Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Thaimaalaiset naiset
10.10.2013 |
Olen työssä tutusrtnut muutamaan thai-naiseen. Ovat hyvin ahkeria, avuliata, kohteliata ja hymyssä suin. Onko heidät kasvatettu noin vai onko jotain ulkokultaisuutta ja keino tulla hyväksytyksi?
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="10.10.2013 klo 23:38"]
Minä olen myös saanut tehdä töitä thaimaalaisten kanssa, sekä naisten että miesten. Kokemukseni ovat samanlaisia: he ovat iloisia, ahkeria ja empaattisia. Myös on joka kerta ihana käydä Thaimaassa, koska siellä moni (ei toki kaikki eikä kokoajan) on juuri tällainen.
Olen päätellyt, että seura tekee kaltaisekseen. Ei kai sitä kehtaa olla myrtsi ja laiskotella, jos ympärillä kaikki tekevät työtään laulellen.
[/quote]
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minä olen myös saanut tehdä töitä thaimaalaisten kanssa, sekä naisten että miesten. Kokemukseni ovat samanlaisia: he ovat iloisia, ahkeria ja empaattisia. Myös on joka kerta ihana käydä Thaimaassa, koska siellä moni (ei toki kaikki eikä kokoajan) on juuri tällainen.
Olen päätellyt, että seura tekee kaltaisekseen. Ei kai sitä kehtaa olla myrtsi ja laiskotella, jos ympärillä kaikki tekevät työtään laulellen.