Miksi et halua emännöidä tupper-kutsuja?
Minä en ole koskaan kieltäytynyt, kun on ollut emännänlahjana joku kiva juttu. Suuri osa ihmisistä ei halua pitää kutsuja, vaikka saisi itse valita mitä saa ilmaiseksi siitä hyvästä, vaikka kutsuilla ovat vieraana olleet, eli jonkin verran ovat tuotteista kiinnostuneita.
Mulla on ollut tosi kivaa aina tupperi-kutsuilla, varsinkin jos ei ole liikaa porukkaa, kiva jutella toisten naisihmisten kanssa ja yleensä hyvää tarjottavaa kahvin kanssa, mikäs sen parempaa.
Myös teemalliset kutsut on kivat, olin just roosa nauha- keräys aiheisilla kutsuilla. Joulukutsuilla en ole ollut, mutta aion mennä jos saan kutsun, tai voisin jopa itse emännöidä.
Kommentit (93)
Aika läpinäkyvää, että ap on töissä tupperin lobbausosastolla. :D
Tosiasia kun kuitenkin on, että (nyky?)tupperit on täysin peestä. Mm. huonot kannet. Mummoltani noita olen ilmaiseksi saanut, enkä viitsi suoraan roskiinkaan heittää, joten homehtuvat kaapinperällä.
Esim. Ikean kipot ovat paljon laadukkaampia murto-osalla hinnasta. Salaattilinkokin oli viisi euroa, eikä ole valittamista. Se vaan on tosiasia, ettei nykyaikana pyramidihuij...verkostomarkkinointi toimi kuten ennen, kiitos Internetin.
En ole koskaan ymmärtänyt mikä on herkkuhissi, vaikka olen kuullyt sanan useasti. Kertoisiko joku?
Mulla tulee tuosta herkkuhissistä mieleen push-up -rintsikat. Mun tissit on ainakin kauniisti kohottavissa liiveissä melko herkut.
Kyllä saa olla vimeiset tupperkutsut meillä.Kysyin emännänlahjasta ja kuulin,että siivilä!!!! Niitä mulla on jo kaapit pullollaan.Esittelijä vaan sanoi että on vähän muuttuneet käytännöt!Huh! Lisäksi jos myynti ylittyy 3oo euroa (mikä tuskin minun köyhien vieraiden kohdalla toteutuu) saisin 50 % alennusta jos itse ostan jonkun tietyn tuotteen! Ei kiitos! Kova homma järjestää kotona,siivota,leipoa,emännöidä ja lisäksi kerätä rahat ja tilittää ne esittelijälle+ taata että vieraat saavat lahjansa (=viedä ne heille kotiin!).HUHU HUH,pyydän tästedes vaan ihmisiä muuten kylään....
Tupperwarea ja Ikeaa ei voi edes verrata. Lopettakaa nyt edes se paskan jauhaminen. Tupperwaren tuotteet on hyviä mutta myös aika kalliita ja kutsuilla tulee aina jotakin ostettua vaikka alunperin aikomusta ei olisi. Mä pidin aikanaan useammat kutsut ja kutsutut tulivat aina mielellään kun oli hyvät tarjoilut. Vaikka rahaa löytyy niin mun kutsut eivät olleet mikään erityinen suksee myyjälle ja hänestä tuli haluton tulla meille esittelemään minkä ymmärrän hyvin. Jos jotkut kutsut olisi tänä päivänä pidettävä niin sitten Tupperware vaikken siitä nykyään ole niin innoissani, kaikki alusvaate, kynttilä -ja korukutsut ovat sitten täysin eikiitos mulle.
Kukaan ei halua ostaa kotiinsa enempää muovikippoja/-krääsää. On noloa kutsua ihmisiä kotiinsa, ja painostaa heitä (mukamas huomaamatta) ostamaan jotain, mitä saa halvemmalla kaupasta. En jaksa siivota. jos haluan tavata ystäviäni, voimme nähdä kaupungilla ja syödä siellä, ilman että kenenkään tarvitsee kokata, tiskata tai emännöidä.
