Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rumien naisten elämä on toisten onnen vierestä katsomista

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvan nainen ei ole ruma, mutta otsikko on totta.

Älä katso Pricillaa, vaan hoitajaa hänen takanaan.

Tajusin kyllä. Mielestäni kuvan hoitaja/kätilö ei kyllä ole millään tapaa ruma vaan ihan normaalin näköinen vanhempi nainen.

Tämä aloitus kuvineen on toki provo tai vitsi, mutta otsikko pitää täysin paikkansa.

Vierailija
22/62 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samahan se on rumille miehillekin.

Rumien pitäisi yhdistyä keskenään niin saisivat onnen :)

Mieti minkälainen otus siitä vauvasta sitten tulisi. Hyvä vain ettei rumat pariudu edes rumien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti minkälainen otus siitä vauvasta sitten tulisi. Hyvä vain ettei rumat pariudu edes rumien kanssa.

Voihan valkoiset saada keskenään mustan lapsen, joten kaipa kaksi rumaa voi saada sitten hyvännäköisenkin lapsen.

Vierailija
24/62 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa se ruikuttaminen ja kehittäkää luonnetta ja persoonallisuutta, ulkonäököön ei kenenkään kannata elämäänsä perustaa.

Vierailija
25/62 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helvata. Vaikka se kätilö olis ollu Miss Universumin veroinen kaunotar, se olisi silti katsellut Elvistä kaihoisin katsein ihan vaan koska siinä vieressä seisoi ELVIS! Eikä se kätilö ollut edes ruma, vaan ihan norminainen.

Vierailija
26/62 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Itse kaunis ja onni potkaissut miehen suhteen, samoin ”rumalla” ystävälläni, kyllä se onni on kiinni muusta kuin ulkonäöstä.

Vierailija
27/62 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ulkonäöstä ole kiinni.

Vierailija
28/62 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa se ruikuttaminen ja kehittäkää luonnetta ja persoonallisuutta, ulkonäököön ei kenenkään kannata elämäänsä perustaa.

Naisilla se vaan ratkaisee, voi olla vaikka millainen vanha ruttuinen pieru kunhan perse keikkuu vielä nuorekkaan kauniisti niin johan riittää miehiä.

Vierailija
29/62 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v olen seurannut miten muut elävät.

Vierailija
30/62 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on jossain joku kauniimpi ja rikkaampi jonka onnea voi kadehtien katsoa sivusta.

Vierailija
31/62 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Itse kaunis ja onni potkaissut miehen suhteen, samoin ”rumalla” ystävälläni, kyllä se onni on kiinni muusta kuin ulkonäöstä.

Onneksi havaintosi täyttää tieteelliset kriteerit otoksen koon suhteen. Kyllä se fakta kuitenkin on että ulkonäöllä on valtava merkitys parisuhteen muodostumisessa. Jos ruma kaverisi löysi ruman, kiltin miehen, niin tuskin sinä häntä kadehdit.

Vierailija
32/62 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari melkoisen hyvännäköistä kaveria ja he ovat onnettomia suhteissaan. Meikäläinen sen sijaan on maksimissaan tavis ja rakkaan miehen kanssa oltu yhdessä 15 vuotta.

Vierailija
33/62 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä hirveää, jos se vauva joutuisi sinun armoillesi :(

Vierailija
34/62 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samahan se on keskitason miehillekin. Ero siinä ettei miehet ole aina üüüüülisemassa ja volisemassa.

😂 salli mun nauraa. Ai ei ole miehet inisemässä naisten kriteereistä!!

Vierailija
35/62 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä huolet.

Vierailija
36/62 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvan nainen ei ole ruma, mutta otsikko on totta.

Älä katso Pricillaa, vaan hoitajaa hänen takanaan.

Tajusin kyllä. Mielestäni kuvan hoitaja/kätilö ei kyllä ole millään tapaa ruma vaan ihan normaalin näköinen vanhempi nainen.

Tämä aloitus kuvineen on toki provo tai vitsi, mutta otsikko pitää täysin paikkansa.

Aloitus ei ole kumpaakaan.

Vierailija
37/62 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priscillalle kävi ihan samalla lailla kuin mulle. Sain komean, mutta päihderiippuvaisen miehen, ja ero tuli pian. Että se siitä onnesta.

Vierailija
38/62 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pari melkoisen hyvännäköistä kaveria ja he ovat onnettomia suhteissaan. Meikäläinen sen sijaan on maksimissaan tavis ja rakkaan miehen kanssa oltu yhdessä 15 vuotta.

Parhaimmat näköisimmillä on onnettomimmat suhteet. Eihän ne koskaan kestä kauan, kun petetään molemmin puolin.

Vierailija
39/62 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvis onkin ihan hyvä esimerkki tähän topikkiin :)  ...kaunein ihminen ikinä (mies tai nainen, ihan sama).

Vierailija
40/62 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä liikutteko te koskaan kotienne (tai missä lie laitoksessa asutte) ulkopuolella mutta kyllä suurin osa tuolla kaupungilla liikkuvista pariskunnista on ihan taviksia, jotkut rumia ja vain todella pieni prosentti kauniita.

Sekin kannattaa muistaa että kauneus on katsojan silmässä, ei kaikki viehäty samanlaisesta ulkonäöstä.

Mutta sen tiedän 100% varmuudella ettei kukaan viehäty itsesäälistä.