
57/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei erota, onko nainen meikannut vai ei. He erottavat vasta kun on räikeää huulipunaa ja kirkkaansinistä luomiväriä.

Voivat tykätä 'luonnollisen' näköisestä naisesta, jolla itse asiassa on jo 5-10 tuotetta kasvoillaan.

Vää vää vää. Miehet on niin aivottomia ameeboita.

T Yemina Kotkasta

Vierailija
58/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei tykkää, jos nainen haluaa ilmaista itseään. Nainen saattaa olla silloin liian itsevarma, ja miestä alkaa pelottaa.

Totta. Milloin miehet tajuavat, että naiset saattavat jopa nauttia meikkaamisesta? Mitä pahaa siinä on???

Vierailija
59/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin rakastan kaikkea feminiinisyyttä. Meikkaaminen on mahtava juttu, kuten kaikki naisellisuus. Pitkät hiukset, rakennekynnet ja vaikka varpaiden geelilakkaus. Kaikki toimii ainakin mulle. Just maksoin omalle vaimolle microblading jonkun kulmakarvasysteemin, kun se pyysi siihen jeesiä... olen sanonut, että kaikeasta hänen naisellisuudestaan maksan vähintään puolet. Mua vartenhan ne loppukädessä on.

M35

Vierailija
60/127 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi itselleni miestä, jolla on vahva mielipide naisten MEIKKAAMISESTA. Come on, se on vain meikkiä.

Kasvattakaa pallit.

Entä jos mies meikkaisi? Voisiko naiselle olla mielipidettä?