Pahin valmisruoka jonka olet koskaan ostanut?
Itsellä Kokkikartano Metsästäjänleike ja muusi 350g, muusi oli velliä sekä itse leike oli limainen lätty
Kommentit (681)
Jonkun halpismerkin tortelliinit, taisivat olla Xtran lihatäytteisiä torteliineja. En tiedä, että mitä lihaa se täyte oli, mutta oikeasti se maistui todella pahalta ja niiden torteliinien koostumus oli muutenkin vastenmielinen. En vain pystynyt syömään niitä loppuun ja se harmitti, kun rahaa ei ollut melko paljon eikä olisi ollut varaa heittää ruokaa roskiin.
Saarioisten maksalaatikko. Ihme puuroa joka tarttui kitalakeen Eltaantunut rasva päämakuna, maksasta ei tietoakaan.
Nauhgty burger lohipihvit..hirvee maku ja kovia siemeniä pinnalla ja tosi kuiva rakenne. Joku kehui noita Saarioisten valmispuuroja..itsellä lensi ohra ja kauraspelttipuurit roskiin, ei saanut alas.
En tieda mutta täällä Espanjassa on ainakin ihan hel..n pahaa valmisruokaa ja esim. mikropizza ihan syömäkelvotonta. Ehkäpä täällä valmistaaki suurin osa itse ruokansa ja nuo on tarkotettu vaan jollekin uusavuttomille joiden pakko ostaa kun eivät osaa itse laittaa mitään.. Kuukauden oleskellu nyt täällä enkä enää koskaan turvaudu täällä valmisateriaan .
Meni siis vähän aiheen ohi mutta muistutan vaan että Suomessa on todella hyvät valikoimat valmisruokien suhteen ainakin tähän maahan verrattuna.
Jo wrappi. Aivan limainen löllö se itse wrappi ja kuvottavan makuiset täytteet, joista ensi haukulla tarttui kitalakeen rasvat. Sylkäisin pois ja loput jäi syömättä.
Vierailija kirjoitti:
En tieda mutta täällä Espanjassa on ainakin ihan hel..n pahaa valmisruokaa ja esim. mikropizza ihan syömäkelvotonta. Ehkäpä täällä valmistaaki suurin osa itse ruokansa ja nuo on tarkotettu vaan jollekin uusavuttomille joiden pakko ostaa kun eivät osaa itse laittaa mitään.. Kuukauden oleskellu nyt täällä enkä enää koskaan turvaudu täällä valmisateriaan .
Meni siis vähän aiheen ohi mutta muistutan vaan että Suomessa on todella hyvät valikoimat valmisruokien suhteen ainakin tähän maahan verrattuna.
Ohis: Espanjassa ne paremmat valmisruuat myydään pakasteina. Markettien valmisruuat ovat Espanjassa tosiaan aika luokattomia.
Suomessa ne Amarillon valmisruuat ovat kamalia ja en edes ole mikään nirso, melkein kaiki uppoaa.
Joku Lidlin pieni lasagne, hyi miten syömäkelvotonta roskaa voikaan tehdä. Hirveetä raaka-aineiden tuhlausta tehdä sellaista roskaa (tai ehkä se oli tehtykin roskista maun perusteella) ja uskomatonta että voi edes lasagnen pilata niin pahasti.
Vian bulgogi!! Ihan kauhea. Raakaa riisiä, jota oli ihan liian vähän suhteessa ylimakeaan ällöön kastikeeseen.
En tiennykkään että Lidl valmistaa makaronilaatikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Kariniemen kananpojan poppis. Haisee permanenttiaineelle.
Tätä en minäkään kyennyt syömään. Ei hajun takia vaan kun ei maistu yhtään millekään.
Kotimaista pinaattikeitto. Vatsa meni aivan sekaisin, luulin et olin saanut vatsataudin ja kokeilin pari kertaa. Ripuli tulee taatusti.
härkis
tosin en ole ostanut, vaan ruokajonosta niitä sai kassikaupalla eikä kelpaa edes ruokajonon pummeille
kaikki valmismakaroonilaatikot on paskaa, siis liian kovaa ja nöyhtänä vähän jotain sianlihaa eikä juustoa!
ei makarooniklaatikko pitää tehdä itse ja sen pitää olla vetelää, tomaattia sekaan ja kunnon lijhaa sekä paljos juutoa sekä sinihomejuustoa sekaan
Vierailija kirjoitti:
Ne Saariosten valmiskeitot. Erityisesti se lohikeitto jossa on vain lientä, perunaa, pippureita ja ruotoja. Ihmettelen että miksi niitä ostetaan niin paljon kun tosiaan kaupassa kassalla olen töissä ja huomannut että juurikin noita Saarioisten keittoja (lohi ja liha) keittoja myydään eniten.
Kanakeitto on hyvää. On myös Rainbow'lla. Ja olisko ollut se Lidlin versio myös syötävää. Jostain syystä kanakeitosta ei olla vielä ainakaan pystytty ihan hirveää tekemään mitä näitä kolmea olen maistanut.
Andyspirit kirjoitti:
härkis
tosin en ole ostanut, vaan ruokajonosta niitä sai kassikaupalla eikä kelpaa edes ruokajonon pummeille
Sain joskus minäkin työttömyysaikana ruokajonosta noita. Aivan hirveä työ saada edes syömäkelpoista, menee köyhällä kaikki mausteet ja kastikkeet kaapista tuohon.
Ei varsinainen ruoka, mutta ostin joskus etnisestä kaupasta jotain Green jelly-nimistä säilykettä. Mauton, myrkynvihreä klöntti pyöri suussani viisi minuuttia, kunnes luovutin ja sylkäisin sen roskikseen. Vieläkin puistattaa.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin kreikkalainen lihapaistoa eli lehtitaikinaa ja jauhelihaa 🤢🤮.
Ensimmäisen suupalan jälkeen koko iso uunissa paistettu lihalevy roskiin. Sääli ettei ole koiraa.
Ei kelpaa meidän koiralle (welsh corgi), joka on yleensä kaikkiruokainen ahmatti🤮
Ostin aasiakaupasta kevätkääryleitä ja olivat ihan järkyttävän pahoja! Jotenkin kuvittelin, että olisivat parempia kuin esim. Lidlistä ostetut, mutta ei. Lidlin kevätkääryleet olivat huomattavasti parempia.