Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvaako muka kaikkien naisten nännien ympärillä karvoja? Mulla ei!

Vierailija
11.10.2013 |

Katsoin suurennuslasilla ja en löytäny kyllä karvan karvaa etsimälläkään. Tuosta toisesta ketjusta vaan luin ja siksi ihmettelin.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kasvaa, lällällää!

Vierailija
22/37 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kasvanut ennen, mutta sitten kun käytin parin vuoden ajan e-pillereitä, alkoi toisen nännin ympärillä kasvaa 4 karvaa ja toisen 2. Ne eivät ole hävinneet, vaikka pillereiden käytön lopetin jo 15 vuotta sitten. 

Eli, en usko, että kaikilla kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu?

Vierailija
24/37 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt koskaan pillereitä, siitäkö karvattomuuteni johtuu? ap

Vierailija
25/37 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 15:16"]

[/quote]

Ei. Karvojen kasvamattomuus korreloi suoraan korkean älykkyysosamäärän kanssa.

Vierailija
26/37 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kasva.

Vierailija
27/37 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei kasva. Katsotaan tuleeko niitä myöhemmin, kun tulee vuosia lisää. Nyt ikää 24 vuotta. 

Vierailija
28/37 |
13.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon luullut että oon ainut jolla niitä karvoja on, mutta en näköjään. Mulla on monorakkulaiset munasarjat ja hormoonit perseellään.

Vierailija
29/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lukenut, että nännien ympärillä olevat tummat pitkät karvat aiheutuvat usein hormonitasapainon ailahteluista ja vaihteluista -- siksi monilla niitä tuleekin esim. teini-iässä, raskauden aikaan, tai e-pillereiden takia.

Vierailija
30/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisia karvoja nänneissä kasvaa naisilla joilla on enemmän testosteronia.

Hassua kyllä nämä naiset ovat myös niitä jotka koetaan seksikkäiksi, ja jotka myös nauttivat seksistä enemmän. Kunhan tietysti sitä testosteronia ei sitten ole liiaksi asti.

Mutta siis, karvasiskot, ei ne karvat pelkästään pahasta ole.

Vierailija
31/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 01:14"]No ei kasva. Jos kasvaa niin on epänormaalia.

Itse olen 45-vuotias, eikä ole karvoja näkynyt. Rinnat ja olemu naisellinen. Kasvaakohan niillä, joista ei oikein tiedä, ovatko miehiä vai naisia eli olematonrintaisilla ja muutenkin sekasikiöillä?
[/quote]

45v? Mihin on jäänyt elämänkokemus? Ehkä naiselliseen, karvattomaan olemukseen?

Vierailija
32/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kasvanut jostain parikymppisestä muutama karva nännipihan ympärillä. nypin ne pois. ei niistä ole mitään ongelmaa, enkä ole suuremmin ihmetellytkään niitä. mulla on tummat paksut hiukset ja karvankasvu muutenkin vahvaa.

Vierailija
33/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 01:20"]Nuoret naiset, varautukaa tähän myös: se sievä karvakiitorata koipien välissä pyrkii myös nivusiin ja peppuseutuun, kun ikää alkaa olla lähemmäs 40. Pystyviiru napa myös löpsähtää poikittaiseksi hymiöksi. Naurakaa niin pitkään kun voitte, aikanaan tissien alla pysyy kynä -sekä penaali.

Hyvä puoli karva-aarissa on se, että on kerrassaan nautinnollista antautua miehensä hemmotteluhoitoon. Kun voi asettua seljälleen, levittää jalkansa, ummistaa silmänsä ja antaa armaan tehdä kauneuden töitä, on lopulta ihanaa saada lämmin kieli  silkoisen sileälle iholleen. Kyllä siinä ripsienpidennnys- ja kynsimanikyyrit jäävät kuudennelle sijalle.

Ei paljon tartte miettiä  onko mahassa makkara, leuassa finni tai pyllyssä ryppy.
[/quote]

Näytän jo tuolta, koska olen saanut 2 lasta kahden vuoden sisällä ja kerännyt siinä yhteensä 23 kg ylipainoa. Kivasti tissitkin jo roikkuu kun molempia on imetetty ja on vaikea löytää kohtaa missä ei raskausarpia olisi. Pimppi on kyllä samanlainen ei ehkä sisältä, mutta ulkoa ja karvojen kasvu on jotenkin vähentynyt ja hidastunut. Ja samalla tavalla se oma mies minua hoitelee kuin sinun miehesi sinua. T: 20v

Vierailija
34/37 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sulla on ihokarvoja koko kehossa? Keskellä mahaa ja poskeakin... Kaikilla on. Jos sulla ei ole normaalia ohutta väritöntä karvoitusta joka paikassa, niin olet epänormaali.

Ne karvat sitten tummenee iän ja hormonimuutosten myötä, samaa tahtia kun vanhoista paikoista vähenee.

Vierailija
35/37 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu että ihokarvat on alkaneet tummenemaan? Selässä tummia karvoja, kasvoi jopa yksi 2-3cm mittainen partakarvakin leuan alla (nyppäisin pois kun huomasin) ja juuri katsoin, että toisen käsivarren karvatkin alkaa tummua.

T: N30

Vierailija
36/37 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole karvoja tisseissä.  Mutta minulla ei kyllä ole edes kainalokarvoja. Kasvaako naisilla yleensä kainaloissa karvoja?

Vierailija
37/37 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, koska e-pillerit yleensä sotkevat naisen hormonitoimintaa ja tekevät naisesta mm. aggressiivisemman ja muutenkin maskuliinisemman. Tämä on asia, josta ei hirveästi puhuta. Karvojen liikakasvu on vain yksi niistä oireista, joita ne aiheuttavat todella monille naisille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan