Olen läski nainen ja tulin torjutuksi
Mitat 168 cm ja 85 kg.
En silti jää surkuttelemaan tilannettani, vaan aloitan laihduttamisen. Korjaan ruokavalion, liikuntaa harrastan jonkin verran nytkin. Jossain vaiheessa alan treenaamaan.
Haluan miehen ja suhteen :) En halua miestä, joka "joutuu tyytymään" minuun, haluan miehen joka haluaa minut ja kokee minut puoleensavetävänä :)
Kommentit (44)
Itse olen etsinyt miestä 64-88 kiloisena, ikinä ei ole ongelmaa ollut. Enkä ole siis kasvoiltanikaan mikään kaunotar. Toki rasva kerääntyy aika kivan tasaisesti ja enimmäkseen ”hyville alueille”. Ja nyt olen naimisissa ollut jo vuosia vuosia, eli osaan myös pitää miehen, ja tämän suhteen aikana olen käynyt yli 90-kiloisena. Miehellä ei ole mitään fetissiä, mutta rakastaa minua ihmisenä, ei pelkkää vartaloani.
N. 158cm
Ei kilot vaan kaikki muu ihmisessä. Miten kantaa itsensä ja onko arvokkaan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulit torjutuksi oman pääsi sisällä?
Ihan kuule rohkaistuin tekemään aloitteen kiinnostavan miehen suhteen, ja hän torjui minut.
Ap
Ei muuta kun laihdutusta ja lenkkiä sitten vaan ..
Zincc
Milloin työkyvytön, alkoholisoitunut, lihava ja tyhmä amis on liikkunut Lidliä pidemmälle?
Silloin, kun sinä katsot sen vaivan arvoiseksi.
Joo, naisen kiinnostus miehiä kohtaan on heikkoutta ja säälittävää. Feministiset uskonsisaret halveksivat ajatusta siitä, että heteroseksuaalinen nainen kehtaa haluta miehiä. Jos on naisiin päin, on hyvä tai sitten miesvihaaja katkero tai miksi ei vaikka molempia. Tämä se on todellista vahvuutta ja feminiinisyyttä naiset!