Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen läski nainen ja tulin torjutuksi

Vierailija
04.09.2020 |

Mitat 168 cm ja 85 kg.

En silti jää surkuttelemaan tilannettani, vaan aloitan laihduttamisen. Korjaan ruokavalion, liikuntaa harrastan jonkin verran nytkin. Jossain vaiheessa alan treenaamaan.

Haluan miehen ja suhteen :) En halua miestä, joka "joutuu tyytymään" minuun, haluan miehen joka haluaa minut ja kokee minut puoleensavetävänä :)

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakkien syy mikä tahansa, niin ylipainoisena laihdutus kannattaa aina.

Vierailija
22/44 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että torjui sut pläskien takia? Ei hoikkuus vielä riitä syyksi seukata jonkun kanssa.

Koska emme tunteneet (hän ei tiennyt luonteenpiirteistäni mitään eikä taustastani mitään), niin torjunnan on täytynyt perustua ulkomuotooni. 

Ap

Ehkä sulla on sen mielestä ruma nenä tai haiseva hengitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki jotain itsekunnioitusta. Ällöttää tuollaiset naiset, jotka käyvät vaikka kauneusleikkauksissa, kunhan vaan joku mies heidät huolii. Säälittävää.

Tää on niin tätä.

Jos olet lihava -> Hyi helkutti, laihduta hyvä ihminen!!!

Joslet lihava ja alat laihduttaa -> Olet säälittävä!

Lihava ihminen ei vaan voi voittaa.

Vierailija
24/44 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki jotain itsekunnioitusta. Ällöttää tuollaiset naiset, jotka käyvät vaikka kauneusleikkauksissa, kunhan vaan joku mies heidät huolii. Säälittävää.

Tää on niin tätä.

Sitten kun on laihtunut -> Näytät aivan kamalan riutuneelta!!!

25/44 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulit torjutuksi oman pääsi sisällä?

Ihan kuule rohkaistuin tekemään aloitteen kiinnostavan miehen suhteen, ja hän torjui minut. 

Ap

Ei muuta kun laihdutusta ja lenkkiä sitten vaan ..

Zincc

Milloin työkyvytön, alkoholisoitunut, lihava ja tyhmä amis on liikkunut Lidliä pidemmälle?

Älä herjaa Zinkkistä. Ei hän voi taustalleen mitään. :(

Vierailija
26/44 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin tätä.

Saahan sitä laihduttaa, mutta ei siksi, että kelpaisi edes jollekin miehenkuvatukselle.

Vierailija
27/44 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salille tai sitte etsit lihavia miehiä niin et tuu torjutuks

Ap sanoi nimenomaan ettei halua, että mies joutuu tyytymään häneen. Kyllä ne lihavatkin miehet haluaisivat ensisijaisesti hoikan naisen.

Vierailija
28/44 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos sait motivaatiota laihduttaa, mutta älä tee sitä itseinhosta käsin. Tsemppiä kuitenkin urakkaan jos siihen lähdet!

Sanoit ettet tuntenut miestä kunnolla, eikä hän sinua. Ei kaikki kiinnostu tutustumatta, vaikka toinen olisi kuinka hyvännäköinen. Varsinkin huonot kokemukset parisuhteista ja ihmisistä tekee varovaiseksi, eikä innostu kiinnostavistakaan ihmisistä helposti.

Vierailija
29/44 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap sanoi nimenomaan ettei halua, että mies joutuu tyytymään häneen. Kyllä ne lihavatkin miehet haluaisivat ensisijaisesti hoikan naisen.

No höpsis nyt. Oon ap:n kanssa aika samoissa mitoissa ja silti vientiä olisi. Ja kiinnostuneet on hyväkuntoisia, hyvännäköisiä miehiä joilla on varaa valita. Palstalla kaikki pyörii pelkkien kilojen ympärillä, mutta oikeassa elämässä vaikuttaa myös se, millainen olet ihmisenä.

Vierailija
30/44 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höpsis nyt. Oon ap:n kanssa aika samoissa mitoissa ja silti vientiä olisi. Ja kiinnostuneet on hyväkuntoisia, hyvännäköisiä miehiä joilla on varaa valita. Palstalla kaikki pyörii pelkkien kilojen ympärillä, mutta oikeassa elämässä vaikuttaa myös se, millainen olet ihmisenä.

Fetissit ovat eri asia.

Vierailija
31/44 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mies, jolla on lihavuusfetisissi, olisiko sellainen kiva?

Vierailija
32/44 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin tätä.

Saahan sitä laihduttaa, mutta ei siksi, että kelpaisi edes jollekin miehenkuvatukselle.

Joku miehenkuvatus tai ihana, tasokas mies, joita on maailma pullollaan emmekä tiedä vaikka joku heistä ap:n huolisikikin, mutta haukutaan heidät nyt varmuuden vuoksi pinnallisiksi hirviöiksi.

Vierailija
33/44 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. 

Enkä minä mikään yliläski ole, en valas enkä tankki. Tuolla ulkona näkee paljon lihavampia naisia normaalipainoisten miesten kanssa. 

Ap

Vierailija
34/44 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
35/44 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap!

Mä painoin 50 kg ja olin hiton timmi, kun rohkaistuin tekemään ainoan kerran elämässäni aloitteen. Sain pakit!

Mies oli vielä itse reilusti ylipainoinen, mut tykkäsin silti hulluna, otti itsetunnon päälle!

Aina ei voi onnistua, eikä se ole painosta kiinni!

Et ole todaria lukenut?

Kun kahtakymmentä yrittää niin yksi suostuu, ja sehän riittää.

Vierailija
36/44 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet vain olisi tietty mannekiini.

Vierailija
37/44 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. 

Enkä minä mikään yliläski ole, en valas enkä tankki. Tuolla ulkona näkee paljon lihavampia naisia normaalipainoisten miesten kanssa. 

Ap

Tää on kyl jännä, silti ite ei saa miestä vaikka on lähes normaalipainoinen.

Vierailija
38/44 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä laihdutukseen :).

Mä oon painanut aikuisena 58-72kg, nyt 61, mutta aina olen ollut näkymätön miehille. Olen pyytänyt lukuisia miehiä treffeille vuosien varrella, mutta eivät he juurikaan ole lähteneet. Muutamat ensitreffit ja se siitä. Minua ei kukaan ole pyytänyt ulos eli yksin olen sitten elämää tallannut.

En tiedä mikä minussa on vikana kun tosiaan kaiken kokoiset ja muotoiset ihmiset löytävät pareja, mutta minä jään aina ilman... Mutta ei auta. Se juna meni jo.

Vierailija
39/44 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fetissit ovat eri asia.

Jos ylipainoisista tykkääminen olisi merkki fetissistä, valtavan iso osa suomalaisista olisi fetisistejä.

Vierailija
40/44 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että torjui sut pläskien takia? Ei hoikkuus vielä riitä syyksi seukata jonkun kanssa.

Jos miehen pitää valita hoikan ja läskin väliltä, niin valinta osuu siihen hoikkaan naiseen ja muut jutut katsotaan sitten tapailun edetessä. Ulkonäön perusteella tapahtuu alkukarsinta, jos se ei miellytä niin ei tule jatkoa. Olen itse ylipainoinen nainen ja jokaisen miehen olen nyt ylipainoisena menettänyt jollekin hoikalle naisille. Kyllä ylipainoisuus on miehille suuri turn off.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän