Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo yhden päivän kuume

Vierailija
04.09.2020 |

Onko kenelläkään ollut tällaista? Mulle nousi äkillisesti kuume ja sitä oli 38-39 astetta päivän ajan. Lisäksi oli voimakasta lihassärkyä, pääkipua ja palelin ihan horkassa ja ripuloin. Mitään muita flunssaoireita ei ollut. Nyt on jo ihan normaali olo. Koronatesti oli negatiivinen. Olikohan tämä ruokamyrkytys?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla silti korona.

Vierailija
2/24 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli kerran about tuollainen tauti, en tiedä mikä mulla oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vain olisi ollut väärä negatiivine testitulos, kun oireet viittaavat niin vahvasti koronaan, kannattanee välttää lähikontakteja! Pikaista paranemista! :)

Vierailija
4/24 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on satavarmasti covid-19 coronaviruksen aiheuttama tauti ja sä olet käytännössä kuolemanoma.

Vierailija
5/24 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus ollut nopeesti nouseva korkea kuume, joka kestänyt noin päivän. Ei juuri flunssaoireita, hirveä paleluhorkka. Näitä ollut ennen koronaa, joku virus tai kehon voimakas stressireaktio, luulen.

Vierailija
6/24 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista flunssaa on myös liikkeellä. Ei kuumeilua tai muita oireita yleensä kestäkään kun vuorokaudesta muutamaan...

Vierailija
7/24 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin testipaikassakin, että joskus voi tulla väärä negatiivinen tulos. Mistähän sen nyt sitten tietää, voiko tuohon tulokseen luottaa? Olin ihan varma, että minulla olisi korona, kun oli niin järkyttävä olo.

Ap.

Vierailija
8/24 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut todella stressaantunut, joten en yhtään ihmettelisi, jos tämä on kehoni reaktio pitkään jatkuneeseen stressiin.

Ap.

Vierailija
9/24 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sairastele juuri lainkaan, mutta silloin harvoin kun iskee kovemmin päälle niin hytisen kuumeisena sen yhden illan ja seuraavana aamuna taas kaikki jees.

Vierailija
10/24 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tämä oli? Oletko tehnyt raskaustestiä? Mulla muistaakseni oli tuollaista arviolta kiinnittymisen aikoihin.

Vierailija
11/24 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene koronatestiin.

Vaikuttaa juuri sellaiselle.

Vierailija
12/24 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytöllä oli myös tuollainen olo, kesti yhden illan. Ei käynyt testissä, mutta ei liikukaan missään, kun käy etäkoulua. Siitä on pari viikkoa aikaa. Eikä sitä ennenkään missään käynyt, joten korona olisi aika epätodennäköinen.

Vierailija
13/24 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä oli sitten tavallinen flunssa. Sitä on liikkeellä täällä. Outoa vaan, kun mulla ei ole kurkku kipeä eikä nenä vuoda. Mutta voihan tauti mennä joskus nopeastikin ohi. En voi olla raskaana, koska en ole ollut miehen kanssa ihan lähikuukausina.

Ap.

Vierailija
14/24 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene koronatestiin.

Kävin jo eilen.

Ap.

Vierailija
15/24 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös ruokamyrkytys tai muu vatsapöpö

Vierailija
16/24 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun itselläni on kuume, se kestää vain sen päivän, ehkä joskus kaksi. En usko että sellaiset kovin vakavia ovat, eivätkä kyllä vaikuta koronaltakaan.

Vierailija
17/24 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin samaa ruokaa 4 päivää, mutta säilytin sitä jääkaapissa ja lämmitin kerralla vain yhden annoksen. En muista enää, mikä päiväys lihassa oli. Ettei siitä olisi tullut jotain.

Ap.

Vierailija
18/24 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene koronatestiin.

Kävin jo eilen.

Ap.

Käy uudelleen. Voi olla myös joku ruokamyrkytys. Noro esim.

Vierailija
19/24 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju. Mutta kannattaa epäillä koronaa jos olet oireeton. Sekin voi olla koronaoire :D

Vierailija
20/24 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaako mennä töihin jos 2 päivää ollut pois, oli tommonen yhden kuumeen päivä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi