Outo yhden päivän kuume
Onko kenelläkään ollut tällaista? Mulle nousi äkillisesti kuume ja sitä oli 38-39 astetta päivän ajan. Lisäksi oli voimakasta lihassärkyä, pääkipua ja palelin ihan horkassa ja ripuloin. Mitään muita flunssaoireita ei ollut. Nyt on jo ihan normaali olo. Koronatesti oli negatiivinen. Olikohan tämä ruokamyrkytys?
Kommentit (24)
Eilen nousi kotimatkalla äkisti kuume 40 asteeseen autolla ajaessa. Alkoi vähän paleleen ja tärisemään, noin 2-3 minuutissa oli horkka jo sellainen että vatkasi niin että mikään ei pysynyt käsissä. Piti vaihtaa kuskia. Aivan älytön tärinä kesti nukkumaan menoon asti. Aamulla herätessä ihan normaali olo. Lämpö 36,2. Ihme homma.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sanottiin testipaikassakin, että joskus voi tulla väärä negatiivinen tulos. Mistähän sen nyt sitten tietää, voiko tuohon tulokseen luottaa? Olin ihan varma, että minulla olisi korona, kun oli niin järkyttävä olo.
Ap.
Ei kai korona ole ainoa tauti, johon liittyy järkyttävä olo. Ei Covid kaiketi yhdessä päivässä hoidu.
Puolen vuoden sisällä on kaksi kertaa noussut kuume 37,5-38, joka on ollut seuraavana aamuna pois. Jännä juttu. Voisiko olla vain flunssavirus?
Noro? Tyypillistä juuri Päivän kuume, horkka, pääkipu vatsaoireet