Rumien naisten elämä on toisten onnen vierestä katsomista
https://is.mediadelivery.fi/img/658/65dd2b15b55d4ac4a9bcbaa88f5407b9.jp…
Tämä kuva saa kyyneleisiin.
Kommentit (62)
Kuvaa en saa auki, mutta otsikkoon sanon: totta.
Vierailija kirjoitti:
Samahan se on rumille miehillekin.
Kummatkin haaveilevat siitä onnesta muutamaa pykälää itseään tasokkaamman kanssa, eivätkä kelpaa toisilleen joten siinäpä märisevät.
Vierailija kirjoitti:
Rumien pitäisi yhdistyä keskenään niin saisivat onnen :)
Ei nyt olisi kannattanut juuri tuota kuvaa tai pariskuntaa tähän yhteyteen linkittää. Ei onni kestänyt. Mutta oliko viestisi, että kauneus ei takaa onnea. Se on kyllä totta. Olin itse kaunis nainen, mutta en ole koskaan ollut onnellinen, hieman iloinen joskus.
Kuvasta puuttuu tuohon "rumaan" naiseen lapsesta asti ihastuneena ollut kiltti mies, joka tunti ennen kuvan ottamista hirtti itsensä yksiönsä komeroon.
Kuvan nainen ei ole ruma, mutta otsikko on totta.
Jos Elvis olisi nainut ruman muijan niin se saattaisi olla vielä elossa, samoin kun jälkikasvunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumien pitäisi yhdistyä keskenään niin saisivat onnen :)
Niinpä. Mutta kun ruma ei kelpaa edes rumalle 🙄
Vierailija kirjoitti:
Kuvan nainen ei ole ruma, mutta otsikko on totta.
Älä katso Pricillaa, vaan hoitajaa hänen takanaan.
Tulee vaikutelma, että kuvassa taaempana oleva nainen tuntee kuvan miehen. Lapsen oikea äiti?
No höpö höpö taas.
Kauneus on yhdenlaista valuuttaa ja auttaa paljon. Mutta suurin osa on sekä miehistä että naisista on tavallisen näköisiä, on hyvät ja huonot puolet. Siinä on kyllä täysin mahdollista olla onnellinen jonkun toisen tavallisen ihmisen kanssa.
Jaa , tuskin esim menestyneet , talouselämän tai tiedeyhteisöjen arvostamat naiset seuraavat onnettomina missityyppejä,.
Ei tuo toinen nainen ole niin ruma, etteikö hänellä olisi miestä ollut. Varmasti oli.
Niinhän se männöö.
Itse olen rumuuden lisäksi niin huonoitsetuntoinen, että vaikka joku ilmestyisi ihan kotiovelle asti vannomaan ikuista rakkauttaan minuun, en uskaltaisi tarttua tarjoukseen. :D
Mä oon ruma nainen, mutta mulla on tosi onnellinen parisuhde. Meillä oli hiljattain 10-vuotishääpäivä, että ihan tuoreesta suhteesta ei ole kyse.
Tuolla naisella oli kasvoillaan vilpitön hymy, en tajua, miksi juuri tuo kuva ilmensi muka erityisesti rumuutta. Eihän Elviksen ja Priscillan suhdekaan kauhean onnellinen ollut. Tuon hoitajan elämästä emme taas tiedä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jaa , tuskin esim menestyneet , talouselämän tai tiedeyhteisöjen arvostamat naiset seuraavat onnettomina missityyppejä,.
Ne nimenomaan seuraa. Kaikkea voi saavuttaa mutta nuo saavutukset ei tarkoita että löytäisi hyvännäköisen ukon.
No jos tavoitteena Elvis tai vastaava, niin juu. Onnea saat odotella.
Samahan se on keskitason miehillekin. Ero siinä ettei miehet ole aina üüüüülisemassa ja volisemassa.