IL: Sauli Niinistö näpäytti edellistä hallitusta
Politiikan toimittajat pääsivät haastattelemaan Presidentti Sauli Niinistöä. Hyviä vastauksia!
Kommentit (59)
Presidentti käytti sanaa buumeri. Hmm mielenkiintoista.
Edellinen hallitus ja nykyinen hallitus. Huoh en tiedä kumpaa toivoisin tällä hetkellä.
Pikkuhiljaa sitä alkaa miettimään, et ei mikään puolue edusta minun arvomaailmaa jne. Kaikissa jotain mätää ja politiikka vaan mielikuvien luomista.
Ko. toimittajat kaikki porvari kokkareita ja Niinistö imenyt jo äidinmaidossa kokoomuslaisuuden.
Vastakkainasettelu vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. Jännä et Sale nyt päätti kommentoida näin kun pitäis pikkuhiljaa siirtää se katse eteenpäin :)
Vierailija kirjoitti:
Hän on varmaan kokenut sanaa loukkaavana ja lapsellisena varsinkin pääministerin suusta.
Toisin sanoen Niinistö on pettynyt Mariniin ja hänen käsittämättömiin temppuihin. Miten SannaMarin pystyy vielä olemaan niin paljon pinnalla kun ei vaan jaksais enää. Hän on kun joku b-luokan julkkis seiskan lehdissä. Sekö oli sen ravistelun tarkoitus :(
Niinistö sotkeutuu jälleen sisäpolitiikkaan. Onko Sale lyönyt jo hanskat tiskiin.
Vierailija kirjoitti:
linkki?
iltalehden sivulla melkein ensimmäisenä uutisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on varmaan kokenut sanaa loukkaavana ja lapsellisena varsinkin pääministerin suusta.
Todellakin. Mies vaikuttaa erittäin herkkähipiäiseltä mielensäpahoittajalta.
Vierailija kirjoitti:
Niinistö sotkeutuu jälleen sisäpolitiikkaan. Onko Sale lyönyt jo hanskat tiskiin.
No just hän siinä haastattelussa sanoi, että oletteko varmoja siitä, että haluatte minun mielipiteeni kun siitä sitten myöhemmin valitetaan. Tätä hän varmaan just tarkoitti.
Vierailija kirjoitti:
Ennen vastaustaan Niinistö peräsi kysyjältä, onko julkaisunne sitä mieltä, että presidentti saa tästä aiheesta lausua?
Niinistön kommentista paistoi ärtymys siihen, että presidenttiä on toisinaan arvostelu kotimaan politiikkaan liittyvistä kannanotoista, vaikka niitä on häneltä pyydetty.
Niinistö unohti että Kokoomus on ottanut kaikista eniten velkaa historian aikana. Boomerin muisti näyttää pätkivän.
En ole ennen mielessäni yhdistänyt Presidenttiä kokoomukseen. Nyt olen! Onhan se silti kaikille selvää, että Sauli ja Sanna ei tykkää toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just hän siinä haastattelussa sanoi, että oletteko varmoja siitä, että haluatte minun mielipiteeni kun siitä sitten myöhemmin valitetaan. Tätä hän varmaan just tarkoitti.
Miksi Niinistö ei siis pysynyt lestissään?
Vierailija kirjoitti:
Pikkuhiljaa sitä alkaa miettimään, et ei mikään puolue edusta minun arvomaailmaa jne. Kaikissa jotain mätää ja politiikka vaan mielikuvien luomista.
Hallituksen tehtävä ei ole edustaa kenenkään arvomaailmaa vaan hoitaa maan käytännön asioita jotta kaikki minkä pitäisi toimia toimii ja toisaalta se mikä ei toimi kehittyy kohti toimimista.
Ehkä vasurifeministeillä jäi tää pikku yksityiskohta ymmärtämättä kun nuo säntäsi niin kiihkoissaan toteuttamaan ideologioitaan neljäksi vuodeksi että sen jälkeen paikat oli entistä pahemmin hajallaan + rahaa tosiaankin meni 50 miljardia ekstraa yli tulojen. Neljässä vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Edellinen hallitus ja nykyinen hallitus. Huoh en tiedä kumpaa toivoisin tällä hetkellä.
Edellisen kanssa suurimmat kohut olivat aamupala.
Nykyinen hallitus on loannut yhdesäs kesässä suomen maineen ja persut eivät vieläkään ymmärrä, että vika on heidän.
Edellinen hallitus mennen tullen.
Niinistö on täysin patamusta porvari eikä todellakaan ole onnistunut muuttumaan koko kansan presidentiksi.
Niin no olihan Niinistön kanta enemmän tai vähemmän jo tiedossa. Toimittajat vaan haluaa jatkaa aiheen parissa.