Pahin valmisruoka jonka olet koskaan ostanut?
Itsellä Kokkikartano Metsästäjänleike ja muusi 350g, muusi oli velliä sekä itse leike oli limainen lätty
Kommentit (681)
Säilykelihapullat. Meinasin yrjötä jo ensimmäisestä lusikallisesta.
Vierailija kirjoitti:
Atrian maksalaatikko,ero muihin uskomaton.Sianmaksaa,ei muuta maksaa.
Pirkan maksalaatikossa ei taida olla maksaa ollenkaan.
Partiossa keiteltiin jotain pierun makuista valmispussiruokaa. Olisikohan ollut joku juustopasta.
Atrian Kermainen Pekoni-Kinkkupasta oli mauton.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin 2,39€ maksavat einesruoat ovat hinta-laatusuhteeltaan markkinoiden parhaimpia. Esim. Lasagne ja kasvisgratiini.
Lidlin lasagne sellanen isompi pakkaus, yök ällöttävää mömmöä. Joskus olin ostanut Lidlin pinaattilasagnea, joka oli syötävää, luulin että tämä lihaisa lasgne olis myös syötävää, no ei ollut.
Ottakaapa huomioon, että tää keskustelu on alkanut melkein 2v sitten. Moni tässä moitittu valmisruoka on ainakin nykyään minusta ihan hyvää.
Minä tykkään hyvänmakuisista maksalaatikoista kuten Saarioinen, mutta kamala kun erehdyin keväällä ostamaan melkein puolta halvempaa toista Lidlistä (oliko jokin Koskikylän tai jotain sinne päin) Aivan karmean makuista ja ihme klimppejä.
Joskus 1980 luvulla ostin Eka-marketista Neuvostoliitossa valmistetun säilykekeiton. Taisi olla jotain kaalikeiton tapaista. Siinä oli yksi (1) pala lihaa. Semmoinen possun kyljestä leikattu pala jossa oli nahkassa vielä karvatkin.
Samantien roskiin eikä ikinä enää.
Yritin opiskelijabudjetilla elää halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Atrian maksalaatikko,ero muihin uskomaton.Sianmaksaa,ei muuta maksaa.
Tätä en pystynyt syömään ja mä tykkään paljon Saarioisten maksalaatikosta.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin kreikkalainen lihapaistoa eli lehtitaikinaa ja jauhelihaa 🤢🤮.
Ensimmäisen suupalan jälkeen koko iso uunissa paistettu lihalevy roskiin. Sääli ettei ole koiraa.
Meillä mies halusi ostaa tämän, vaikka yritin sanoa että se on oikeasti pahaa. Ei uskonut ja osti meidän viimeisillä rahoilla ton ja kun alkoi syömään, hän melkein oksensi.
Heimon lohivarras meni roskiin.
Haisi vaan niin pahalle.
Alennuksesta joku muka vähän parempi annos (en muista merkkiä) pastaa sienikastikkeella. En millään pystynyt syömään loppuun, vaikka ruokahävikkiä yritänkin välttää.
Yleensä mikään liharuoka ei ole onnistunut noissa valmisruuissa.
Ei kannata ostaa kallista lihaa.
Atria makaroonilaatikkoa en saa ales. On jotenkin niin öljyistä.
Komeron Lohi -ruokakippo. Ajattelin että jee, kerrankin hyvännäköistä ja tuoreenoloista einestä. No hyi hitto mikä maku! Roskiin meni.
Ainoa hyvä mikroeines on kokkikartanon tomaatti-vuohenjuustokeitto. Muut ovat korkeintaan välttävää tasoltaan. Pakasteessa on sitten jotain ihan siedettäviäkin eineksiä.
Ei varsinaisesti maultaan pahin mutta ehdottomasti turhin oli armeijassa sissimuonapakkauksessa ollut Jalostajan lihakeittopurkki. Energiaa koko purkissa huima 140kcal, jaksa sillä sitten sotia. Hernekeitossa oli 5 kertaa enemmän, aina piti yrittää noukkia laatikosta se pussi missä oli hernekeitto.
En tiedä oliko pahin, mutta Knorrin lihaåpullapastakupit ovat ainakin mauttomuudessaan kärkeä. Olis voinut vaikka laittaa kuppiin jauhoja ja vettä, olisi maku ollut sanaa tasoa.
Italia lautasella Ahvenpyörykät ja joku härkispyörykkä. Piti jälkimmäisen jälkeen tuulettaa koko päivä.
Vegaaninen (maidoton) pinaattikeitto. Ei syöneet lapset eikä edes aikuiset saaneet alas.
Ne Saariosten valmiskeitot. Erityisesti se lohikeitto jossa on vain lientä, perunaa, pippureita ja ruotoja. Ihmettelen että miksi niitä ostetaan niin paljon kun tosiaan kaupassa kassalla olen töissä ja huomannut että juurikin noita Saarioisten keittoja (lohi ja liha) keittoja myydään eniten.
Lammas ja silli on haisevaa lihaa