Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvaako muka kaikkien naisten nännien ympärillä karvoja? Mulla ei!

Vierailija
11.10.2013 |

Katsoin suurennuslasilla ja en löytäny kyllä karvan karvaa etsimälläkään. Tuosta toisesta ketjusta vaan luin ja siksi ihmettelin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla kyllä ei oo, etsimälläkään, karvaa tisseissä. Kun valoa vasten katsoo, niin erottaa kyllä just just tollasta väritöntä ohutta untuvaa käsivarsien sisäsyrjillä ja poskilla, mutta tisseistä en kyllä löydä vaikka miten päätäni kääntelen.

Oon syönyt viisi vuotta e-pillereitä, ja tarkemmin ottaen Diane Novaa, jota käytetään myös hirsutismin hoitoon, eli jos minulla on luonnottoman vähän ihokarvoja niin syytän sitten sitä.

Vierailija
2/37 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt vammaishoitajana, että eräällä lesbolla pienikasvuisella todella kasvoi kauheita isoja, paksuja karvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 15:57"]

Kyllähän sulla on ihokarvoja koko kehossa? Keskellä mahaa ja poskeakin... Kaikilla on. Jos sulla ei ole normaalia ohutta väritöntä karvoitusta joka paikassa, niin olet epänormaali.

Ne karvat sitten tummenee iän ja hormonimuutosten myötä, samaa tahtia kun vanhoista paikoista vähenee.

[/quote]

Ét varmaan tiedä, että tässä puhutaan paksuista mustista rintakarvoista, joita naisella ei kuulu olla, mutta joillakin siis on kuitenkin.

Vierailija
4/37 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin valoa vasten, en näe en sitten mitään, en vaaleaa, en hentoa en karvan karvaa vaikka itkisin. ap

Vierailija
5/37 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset, varautukaa tähän myös: se sievä karvakiitorata koipien välissä pyrkii myös nivusiin ja peppuseutuun, kun ikää alkaa olla lähemmäs 40. Pystyviiru napa myös löpsähtää poikittaiseksi hymiöksi. Naurakaa niin pitkään kun voitte, aikanaan tissien alla pysyy kynä -sekä penaali.

Hyvä puoli karva-aarissa on se, että on kerrassaan nautinnollista antautua miehensä hemmotteluhoitoon. Kun voi asettua seljälleen, levittää jalkansa, ummistaa silmänsä ja antaa armaan tehdä kauneuden töitä, on lopulta ihanaa saada lämmin kieli  silkoisen sileälle iholleen. Kyllä siinä ripsienpidennnys- ja kynsimanikyyrit jäävät kuudennelle sijalle.

Ei paljon tartte miettiä  onko mahassa makkara, leuassa finni tai pyllyssä ryppy.

Vierailija
6/37 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 01:14"]

No ei kasva. Jos kasvaa niin on epänormaalia.

Itse olen 45-vuotias, eikä ole karvoja näkynyt. Rinnat ja olemu naisellinen. Kasvaakohan niillä, joista ei oikein tiedä, ovatko miehiä vai naisia eli olematonrintaisilla ja muutenkin sekasikiöillä?

[/quote]

Hehheh. Sun naiseutesi alkaa olla kohta muisto vain :)

Vierailija
7/37 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äl huoli ap, jahka pääset kunniakkaaseen keski-ikään, niin kyllä sinäkin ne ekat karvat löydät. Terv. Rouva 47

Vierailija
8/37 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 01:20"]

Nuoret naiset, varautukaa tähän myös: se sievä karvakiitorata koipien välissä pyrkii myös nivusiin ja peppuseutuun, kun ikää alkaa olla lähemmäs 40. Pystyviiru napa myös löpsähtää poikittaiseksi hymiöksi. Naurakaa niin pitkään kun voitte, aikanaan tissien alla pysyy kynä -sekä penaali.

Hyvä puoli karva-aarissa on se, että on kerrassaan nautinnollista antautua miehensä hemmotteluhoitoon. Kun voi asettua seljälleen, levittää jalkansa, ummistaa silmänsä ja antaa armaan tehdä kauneuden töitä, on lopulta ihanaa saada lämmin kieli  silkoisen sileälle iholleen. Kyllä siinä ripsienpidennnys- ja kynsimanikyyrit jäävät kuudennelle sijalle.