Siksi kun mua ei kiinnosta yhtään
- ne kipot ja kapot
- pitää mitään kutsuja
Mä tykkään emännöidä kutsuja, laittaa tarjottavaa ja pidän vielä siitä että saa emännänlahjankin mutta kun se ajankohta on hankala että saisi ihmisiä yhtä aikaa paikanpäälle. aina jollain on jotain tai sitten ne keksivät tekosyitä kun eivät halua tulla tms. :)
En jaksa siivota. Sitä paitsi puolet kutsutuista kokisivat ongelmaksi meidän lemmikit, joten jättäisivät tulematta tai tulisivat ja kärsisivät allergiaoireista. Mulle käy ihan hyvin se, että käyn muiden emännöimillä kutsuilla ja tilaan jos tarvitsen.
Tupperware-kutsujen pitäminen on rahan kuppaamista "ystäviltä". Siksi sellaisia ei kukaan hyvin toimeentuleva pidä. Tupperware-kutsujen pitäjät ovat rinnastettavissa aina-persaukisiin kavereihin jotka ovat joka käänteessä lainaamassa rahaa, jota ei kuulu takaisin. Vaikka ehkä kyllä osa Tupperware-kutsujen pitäjistä luulee tosissaan säilyttävänsä ylpeytensä ja tekevänsä palveluksen ystävilleen.
En halua itsellenikään muoviastioita, joten miksi ihmeessä osallistuisin niiden tyrkyttämiseen jollekin muullekaan?
Sama vika: muoviastiat ei kiinnosta eikä miellytä. Tupperit on kalliita turhakkeita ja pakkomyynti ym. tuputus on P:stä. On parempaa tekemistä.
Olen huono emännöimään mitään kutsuja. Toisten kutsuilla käyn kyllä mielelläni, mutta olen vähän turhan arka kutsumaan vieraita (tai siis tuttuja), varsinkaan mihinkään myyntikutsuille. Jos ei edes synttäreitään juhli kuin omien lähisukulaisten kanssa, niin on aika iso kynnys lähteä järjestämään muitakaan kutsuja.
Ei mulla ole ketään, ketä kutsua. Jos olisi paljon tuttuja ja kavereita, niin varmasti pitäisin. Nyt se esittelijä tulisi esittelemään tyhjälle talolle, niin miksi vaivautua.
Ei kukaan emäntä painosta ketää vierasta mitään ostamaan, se on sen konsulentin tehtävä. Ja kysyinkin nyt niiltä joita ne kipot jonkin verran kiinnostaa, koska osallistuvat muiden kutsuille. Tuon kyllä ymmärrän että ei jaksa siivota, en jaksa minäkään.
Ei muakaan tupperilla kiinnosta ne tavalliset kipot, kaikillahan niitä toki onkin, kun ovat niin hyviä ja kestäviä, että menevät vielä perintönä lapsille. Mutta mua kiinnostaa ne erikoisemmat tuotteet, ja monet ihmiset sanoo että niillä on joku tupperin jutska josta eivät luopuisi, esim. sosenuija, se ei maksa tupperilla enenpää kuin kaupassa, mutta monet sanoo että se on parempi kuin mikään kaupan metallinen tai edes puinen "tömppä". Myös nuolijaa on kehuttu ja perunan kuorimaveitseä, itse en ole noita kokeillut, mutta ostan varmaan jossain vaiheessa. Olen ostanut viime aikoina vähän isompia juttuja, niin kalliita että ei voi keralla ostaa kaikkea mitä tekee mieli. Salaattilinko on sellainen minkä haluaisin vielä kalliimmista jutuista, se kuulostaa kätevältä. Viimeksi kun olin kutsuilla, joku kehui herkkuhissiä maasta taivaaseen :) Sehän on selvä klassikko.
Tietyt kipot on mullakin olleet käytössä jo yli 10 vuotta, ja on jotain kyllä sellaisiakin jotka on jäänyt käyttämättä, lähinnä omaa laiskuutta.
Siksi en järjestä mitään kutsuja, koska minulla ei ole ketään ketä kutsua. Tai ainakaan sellaisia, jotka sinne tulisivat. Kutsujen idea kai olisi, että olisi vieraitakin? Kerran yritin ja masennuin kuunnellessani sitä tekosyiden määrää, joilla kutsutut kieltäytyivät tulemasta.
haluan viettää ystävien kanssa lastuaikaa, enkä missään nimessä halua sekoittaa ahneuttani vapaa-aikaan. Olen irtisanonut kaikki lompakolleni hinkuvat "ystävät" elämästäni. Yhden menetin herbalifelle ja yhden tiskiaineille. Osaan ostaa kaupasta mitä ikinä haluankin, enkä halua painostusta ystäviltäni.
oksennus!