Ei paljon tartte miettiä  onko mahassa makkara, leuassa finni tai pyllyssä ryppy.

[/quote]

Mulla oli tuollainen karvoitus jo teininä. Ja häpykarvoituksesta on harva tumma karvoitus napaan saakka sekä siellä täällä koko reidet ja polvet. Nännien ympäriltäkin löytyy jokunen tumma paksu karva. (Nypin ne tietty yleensä, mutta jos jää nyppimattä, niin pitkiä tummia karvoja siihen kasvaa.)

Vierailija
9/37 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain muistan kuulleeni, että ne karvatupet ovat ihan lapsesta saakka olemassa niillä joilla ne on. Jokainen ihminen on blandaus naista ja miestä karvoineen ja hormooneineen. Nuorempana karvat ei kiusannut, iän mukana tulevat enempi esiin.

Vierailija
10/37 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minulla kasva. Luulen, että liittyy karvojen laatuun, mitä tummempi, paksumpi ja karheampi karvoitus sitä todennäköisemmin sitä puskee myös vähemmän mairittelevista paikoista. Välimerellä kun katsoo naisia niin vahaamattomilla on yksin selkä monesti karvan peitossa. Minulla on säärissä aika runsas karvankasvu, mutta polvesta ylöspäin jalatkin ovat karvattomat. Hiuksia on paljon, mutta hiuslaatu ohut ja lasimainen.

Vierailija
11/37 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen ja sulla ei kasva, niin mikähän on oikea vastaus.

Vierailija
12/37 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla kasva, oon just bussissa niin en viiti alkaa tiirailemaan, mutta oon kyllä 100% varma.

Vierailija
13/37 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva sulle. Mulla kasvaa molempien nännipihojen ympärillä. Ottaa päähän, mutta minkäs teet. Paitsi nypit.

Vierailija
14/37 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ajankohtainen postaus, kiitos siitä! Ajattelin juuri tällä viikolla tehdä aloituksen samasta aiheesta. Ja kyllä: minulla kasvaa. Erityisesti vasemman nännin ympärillä yksittäisiä, mutta pitkiä ja tummia. Unohtunut nyppiä pois. Nyt tajusin olevani friikki.

Vierailija
15/37 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi, ei todellakaan kasva! onneksi.

Vierailija
16/37 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rintakarvoja. Olen 48-vuotias. Kunniakasta keski-ikää odotellessa. :D

Vierailija
17/37 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ilmaantui nännikarva toiseen tissiin tultuani raskaaksi, siihen se on jäänyt. En pysty nyppäämään sitä pois, katkaisen aina kun huomaan sen. Kasvaa pisimmilläään monen sentin pituiseksi :/

Vierailija
18/37 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kasvaa, ne ilmaantui murrosiän mukana. Siis muutama tumma karva kummankin nännin ympärillä, jotka nypin pois sitten kun ne alkaa näkyä.

Vierailija
19/37 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karu totuus: Karvaa ne hiuksetkin on. Yleensä ihmisillä, joilla on vähäiset karvat, paistaa myös päänahka ohuiden ja harvojen hiusten läpi. Ja jos on vähän karvakkaampi muuten, niin hyvin todennäköisesti saa myös ylpeillä runsailla, paksuilla hiuksilla.

Vierailija
20/37 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 10:12"]

Ei ainakaan minulla kasva. Luulen, että liittyy karvojen laatuun, mitä tummempi, paksumpi ja karheampi karvoitus sitä todennäköisemmin sitä puskee myös vähemmän mairittelevista paikoista. Välimerellä kun katsoo naisia niin vahaamattomilla on yksin selkä monesti karvan peitossa. Minulla on säärissä aika runsas karvankasvu, mutta polvesta ylöspäin jalatkin ovat karvattomat. Hiuksia on paljon, mutta hiuslaatu ohut ja lasimainen.

[/quote]

Ei itse asiassa liity. Mulla on samoin paljon hiuksia, mutta ne ovat vaaleita ja ohuita. Ihokarvat ovat erittäin vaaleita ja untuvaisia. Paitsi nuo nännin ympärillä puskevat jouhimaiset karvat. Hormonijuttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän